jag älskar bilderna och bjuder på fler



Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
Modell: Alvar, Olof & Hening

Idag har det var min näst sista dag i skolan, hur skönt är inte det? Jag slutar imorgon bara för jag jobbade i sommras istället. Men jag ska nog förbi skolan en snabbis nästa veckan, får se vad jag känner för och vad jag hinner. Min dag har vart bra i skolan eftersom vi har fått mycket gjort, snart klar med radiosändningen och det känns skönt.

Imorse när jag var klar kanske 08:08 började jag gå ut och bussen ska inte vara här förän 08:12. Men när jag väntat på bussen ett tag kommer min granne och säger att bussen körde på den stora vägen. Man måste köra en liten väg för att hämta upp mig och det gör den varje vardag. När vi kommer till Hemse där jag byter buss kollar vi med bussen varför den körde den stora vägen. Då säger han att dom inte ska göra det den här veckan, det är ju bra att få veta kanske? Inte visst vi det, tack för informationen.

Vad har ni gjort för mysigt nu den här måndagen?

Kommentarer

sv: okej, det är bra här med :D

Jag tycker att du har en sjukt bra blogg.^^ kram

yesyes :D

måste bara säga en sak : du tar grymt fina bilder !

sv: absolut, allt är fint :)

sj då?

så lite så vackra du :)

Sv: Ja vad bra, jo det är bara bra med mig. Har du fför dig denna måndag då?

Hoppas du får en fortsatte trevlig dag!

Sikker charmigt kort :)



Kika gärna in på min blogg, här finns allt om onödigt och roligt vetande :)



Http://mollepedia.blogg.se

svar: :)!

svar: :)!

vad söta :D

Alltid lika fin och välkomnande blogg.

svar: <3

sv: Jag mår braa! Självdå? :)

fin bild! :D

Har lagt upp en berättelse på bloggen om en mobbad kille, gå gärna in och kommentera din åsikt! Detta är helt sjukt! http://chaiilatte.webblogg.se/2011/december/att-mobba-ar-fel-men-att-skojja-om-det-ar-a.html#comment

Svar: Vad härligt! :)

firefox :o

jag vet det suger :(

svar: dricker min cider, haha, du då? :)

jätte fin bild! :)

sv: Härligt! :)

sv: vsg!! allt bra, stressigt nu när skolan snart slutar för lov. men annars bra

förutom lilla mobbade jag :(

svar: okej! :)

jag orkar inte ^^

Du är grym på att fota!!:D



sv; bara bra:) Hur är det med dig idag<3

kanske sen :)

allt bra idag ? :)

kanske sen ^^

Haha tack!

Har fått den ifrån min skola. :D

- Hm så kan det lätt bli.

Har du någon snö? :)

Sv; vad för nått? XD

vad fin din blogg har blivit :D

hejhej, fin blogg :)

jag har bytt blogg och det vore snällt av dig om du vill följa den, kraam ♥

jaa vi märker väl :)

Sv: Tack så mycket! :)

Sv; Alltså jag har bara gjort en ny blogg, sen tagit bort det mesta förutom content och typ bytt fräger i stilmallen, haha :]

sv: :)

hur många besökare har du per dag? :)

Sv; jaa, riktigt skönt att se dom försvinna! :)

Åh, så mysig blogg! :)

oj :) du är ju fett aktiv varför ligger du inte på listan längre?

Sv; Jag tar lixom från själva där man ska kommentera och där finns det ju bara ett inlägg en ändrar jag vid där man ändrar rubrikerna i kodmallen från 15 till 1. Det är skit svårt att förklara! XD

sv: Haha, men jag går estet/media på gymnasiet så vi fick mac datorer så vi kan använda massa bra program och att mac är bättre! :) Tror jag iallafall för det är bara vi ester som har mac haha..

Fan vad fina bilder!! :)

sv: Ja de är ganska dyra tyvärr!

