I think, but you can not


Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80 mm

Ikväll har jag bara tagit det lungt vid min data och jag tycker att det är skönt, plus att det finns inget annat att göra för det regnar så mycket att man knappt vill gå ut. Något som gjorde min dag var att det blev en ny bakad pizza till kvällsmat, har inte ätit det på hur länge som helst. Men jag klarade knappt av att äta en halv, så mättande var den pizzan.

Jag lovade er även att visa min almanacka som jag fick för någon vecka sen, så här ser den ut. Jag kommer fylla den med saker när jag vet att något roligt händer, min framsida är rätt tråkig. Den är svart med en röd text med mitt namn för att jag inte kunde välja bild bland mina tusentals bilder, har så sjukt många bilder att välja mellan.

Vad har ni för er just nu denna kväll?

Kommentarer

Har börjat blogga igen, om det skulle vara nog intressant att kolla in ;)

vad hade du tänkt hitta på för speciellt nu när jullovet närmar sig då?:)

sv; tack. Det är toppen med mig, hur är det själv? :)

kram

- Dom almanackorna (stav..) är så fina, har en likadan! :)

Vill du vara med i fototävlingen på min blogg?



Länk: twinstars.blogg.se/2011/december/fototavling-favoritbild.html#comment



KRAM! <3

Riktigt fin bild Bea!

okejj, Ah jag med suttit inne och och känt på julstämningen ! ;)

sv: :)

tack så mkt gumman

äter godis och kollar teve :)

sv: sitter och äter nu men blir att mysa med hjärtat resten av kvällen =) durå?



Krami

Jaaaaaa! vi har ju något gemensamt iallafall! :D DU ÄR JÄTTE SÖT OCH DET ÄR JU JAG OXÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ! :D <3333333333333333333333333333333

Ligger och svarar på kommentarer samtidigt som jag gluttar lite på tv :)

vad gör du? :)

jag sitter här o bara chilllarr :D

sv: :)

Sv; Ja det är jag med. Får ingen sömn längre. Såg att vi har samma kamera. När fick du din? :D

sv: Vad skönt! :) Gjort något roligt?

Jo jag har haft en bra dag jag med ;)

Jag har också en sådan kalender. I LOVE IT!

Pizza är sjukt gott! Var också länge sen jag åt det:O i somras typ. Shit!

:) precis startat en dagbok online :p fick tips att det är bra terapi att få ut sina känslor



du då? :D



kram

SVAR: Tack så mycket :D

Ingen speciellt slappar framför datorn:) sj?

sv: hihi taack! :D

Gott med pizza :)

sv: tack! :)

jag mår bara bra, själv?

- mm /;!

vad har du för dig då? :)

- vännen tycker du jag skriver dåligt? var ärlig nu /; <3

jag gör inget speciellt ikväll :) men jag undrar, gjorde du din design själv? :)

Sv; haha jaja! ;)

ja visst är dem super coola :D

sv; ne inte så mycket heller faktiskt! :D

sv: okej, jag tittar på tv :)

haft en bra torsdag? :D



nej det är inte jag som gör det, de blir så ändå :S askonstigt!

sånt är riktigt skönt :)

sv. tackar =)

SV: Haft en bra kväll? =)

sv: okej=) jag kollar julkalendern:D

håller med! :D

okej ser på film :D kram

härligt och höra =) vad har du för planer för imorgon då? kram =)

Sv; Jag mår bra tack. :)



Längtar du till helgen?

kram

Skönt att bara ta det lugnt :)

Sv. Jo det kan jag nog göra:)

Ja :D

sv; :).

jappjapp!:D

Hejsan snygging, vilken bra och fin blogg du har.

tjänar du pengar på den ? Om inte, kika in här: http://saandriiiee.blogg.se/2011/december/tjana-pengar-pa-din-blogg.html#comment

verkligen jättelätt, jag har tjänat en heldel på ett litet tag!

Jätte lättförtjänta pengar! ha en bra dag! Puss!

sv; jaa eller hur!



allt bra då? ^^

Allt bra ?

Tränade igår :) Allt bra idag?

Allt bra med dig idag?

Almanackor är alltid bra... fast själv är jag skitdålig på att komma ihåg att skriva i dom ;)

åhh va gott, länge sedan jag gjorde egen pizza oxå! :P Ha en bra dag nu. kram

:D

Var med och tävla om valfritt iphone skal! :D



http://eofoto.blogg.se/2011/december/vinn-valfrit-iphone-skal.html#comment

Var gärna med och tävla om en goodiebag med smink och tillbehör på min blogg. Tävlingen avslutas nämligen ikväll så det är sista chansen:

http://nathalies.nu/2011/december/julkalender-pa-bloggen.html



Förlåt om du inte gilla sånna här kommentarer!

kram

hej!



Jättefin blogg!!

Kolla gärna in min!

KRAM! :)























Follow my on Bloglovin







Trackback