jag älskar ditt leende


Foto: Beatrice Jakobsson (jag)

Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

 

Bilden kommer ifrån mitt rum, det var ett bra tag sen jag fixade min vägg men massor av bilder. Jag väntar och ja väntar tills vi ska börja måla om mitt rum, men det kommer nog ta ett bra tag till. Jag hinner nog flytta hem ifrån innnan, eller?

 

Idag har jag vart i skolan och därefter skulle jag till tandläkaren för att kolla att allt är bra med min tandställning. Vi pratade även om när jag ska få ta bort den. Kanske den 25 Januari och blir det inte då ska jag få boka en tid i Februari och då ska vi ta bort min tandställning. Efter tog jag bussen ut till min pojkvän och vi har hunnit fixat massor av saker, nu sitter båda jag och min älskling vid varsin data. Och senare blir det mys med lite kladdkaka och glass, mums!

 

Vad har ni för er just ikväll?


Kommentarer

Längtar du till julafton? ^^

- Vad gör du ikväll då? =)

sv: okej! hoppas du haft en bra dag :)

svar: jag mår bra! vad har du gjort idag? :)

Sv: Ja jag längtar :D

sv: yes, det är super mysigt att sitta och kolla igenom! :D

fina bilder du tar!

jag har just varit på julbord med jobbet:)^

skönt och bli av med tandställningen, minns när jag blev av med min.... :)

svar: har bara varit hemma idag, tagit det lugnt. och nu sitter jag och gör ingenting haha, ball tjej :)

härligt, jag tyckte den mest tog upp en massa plats.... :)

Kul att du är med i dagens länkar! Hör av mig när vinnarna är uppe =)

Allt bra idag? Kram!

Gött, jo helt OK! Görs? :D

- :)

Tycker inte den e så bra! :

Sv: De e väl bra med mig tror jag, själv? :)

Okej, nej har nyss avslutat en designbeställning ;) <3

sv: händer i helgen då :D?

- Vadå? :)

- Jaha, jag vet faktiskt inte. Tycker den e lite konstig :I

Supersnygg blogg! :D

så fint! själv sitter jag på soffan och slökollar film :)

ja det är ju det :)

Sv: Okej, vad bra. Jo min dag har varit väldigt bra, skönt med helg. Kram

fin duvar!:D<3

Allt bra finis?:)

Ja! :)

sitter o slappar :)

SV: Ja tyvärr :( men äsh, kul ändå!



Oh, skönt att tabort tandställningen, själv har jag bettskena. It sucks!

- härligt, jodå det är helt okej med mig :)

sv: vill också ha ett :D

sv: Så bra, jo helt okej :)

vad gör du då? :D

allt bra?

haha nej skolan är tråkig :p

Vill du bli Veckans Star? :)

Kommentera bara att du är med i inlägget så har du chansen!

http://dinn.blogg.se/2011/december/-bli-veckans-star.html#comment

härligt! Hoppas du haft en bra torsdag!

Det är fint med bilder på väggarna tycker jag, särskilt om det är med fina vänner eller några särskilda minnen eller liknande. :)

Ikväll så har jag varit hos frisören och nu ska jag svara på kommentarer sen plugga, lär bli en sen kväll för min del.



Sv: Ja :))

sv, okej :) jag sitter just nu och kollar på en film på 3an!

fett fin bild!

sv: Du dirver 3 år?;o ser du nån förändring då?

hehe okej blev lite orolig jag äter också nästan allat bara det jag inte kan äta typ hårda saker :) & det är samma för mig när dem spänner är det pain en hel vecka för mig då mina tänder är väldig känsliga. Jag har haft min sen maj :)Vad kul att du också har det haha du hade tur att jag inte visste innan annars skulle jag frågat dig en massa om det ;)

haft en bra dag idag? :d

Spännande och få ta bort tandställningen :D Hur länge har du haft den?



Sv: Thank u :D Så mysigt :) I helgen ska jag ha filmkväll, på julmiddag & slappa :D

fin bild och väldigt fin blogg du har!!

Hehe ;D

Godnatt & Sov gott :)

Igårkväll var jag på en Nobelfest som min skola anordnade! ^^

Fint :)

Godmorgon!

Skönt att du får ta ut tandställningen snart:)

Sv. Åh tack så mkt! :)

Har också dilemma med min vägg. Jag kanske fixar bilder på väggen men snart måste flytta. Man vet aldrig.

Så många fina bilder

Sv: :DD

kul att du också ska få ta bort din tandställning snart :)

Så fin bild! :)

:D nattinatt

Åh, det är så fint med mycket bilder!

Vill du vara med i veckans blogg?http://zlokka.blogg.se/2011/december/vinnaren-av-veckans-blogg-och-ny-omgang-612.html

Kom ihåg att du får större chans om du gillar med bloglovin!

PS. Förlåt om du inte gillar reklam! ♥

hoppas din dag blir as bra! :D























Follow my on Bloglovin







Trackback