Hej! Din blogg är så sjukt bra, kan inte sluta läsa den. <3 Om du är sugen på tävlingar, så finns det hos mig. Dagens blogg, avslutas imorgon 13/12: http://welovetoblog.blogg.se/2011/december/dagens-blogg.html#comment

Lite allt möjligt!

Vi har gjort reklamer, bok omslag, blogg analyser, precis gjort klart våra radioprogram och ska börja göra musikvideosar efter jul typ! :D

dudå?

sv: härligt att höra!

Har du gjort hittills idag då? :)

Sv: Okej, vilken årskurs går du? Kram

sv: jag fixar lite inlägg o kollar på gamla bilder. :)

Du?

haha vad söta ^^

Ohherregud vad söt du är :o haha :') Hur är det?

sv; Super bra med mig, själv då? :)

Ja det var himla roligt :) Gott att det var näst sista dagen i skolan, men schysst att dom inte sagt något om att bussen inte ska köra där den veckan, vad tänker dom med.. Men du kom fram i tid ändå?

kram!

åå söta!<3

- Tråkigt!

Vad gör du? ♥

Gud vilka söta ungar!

sv: hiohi kej :D haft en bra dag då? :D

Hej, härlig blogg, du får gjärna gå in på vår blogg och kanske slänga in en liten kommentar. Det skulle vi uppskatta !

sv; okej, jo det är bara bra! :)

hoppas du får en trevlig dag och kväll!♥

Naww vad söta!

du har väl inte missat min grymma kalender? här hittar du dagens lucka:

http://hannalovisasol.se/2011/december/julkalder-dag-12.html

Svara gärna på om jag ska klippa mig i mitt senaste inlägg :D

vilken dag går ni på lov då? :)

blir skolan och stallet för mig! :)

kramis

Å så fin blogg! :)

Gud vad skönt att du slutar så tidigt! Lyllos :)



sv: Visst är den snygg!

okej :) snackar med en kompis :)

visst är de fina :)

det suger när bussarna inte kommer och annat skit som har med kollektiv trafiken att göra :o man förlitar sig ju på den helt när man ska någonstans..

Det är fint med mig, lite trött bara :)

sv: jo det är bra :D Händer i veckan då? :) <3

SÖTT :)

ja :D

Naaaaw va söta :D

och du är riktigt bra på att ta kort också måste jag säga :P

Jo det är bra med mig, men Josefin är sjuk och har varit det ett tag :/ du själv ? Kram

http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=lanja - man får mer läsare på direkten!



http://Lanjas.blogg.se Bloggade föresten om din blogg =)

Ok, vilken tur att du kom fram i tid och vilken snäll granne du har :)



Tack så mycket, kul att du gillar bilderna!

sv; Härligt! :D

sv: haha, samma sak här asså! :D

sv: Tack<3

sv: Jag kom också precis hem från bilskolan och skrattar för fullt här hemma för min pappi ser fortfarande livrädd ut HAHA!

kör du?



Krami

Hejsan! Har utlottning i min blogg på en stor cupcake/muffins i keramik! Gå gärna in och var med, det enda du behöver göra är att skriva en kommentar att du är med :) Lycka till!



Om inte, så vill jag önska dig en fortsatt trevlig kväll :)



http://sstromberg.se/2011/december/utlottning-stor-cupcakemuffins-i-keramik.html#comment

Min grupp gjorde lite som The Voice & Nrj, vi intervjuar en kändis, spelar musik, hissar&dissar :) Programmet skulle bara vara 5 minuter och då ska en låt vara med också. dudå? :P

Sv: Ja allt godis blev väldigt gott! Har hunnit smaka det mesta redan :D

SVAR: Ja, någon gång ibland kan det vara kul med gästbloggning :)

Gullig bild, du är väldigt bra på att fotografera! :-)

så söta :D

ja den är ju sann!

jja riktiga sötnosar!<3

hehe, allt handlar ju oftast om utseende nu förtiden..

