inte många timmar kvar, lycka!



Åhh, jag älskar den här videon och låten. Ni måste lyssna på den om ni inte har gjort det, den är riktigt bra enligt mig. Och just nu sitter jag bara och väntar på att klockan ska bli elva så jag kan åka ner till båten och träffa min pojkvän. Förlåt att jag är lite seg på att skriva i bloggen idag, men jag har haft rätt mycket för mig. Både idag och igår, bloggen kan inte alltid gå före.

Igår blev det att vara med grabbarna och Emma, dom hade för fest och på dagen tog vi bara det lungt. När grabbarna drog ner på krogen åkte jag och Emma hem till henne för att sova. Idag har det var en lång sovmorgon och middag hemma hos Emma, senare var vi på stan en stund och nu har vi spelat wii. Jag har inte haft mycket tid till datan, får se om jag har mer tid imorgon. Men ska försöka vara med min älskling så mycket jag kan, i första hand.

Hur har ni haft det igår och idag?

Kommentarer

härligt! jaa jag har haft det jättebra! :D

Okej ^^

Fin blogg:) Kolla gärna in min blogg:) Kram

sv: ja! :)

sv: japp :D

sv: :)

Ha en mysig kväll nu :)

hon tackar nog :

Kul :) inte mycket ;D

Hur mår du idag gumman?

Fin blogg!

najs :D jag mår illa =/

Sv: Så lite så :)

jo tack, det är bara bra! sj? :)

Svar: Jodå, allt är bara bra :) Själv?

sv: tack! :D

Läget? :)

ja den låter var verkligen jättebra!

Sv; okej ;) Snygga skor! :D vad har du gjort idag då ?? :D

Kram

Vilken läcker blogg du har! :)

Och jättefin design för övrigt!



Ta hand om dig, kram!

hej allt bra med dig? :)

kram

:)

sv: Jaaa, jag älskar stora tröjor! :D

Gud vad söt du är! =)

Jättefin header!:)

Kika in bland våra glamorösa smycken och kika om du vill ha något. Tipsar att kika bland ringarna först! ;)



Vinn även ett valfritt smycke på GOCHICK.SE genom att skriva jag är med! Hur simpelt?



Blädra bland kategorierna för att kika våra varor.



Anmäl dig här:

http://gochick.se/2011/december/gochick-contest-1.html#comment

najs :D

ja:D

Åh älskar Morrison! :D dock inte hört låten! :D ska lyssna! :D

vill du bli veckans blogg?

gå in på min blogg och leta upp inlägget:

"veckans blogg" och länka din blogg-adress så är du med i tävlingen.



lycka till!

hur har din dag varit gumman

SV: ^^ vad ska du göra fram till nyår då? <3

Sv: Jo ganska bra fast har ont i halsen o sånt -.-

Fin video! :)

Allt är superbra:D själv då:)?

sv: okej, ska snart sova :)

haft en bra måndag? :D

mysigt det låter :D

sv; tack :D

Är allt bra med dig ?

SV; Jo min julafton var bra. :)



Ska du handla mycket på mellandagsrean nu?

kram

Härligt, jag har vart ute på en lång promenad hela dagen :) några planer för imorgon då? Kram :)

sv; va bra, jo jag har bara haft det bra! :)

jaha okej :)

ja vet faktiskt inte heheh de drf ja frågar folk vilka som e bäst :D

vilken fin video!

- im back :)!

sv: bara bra =)



btw, säg gärna var du tycker om min nya design! hihi,hade varit gulligt!

kram :)

Heej heej verkligen en fin blogg :D

Du får gärna titta in min

Kika in bland våra glamorösa smycken och kika om du vill ha något. Tipsar att kika bland ringarna först! ;)



Vinn även ett valfritt smycke på GOCHICK.SE genom att skriva jag är med! Hur simpelt?



Blädra bland kategorierna för att kika våra varor.



Anmäl dig här:

http://gochick.se/2011/december/gochick-contest-1.html#comment

Åh herre vilken fin blogg! :') Hoppas du haft en underbar jul, skulle vara helt underbart om du hade ork, tid och lust att kika in hos lilla mig och lämna en kommentar. Massa kramar.

Kika in bland våra glamorösa smycken och kika om du vill ha något. Tipsar att kika bland ringarna först! ;)



Vinn även ett valfritt smycke på GOCHICK.SE genom att skriva jag är med! Hur simpelt?



Blädra bland kategorierna för att kika våra varor.



Anmäl dig här:

http://gochick.se/2011/december/gochick-contest-1.html#comment

några roliga planer för veckan nu då? :D

bra låt :)

Söt blogg

Kram//Lina

Niiice :D



Sv: ja verkligen! :D

Jag har beslutsångets! Vilken hårfärg tycker du? http://filippaskaffloth.blogg.se/2011/december/new-hair.html#comment kommentera vad du tror vad jag skulle passa i :)

sv: jorå! det är bra :)

sv; vad fick du för fint i julklapp? :)

Wii är rätt så kul ibland! :D

Skönt med sovmorgon! :)

sv: Det är bra med mig :) Lite sjuk men det går över haaha :) Själv då? <3

sv: bra tack själv? :)

james är fantastisk.

Härlig blogg! Bloglovin byte? :)

sv: allt bra? :D

Åh, den är så bra!

Vad har du för planer för Nyår? :)



Kram Amandah

ps. Har en utlottning på 150 kr hos Nelly på bloggen, var gärna med om du inte redan deltar! :) d.s

- Härligt min var också kanon =)

Bra låt! Hoppas du har en bra tisdag! :D

Jadå :) Hur var din jul då? :)

Är du bra på bloggdesign?

Hoppas allt är bra med dig idag!(:

jag har haft det bra, skönt med lov! :)

sv. TACK :)

händer på nyår då?:)<3

sv. ah allt e fint, själv?=

Har du sett Breaking Dawn? :)

- vad har du gjort idag då?

Jag hade väl någon slags nära döden upplevelse natten till idag kan man säga, tackvare stormen som drog förbi.



Jag trodde nämligen att ett träd ramlat över mitt hus :S så jag vaknade mitt i natten helt kallsvettig! obehagligt värre -_- men nu är det allright ialla fall =)

jättebra låt! :D

HalloJ!



Fin blogg och fina bilder!

Vad gör du ?

Krams

Sv; Jag älskar också den låten!

Så sjukt bra..♥

Svar: Jo det är bara bra med mig :)

Vad ska du göra idag? :)

superbra låt :)

åh vad fin låt!

Morrison är så jävla grym!

en av de bästa låtarna för tillfället! :)



gott nytt år på dig!

En favorit låt just nu! :D























Follow my on Bloglovin







Trackback