Julkalender - lucka ett



Idag är det äntligen den första Decmber och min julkalender börjar idag och håller på fram tills den 24 December. Det kommer vara blandat med tävlingar, tips och annat smått och gott. Missa ingen lucka för då kanske ni missar ett fint pris eller ett bra tips. Jag hoppas ni gillar min julkalender och till nästa år kommer den bli mycket bättre, det kan jag lova er.

Håll musen över bilden för att öppna luckan, vänta tills sidan laddat klart. Nu kan min julkalender börja, wooooop. Nu ska jag fixa mig och dra iväg till skolan, hoppas det kan komma lite snö till Gotland idag. Eftersom vi är inne på December och det har inte kommit en ända snö flinga, jag vill att det ska komma lite snö nu. Har ni fått snö ännu? Om ni har fått snö nu, är jag lite avis. Jag vill inte ha en grön jul, jag vill ha en jul med mycket snö på marken, riktigt mysigt!

Kommentarer

ska kolla ^^



svar: haha samma här :D

bra julklappstips :)

sv; tack :)

svar: jaha, äre tävlingar också? inte bara tips? :)

svar: yes! :) <3

sv; absolut, hur är det själv?<3

svar: haha missade lite av den raden, va så nyfiken på luckan, haha

svar: usch då, va hemma och vila då? :( <3

tack för julklapps tipsen! :)

svar: haha ja, trodde det va en spännande tävling! ;D

svar: vilken elak klass du har :O har dom nåt emot dig eller? eftersom dom tror att du skolkar så fort du inte mår bra/är verkligen jätte sjuk? :O

svar: okej, najs! :)

svar: okej, sist min pojkvän va hos mig, fick jag magsjuka på kvällen, han klarade sig.



okej! :)

svar: okej, skynda så du inte kommer för sent :)



oohhh, jaså? spännande! :D

mysigt ! =D

Din header!!! <3

ah okej! :)

missa inte min julkalender: http://eemma.se/2011/december/julkalender-lucka-nr-1.html#comment kram:D

Fin & rolig kalender! :)

nais :D Jättefint redigerat :D Kul grej

Sånna tips är så bra. Man får lite stopp ibland när man inte vet vad man skall köpa

svhihi kej, jo de ä bara bra,< 3

mysigt inlägg :)

tack :D

Ohhh så bra tips! :D



SV: ja verkligen, det gör man! :D

händer idag då? =D

SV: ja så duktig du e, vilket program skapade du den i? Flash? :D



ja :D Hur mår du idag? <3

okejj =D

Bra tips =)

godmorgon, allt bra idag då? :D kramis

Härligt med en julkalender, själv har jag inte orken att fixa något sånt i år tyvärr, ska försöka få till en nästa år :)



SV: Kan tänka mig de :D

Härligt :D

Din kalender är så fin! ♥

godmorgon, allt bra med dig? :D

händer i dag då? :)

sv: Så bra, jo helt okej :)

vad gör du då? :D

fin blogg :)

Detsamma! :)

VAd rolig, skönt att du har det lite blandat tkr de med enbart tävlingar blir lite tråkiga!



hoppas du kikar in på min första lucka kl 16 :D



PUSS

duscha o sen kila iväg på outvecklingssamtal.. sjdå? =D

svar: ja! :)

svar: goooodie Bea! :)

SV: :)

Allt bra?

Jippi! Älskar att det är 1 December! Då får man ju öppna lucka 1 i julkalendern! :D Kolla gärna in min blogg och lämna en snäll kommentar! Hade varit STORT! KRAM!

Jo min dag ha varit bra =D

vad händer idag? 1dec och allt. ;)

Snön har inte kommit till mig ännu :(

sv: tackaar :)

:)!

va roligt! kul att få följa din kalender! :D

svar: :D

svar: usch då, blev det värre eller? :( <3

Hatar när man får tanke stopp med julklappar :P

Vilken söt kalender. Hur har du gjort den?:)



Kram

SV: TOPPEN :D



puss

jaha okejj.. =)

Det funkar inte för mig?

sv: hihi kej, jo de ä bara bra :)

sv. Haha, nejdå :) Allt bra idag?

sv. Haha, nejdå :) Allt bra idag?

svar: värre med halsen eller mer? :(

svar: vad äre med magen då? :( <3

sv: Varför inte? :( Nja, sådär, har jätteont i huvudet hehe :) Taaaack! :D

sv´:D

lämnar ett litet spår då ja vart här o kikat i din fina blogg. hoppas du mår bra o att du har en bra dag!!

kul med julkalender :D

sv: hii ja, gör du då? :D

Sv; jaa ohjaa :D

- fan vad coolt du!

Hoppas allt är bra med dig och din fina blogg idag! :D Kramar!

bra tips :D

svar: haha va, nu fattar jag inte? :)

Första december och första julkalender luckan är öppnad! Spana in min blogg för att se vad dagens lucka erbjuder för kul tävling och delta gärna!

Direkt länk: http://fashiontwisted.com/2011/december/lucka-1-bambee.html#comment



Kommer ha en tävling varje dag fram till den 24:e december!

Kram/Fashiontwisted.com

Hejsan ! vill du vara med i veckans blogg? kika gärna in hos mig:) ha det bra!

Vad kreativ du är, super kul med din julkalendersidé! Snön har inte kommit här heller men hoppas på att den gör det snart...

Hoppas du får en toppen dag!

svar: haha jaha, nu fattar jag vad du menar x) trodde det stod "måndag" och inte "måndag" ^^

svar: men käkar du inte p-piller eller nåt? :)

gud vad kul :D bra tips!

tycker det är en väldigt bra idé med julkalendern ^^

ingen snö hos mig heller. riktigt tråkigt, snö ska det vara annars är det ingen riktig jul ^^

Vad rolig idé!! =D

Jättebra tips:D

Jag är hemskt gärna med och julkalendertävlar hos dig!!!

awesome! gillar din blogg :)



vad tycker du om min nya juldesign?

hejsan goding!

Det är såhär att jag har dragit igång ett projekt när det gäller second hand & jag söker personer som kan hjälpa mig att skänka kläder, har du möjligtvis något som du kanske inte använder som du skulle kunna bidra med?



Kläder som eventuellt inte kommer att säljas kommer att skänkas till välgörenhet.



TACK PÅ FÖRHAND!

/ELIN

Roligt med kalendern :)



Vad ska du hitta på till helgen?

bra tipps !

jag fattar inte, vad är de på lucka nr 1? de är ju flera saker & du skriver inte vad man ska göra?

sv: varse! jaså ;/ jodå det är bra med mig. Händer i helgen då?

Ingen lucka öppnas

Missa inte min julkalender på bloggen!























Follow my on Bloglovin







Trackback