Superduktig fotograf och fin blogg!

fin fotogaf du är:D<3

men åå då får du ju ett superlångt jullov.. en annan ska bara var ledig i mellandagarna :)

Jaa, blir att sova tidigt ikväll:)

Härligt ! :)

ja, jag försöker också göra det! :)

Hej, allt bra ?

sv: hehe, skriv in dig i skolan så kommer det bli på allvar ;P. Jag har också haft svårt att få igång min pappa i bilen men nu när jag körde med skolan fick vi mål och läxor så det blev mer ett måste nu så kommer bli mer ut att köra på allvar än att bara ah nu kör vi :P



Krami

sv: tack, följa varann via bloglovin? :D

Jag har fyllt år i helgen :) Grattis Grattis till mig ^^ hihi

sv: ojoj, det är inte bra men nu kanske du känner dig säker vid ratten iaf ;)



Krami

Hejsan, jo allt är bra, hur är det med dig själv då ? :) Kram

sv: okej :)

- Okej :) Jag ska alldeles strax gå och duscha

Riktigt snygga bilder :)

Nja det är väl inte sådär jätte bra med mig, är sjuk nämligen :( men det är på bättringsvägen, nu har jag bara lite ont i halsen, här om dagen kunde jag inte ens svälja.. Hur är det med dig idag?

kram

allt bra idag då?=)

- Japp :)

Är det mycket julpyntant i shopping centrumet på Gotland? :D

hehe sötis

sv; japp, händer senare? :)

sv: aha, var det trevligt? :)

hur är det idag? :)

Åhh vilken söt bild :)

Och med mig är allt bra tack<3

sv: så kan det va. Hoppas du får en grym kväll iaf :)

jaha okej :)

Ha en fin kväll :)

Inga problem! Man tackar :)

sv: Tackk, oj vi har samma efternamn ;)

Allt bra ?vad söt bild!

jag har bara jobbat denna måndag! du då?

Jodå allt är bara bra med mig :) Hur är det själv?

åh, älskar alla dom bilderna.. :)



annars då, haft en bra dag? :)

vad har du gjort nu på kvällen du ? :)

sv; ja herregud! Tror jag kommer dö! Speciellt han som står upp åh!

Hej!

Jag har en fråga på min blogg som jag gärna vill att du svarar på.

Kram Amanda

Skönt att höra, vad har du haft för dig idag? :)

- härligt!

det är bra med mig också :)

okej :) inte mkt :)

Ja! ;)

Har du haft en bra helg ? <3

Wow helt fantastiska bilder (Y)

Var ledig idag så har suttit hemma, fixade med designen och sånt! Men imorgon blir det skola, eller ja parken zoo ^^

svar vad härligt ! Jo varsågod :)

- yes :)

haft en bra dag? :D

Jo och förhoppningsvis får vi ha dragkamp med tigrarna :D

Ja verkligen för usch vad dåligt jag mått, gott att allt är bra med dig :)

kram!

om vi nu får göra det ja :) men har fått klartecken att ha med kameran, så de ska bli skönt. Fota när ingen annan är där :D

sv: aha okej, dåligt i allafall :O

- härligt =)

samma här sötnos

Fint :)

jättesööta!

denna måndagen har jag varit i skolan och umgåtts med en vän :) vad har du gjort då?

Härligt :)

Håller med, underbar bild:)



Stor kram

åååh så fin bild :D och skönt att det närmar sig nu :) Jag ska ta lov i en vecka i alla fall tror jag, men man är ju inte ledig på samma sätt på universitetet.

Skönt med näst sista dagen! :)

Haha åååh så söta!! :D

åååh så fin bild!

så söt bild :D

fina bilder :)

Vilken fin bild!

Va söta ! :D

Vilken söt bild!

Jättefin bild! :)

Han längst ner ser bara för härlig ut!

Har du en fotostudio hemma vid eller? :)

Vilka unga och jätte söta barn!























Follow my on Bloglovin







Trackback