Jag kommer alltid vara liten


Även fast jag är 18 år har jag faktsikt gett mig in för att kolla på julkalendern, den var faktiskt rätt bra tycker jag. När jag inte har något att göra tänker jag roa mig och kolla på julkalendern. Ni får tycka exakt vad ni vill, men jag gillar julkalendern och det är ofta den som får mig att komma in på julkänslorna Älskar barn program och därför älskar jag även julkalendern. Jag kan medela att i år är julkalendern bra fast mest för små men vi andra kan även också se, har ni sett julkalendern i år?

Just nu sitter jag och lyssnar på musik och väntar på att min pojkvän ska ringa mig så man får höra vad han gjort idag. Därefter tänkte jag nog sova lite, fryser och är helt slut efter dagen jag behöver lite sömn fast jag är ledig imorgon. Men jag tänkte gå upp i lagom tid fast jag är ledig och försöka hinna med något, kanske plugga och röra på mig?

Kommentarer

ha en bra kväll:)

är vad vad xd ?

sv: haha okej :p

Hee, som jag då. ;) Blir film hela kvällen. Och mys framför tv:n med gottigott. :-D

japp:D<3

ja de flresta är ju de men ine vi :o

sv: tackar :D!



åh man blir aldrig för gammal för julkalendern :D!

sv: japp :) vad ska du göra imorgon då?

jaag med:D<3

ja det suger :(

yeah allt bra idag?:)

så sjukt bra julkalendern är allså!:D

men kanske är för att vi vart lediga i fredags :p

sv, vad bra jo jag med ! :)

Tycker du att årets julkalender är bra då? :)

sv: haha ja menar ja har fortfarande chokladkalender å ja är 19 :P de hör till mysighetsfaktorn :D!

sv: okej ^^

typ skola + dans :)

aha fuck vad nice !

sv: fin blogg du har:)

Asså har inte sett den än :( vill ändå se ett avsnitt. Men hinner aldrig :(



SV: den har faktiskt varit väldigt bra! :D såna dagar är sköna!

SV; så lite så! :D

och tack så mycket :)

kollar inte på julkalendern, missade alla avsnitt :(

svar: härligt! är det någon snö hos dig? kram!

sv, jag har faktiskt inte sätt ett enda avsnitt av den än, men känns som man måste göra det :D vet du om den går på svt play? :)

jag har tänkt att kolla på årets julkalender, men har inte blivit av än :)

sv: hihi, japp :)

härligt, jo det är bara bra med mig tack! :)

ja den är jätte bra! :) Charlie är ju så sööt!

ännu mer fusk.. jag slutar den 22 ..

man blir aldrig för gammal för julkalendern, det är ju tradition! ;)

Sv: :D

:D

ja!:D

yeah hon är så söt!:D

sv: Så bra, jo helt okej :)

vad gör du då? :D

jag tycker att julkalendern blir sämre för varje år :/

svar: japp, samma här! tror du på en vit jul i år då? kram :)

sv: tack!

sv: ja tyvärr!

sV: vilken fin header du har fixat (jag såg den förra förut)

Har missat varenda avsnitt, måste börja kolla på de! Måste ta igen alla hittils först :D



SV: ja :P

Vad ska göras imorron då:)

svar: haha ja :D har du några nyårslöften till iår? kram!

vad har du för favorit låt just nu? :D

sv: :)

ska du söka jobb direkt sen?

sv: har u något tips på vad oman kan köpa te sin far i julklapp?

sv: okej :)

hoppas du haft en toppen dag och att morgon dagen blir lika bra :D

sv: vad för föetag vill du ha då? :)

sv: morgonrock kanske vore ngt :D

sv: okej :)

det hade varit kul :)

sv: okej :p ingen aning.



tack så mycket!

sv: :p



brukar du läsa mke?

Japp:)<3

BRA RUBRIK, go girl!

sv: Jo jag menar du lägger upp det nästan varje dag varför? och du skriver att man ska trycka på den men det går inte haha? Jag är alltså bara nyfiken :)

sv: hihi, japp :)



har faktiskt inte sett så många avsnitt av årets julkalendr, bara första :P har typ missat varje gång! ahha :pp

skönt att vara ledig!

sv: försöker bestämma vad som ska vara i morgondagens lucka ;)

Mysigt :)

Jag tittar ochså på julkalendern ! Det är ju en jultradition :)



Det e ok med mig, vad gör du?

Kram

sv: yes :)

vad ska du göra på din lediga dag då?

sv: jadu. skola o sen på kvällen är vi bortbjudna :)

Ska nog vara med några kompisar:)

samma :D

haft en bra dag då?:D kramis

sv: japp :)

ska du på nåt julbord i år?

- haha ja faktiskt ;)

Fin blogg, allt bra?

Gud vilken fin blogg du har :)

sv, jaha okej :)

ja det ska jag göra då då !

Jag har sett några avsnitt och tycker sen är helt ok:)

Ja det ska bli jättemysigt:D

Jag är också 18 och kollar på julkalendern!



Ja! :)

Älskar julkalendern iår! :D



Snygg blogg föresten, hur är det ? :) kram

- nu ska jag snart dra mig mot sängen så natti natti :)

sv: det vet jag inte. brukar inte direkt det. typ bara hemma o hos bekanta osv :) vad är din favorit på julbordet?

sv: Vad bra! Jaa det är bra med mig också :)

kollar alltid på julkalendern haha :D

jadå:)

sv: haha, okej ^^ får väl ta och kolla på den, för man kan väl kolla på svt play eller nåt sånt? :)

man MÅSTE se den!



puss natii

Hoppas kvällen varit fin:)

ja :)

Hah nej! :)

- du är för söt!

godnatt :)

sv' okejokej :)

Jag tycker den är jättefin, har sett den varje dag hittills! ^^

Godmorgon! hoppas allt är bra och att du får en toppen dag:)

jag följer åxå kalendern! haha

Älskar den julkalendern :D. Kollar alltid på alla julkalendrar. Men denna är faktiskt bra!

Julkalendern är grym iår!

vfr bara sådär? <3

jag mår bra :)

Har frågestund på min blogg, ställ gärna några frågor! :)kram

kollade du på julkalendern idag? :)

jag kommer kolla på julkalendern tills jag dör .. Älskar julkalender, i skolan tvingar jag nästan alla att se den ;)

checka in min blogg och läs inlägget ; "länkbyte" ! :D

direktlänk ; http://fanniedanneker.blogg.se/2011/december/lankbyte.html

Jag är 21 och tittar på julkalendern. Man blir aldrig för gammal ;)

snälla kom med tips! :)

http://fettsjuktballt.blogg.se/2011/december/det-ar-ni-som-bestammer.html



kram!

Fin blogg! Kolla gärna in min blogg och kommentera gärna vad du tycker. Du kan också ge tips om hur den kan bli bättre. Behövs :) kram!

Jag är snart 20 och kolla även jag på den! haha Julkalendern är man aldrig för gammal för, tycker att årets är jätte mysig!























Follow my on Bloglovin







Trackback