Min julafton 2011



Morgonen började med att få en tidining på sängen som vi alltid får varje julafton, därefter hjälpte vi till med maten. När klockan blev tolv började vi äta mat hemma hos pappa och hans fru med hennes syskon. Riktigt mysigt att umgås.



Efter maten blev det att dela ut julklappar hemma hos pappa, inte var det många julklappar för vi var så några barn. Efter vi delat ut julklappar hos pappa började vi på våran efterrätt som vi fick, när klockan började vi runt halv tre åkte vi till min mamma och syster. När vi kom till dom började vi fixa glögg och lite andra goda saker och satt oss vid tvn för att se kalleanka.



Efter kalleanka och kan du vissla Johanna, började vi laga mat och fixa. Det tog liter tid för när klockan var över sju var maten klar och då tog vi det rätt lungt att fixa allt. Riktit gott med alla som fanns på bordet, men jag åt inte så mycket. Fast det har jag inte gjort dom senaste dagrna heller, äter inte alls lika mycket.



När klockan började bli nio tog vi oss till julgranen för att öppna alla julklappar. Det här är bara några av alla, julklappar. Men först skulle vi väntsa på jultomten som kom in i huset, han hjälpte till med några julklappar. Alla små barnen skrek och var riktigt glada för alla julklappar och att tomten kom förbi. Efter alla julklappar blev det risalamande, det är det bästa med julafton. Det är så gott, när klockan blev mot tolv tiden tog vi oss hem till min bror och somnade runt tre tiden. Jag är nöjd med min julafton fast den inte var som alla andra åren, men fick jag bestämma skulle den vara som alla andra år.

Hur var eran julafton? Var den bra eller var den dålig?

Kommentarer

gillar bilderna! :D

mysiga bilder!

min julafton var bra :)

Min julafton var helt okej :)



Vad hittar du på idag då?

great att du är lite nöjd iallafall :D

Okej vad mysigt :) vad gör ni då?

Jag håller på att jobba med en design!

sv: haha ja :D <3

Hihi okej :D

händer ikväll? ;D

Ni ska inte ut eller så ikväll? :)

myspys bilder! gillar dina foton, du är duktig!

Gud så många julklappar! =)

härligt,ser ut som om du har haft en riktigt bra julafton :)

sv: Ja, verkligen! :D

fina bilder :D

Jag har frågestund på bloggen :D fråga gärna något ;)

hade du en bra dag igår?:)

Sv; Aa :)

ne.. tycker att alla borde va nöjda för att dom iallafall får vara med familjen liksom..

men de e vl så att vi människor bara blir bortskämdare för varje år som går haha

Hoppas du haft en bra jul, kramis

fin blogg! :)

sv: okej :D

jag tror att jag också ska vara med kompisar.

hon längst upp va galet lik dig! :O

Hoppas att du har haft en lyckad jul igår! :)

Fått många fina julklappar?



Kram

Cindy / http://cindyvuong.blogg.se

najjs!:D<3

sv: ja :)

Hejsan!

Råkade bara kika in på din blogg & tyckte den var grymt söt!

Men ivf, vill önska dig en god jul & ett gott nytt år :)

Kram! ♥

Sv: Va roligt! Jo min va superbra! :D Vad har du gjort idag då?

härligt:) jo men visst!

följas via bloglovin? :)

allt bra?:D

Jag tycker det är så kul när man kollar runt på bloggar och man hittar sådana som är lika andra personer. Min storasyster är född 93 och går i inriktingen media fast i linköping :)



dianasavina.se om du vill kolla in den!

Haft en bra jul? :)

vilken fin blogg*:o

fick du det du önskade dig på julafton då?:)

så lite så:D

tjenare!

Du har väll inte missat senaste trenden som är mega populär i USA och har nyligen kommit till Sverige!



Vet du vad curlformers är?

- Det vet du efter du har läst inlägget som jag har skrivit!



Kram & God Jul!

Händer hos dig idag då? :D

Mysigt låter det:)

det såg ut som du hade en riktigt bra julafton !:)

sv: jorå det är chill hos mig med ;)



hittar du på då?



Krami

sv; haha! :D

vad menaru du med det är olika?

Ja då :) hur är det med dig då? Kram :)

sv. tack för de :)

hur laddade du över dina bilder första gången och vilken sladd använde du? de står ju att man ska instrallera o massa saker.. : /

Vilka fina bilder! Ser ut som en mysig julafton! Min var bra den med :)

Sv; Tack! Har du fått nått speciellt kul då?? :D

Kram

Bloggen är igång igen! :)

Allt bra med dig annars?

det är bara bra :)

haft en bra ju?

sv; Heheh ! :D

Jag har haft en toppen jul :)

Hur har din jul varit?

Svar: Tack I guess? ;D

de var ju du som kommenterade på min blogg ju, due skrev de finns olika?

asso behövde ju hjälp med kamror, aa ja vet att de finns olika men ja undrar ju vilka som e bra o billiga, de klar man vet att de finns olika... :)

Härliga bilder! :D



Min julafton var helt kanon! den roligaste på väldigt många år faktiskt!

och blev grymt nöjd med mina julklappar! :)

kram

Super jul , någon speciel julklapp?

