I really mean everything to you?

Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80 mm

Som ni kanske ser har jag bytt ut min profil bild här på bloggen, håll musen över så kommer det en annan bild. Jag har även bytt ut min bild för facebook, den är rund och inte fyrkantig längre. Jag har mycket bra i min meny man hittar nästan allt där, fakta om min kamera, fakta om mig, följa min blogg & översättning till andra språk. Sen har jag även mycket andra saker i min meny som kan inte är jätteroliga. Men tycker ni det fattas något i min meny, säg till!

Har just sovit två timmar och min pojkvän är inne och sover på tredje timmen, han kommer aldrig blir trött ikväll. Idag har jag bara tagit det lungt eftersom jag är ledig och ikväll blir det också att ta det lungt. Kanske blir att kolla på tv eller en film, någon som vet något bra på tv ikväll? En bra film? Ett bra program eller något?

Vad har ni för planer för kvällen? Hemmakväll, utgång eller något annat?

Kommentarer

Hej!

Delta gärna i veckans blogg på min blogg, och vinn ännu fler läsare!

Hoppas du vill vara med, tävlingen finns här: http://sverigebruuden.blogg.se/2011/december/veckans-blogg.html#comment



Grymt fin bild! <3

KRAM

Haha ;) blir det ikväll för din del då :D? kram

svar: yes! :)

Så underbar bild!!!

Hehe okej :D ska också vara med min pojkvän ;D

sv: okej :)

jag kollar på tv ^^

sv; Brabra, sj?

sv: Visst var de snygga!



Fin bild:)

grym blogg och om du gillar min blogg kolla gärna min flera gånger det skulle vara jätte snällt och kommentera gärna då så kollar jag din :)

sv´ riktigt bra tips där!

säger till när resultatet är ute.

kraam! :)

Hur mycket kostade din kamera ?

Får tyvärr vara hemma, är sjuk och har fått penicillin. :/

Hejsan hihi e lite dum men glömde vad jag skrev till dig!!??:)

sv: bara bra, själv? :)

vad gör du? :)

jätte fin bild! :)

svar: okej mysigt :D

jag har inte planerat något ännu :)

aa :D allt bra? kram

Sv: tack så mycket:) Fin header

Vad härligt, hoppas du får en lugn och skön dag då :) samma här ska försöka bli helt frisk tills imorgon så jag ska ligga i sängen :) kram

Ååh jag fattar inte hur du orkar redigera dina bilder så bra. Det har jag verkligen inget tålamod till ^^

Oj ;) Den tar riktigt bra bilder ju! så jag förstår iförsig det men aa. Vad ska du gör i helgen da ?

sv: japp! :)



sjukt fin bild! ^^

vacker bild!

fin bild:)

Sv: Inte för mig. ^^ Vilket program använder du? :)

sv: hihi, varsegod! :D

Sv: det var det bästa spexet jag varit på :)

Sv; japp, så är det! :)

den är grym!

fin bild :D

sv :) jo det är bra, hur är det själv? :)

yes! hoppas ni får en mysig kväll :)

såklart ja! :d

svar: har nyss ätit, och nu ska jag diska lite snabbt + städa, du då? :)

fin bild =)

Ikväll blir det hemmakväll, & mys med familjen :)



- Tack finis!

KRAM

Gud vilken fin bild!

håller med :/ blir inte samma julafton hos mig heller... förra årets var bättre! :)

Jasså, okej. Hehe, jag hade hellre haft en veckas mer lov på sommaren än nu i vinter. Varför jobbade ni i sommras?:)

Hejhej! Nu är det såhär, att du finns ju med på 'mest aktiva' på blogg.se's framsida! Och nu undrar jag - hur ofta är du inloggad och bloggar på en dag, för att kunna hamna på den där listan? :)

- Jätte vacker bild =)

fin bild i inlägget. Gillar't

jättefin bild! :)

sv: Japp, allt är bra med mig! Hur är det själv? :)

Dina bilder är ♥ !

sv: ja verkligen! Hur skönt som helst med fredag :) hur känns det själv? ;)

jätte fina bilder du tar!:)

Shiit vilken snygg blogg du har! :D <3

- okej :)

jag lyssnar på musik och svarar på kommentarer :)

vilken fin bild! Och grymt bra kamera har du också.. ;) Har nämligen en likadan :D

sv: Det är bra med mig , hur är det med dig då? :)

Tack så mycket! :)

sv, skönt o höra :) jo det är bra!

vad gör du den här söndagen då?

Ha en fin kväll♥

fasiken vad bra bilder du tar :D vilken inställning använder du ? Har du några tips på vilken inställning man ska ha när man fotar inne med dåligt ljus? :D

Jätte fin bild! :D

Hej! Fina foton du tar!! :D

- så lite så :)

sv; aa! Jag älskar din header också! Den är jättefin! O

sv; aa! Jag älskar din header också! Den är jättefin! O

sv; aa! Men jag älskar din header också! Den är jättefin! O du tar ju jättefina bilder också! :D

Vilken fin bild!

Skit fina bilder i bloggen!

Super fin bild:)



Kram kram<3

Gud vilken fin blogg du har!! Jag älskar den, och kika gärna in på min blogg!! jag älskar kommentarer!:):):)

Duktig du är på att fotografera! :)

Fint foto!

skit fin bild!!!!!!!!!!!























Follow my on Bloglovin







Trackback