Sv; Okej vad har du fått?? :D Mkt xD Haha :D

Kram

sv: så bra, jo helt okej :)

vad har du för dig då? :D

Aw, mysiga bilder. :)

Jag har frågestund på min blogg och det skulle vara jättesnällt om du fråga något? :D



http://cananzanyar.blogg.se/2011/december/fragestund-kanske-avslutar-imorgon-eller-pa.html#comment

elin skriver:

Vilken tjocktröja vad snyggast? help me:( hihi^^

http://systrarnabackstrom.se/2011/december/elin-varldens-finastemysigaste.html#comment

ja, är jättenöjd! :D

toppen ! :D

SV: :D

sv: :)

Vad har du gjort ikväll? :D

sv: :D, härliga julklappar och bilder det var=)

Följ med Miss orld Sweden (Tidigare Fröken Sverige) på bloggen här www.improveme.se/missworldsweden.se :)

sv: vad härligt! :D Vad fick du för presenter då?

okej :)

sv: håller med! :)

Ja :D

Hej hej sötis skulle du kunna hjälpa mig med en sak , när jag gör min blogg bredare och lite större så åker sidpanelen ner och vet inte hur jag ska göra för att sidpanelen inte ska åka ner om du förtår va jag menar.. är verkligen tacksam ifall du kan hjälpa för jag såg att din blogg var fin och och stor men ändå att sidpanelen satt på plats :)

Inget

Härliga bilder :) min jul var underbar

Hej =) jag har tjänat över 1000 kr på min blogg den senaste veckan, har tipsat hur jag gjort här:



http://eemma.se/2011/december/shiiiit-har-tjanat-over-tusen-spann-pa-mindre.html#comment



förlåt om du inte gillar bra tips :D kram!

jodå. helt ok.. kunde vart bättre.. men men

SV; tack så mycket :) tycker ganska mycket om dom själv + att dom inte är tagna med en system kamera, det kan man lätt tro ;)

jättefin blogg :D

har haft en astrevlig julafton med massa god mat, trevligt sällskap och fina presenter :)

min var jättebra:D<3

Ny blogg. (igen) hehe

Syns i skolan, finis <3



http://www.nattstad.se/daahlbom/

sv: tack! :D

sv: aa bara bra :D

vad ska du göra idag?:) kramis

Fin desgin! har du gjort den själv? :)

Hej sötan :)

Vad händer hos dig?



Kramar.

shit, hon på första bilden, ärdet din syster? iså fall är ni jätte lika! :o<3



sv: bara bra, sj? :D

Låter som en riktigt mysig julafton :)

Jo tack det är toppen med mig =)

Ska du hitta på idag då? kram :)

det kan jag förstå! för snygga var dom:D

Haha nämen:$ hälsa tack;)

Mysigt! Allt bra me dig idag? :)

Nu är vinnaren av veckans blogg utsedd kolla in och se om det blev just du ? :D

sv: tack!

ni verkar ha fått många julklappar iallafall! ^¨

- Allt bra med dej? =)

Vill du ha länkbyte! Just nu ska jag börja ha några länkbyten!

Vill du ha länkbyte! Just nu ska jag börja ha några länkbyten!

Sv: Jag var med en kompis :)

sv. tror inte jag har kortläsare , jag vet faktiskt inte : /

hur bestämmer man om de ska vara kort eller lång slutartid? :)

sen så står de att amn måste ändra typ kategori i fotografering eller nåt när jag trycker på ISO

va härliga bilder :)

god jul på dej! :)

lät supermys! :)



sv: var inte min bild ju :( haha;D

Jag är med igen.

Svara fel.



Jo jag fattade det. ^^

-Svar: Jag har också haft en jätte bra jul.



Vad ska du göra idag? :)

fin blogg hur många år är du da

Mysigt :)

Mysiga bilder =)

sv: sitter framför tv och datorn och chillar idag .. är så slut idag ;P



Hur mår du?



Krami

Hej! Förlåt att jag inte svarat på kommentarer,

det har varit fullt upp. Men nu är jag tillbaka som vanligt! Kram ♥

Jadå :)

Åhh vilka härliga bilder, min julafton var kanon! :D Bättre än förra året iaf! ;) Kram

nu blev jag hungrig, när jag såg bilderna på mat!

fina bilder!!



allt bra med dej idag då? =)

Vilka mysiga bilder!

Den var riktigt nice faktiskt =) hela familjen samlad, Kalle anka, julklappsöppning och allt det där. Sedan kollade vi på en hel hög filmer ^^ själv då?

allt bra med dig idag? :)

Ohh en sådan mysig julafton :D Min va toppen :D



Sv: va bra :D

Låter ju bra ;).

Fråge stund på bloggen nu , fråga vad som helst ! http://bysisters.blogg.se/2011/december/fragestund.html kram!<3

Mysiga bilder:)

sv: okej! ska åka in till stockholm med pojkvännen och shoppa lite :) kram!

Hoppas du haft en bra jul. Nu är vinnaren uppe på bloggen. kika in och kolla om du vann!!

direkt länk: http://bilderbyalice.se/2011/december/vinnarna-i-lucka-18-19.html#comment

Du är skitsnygg o har en jäkligt bra blogg :)



VET NÅN LÄSARE OM DEDE OTROGEN MED NATTA!!?????



DE RYKTAS OM DE JUST NU!!!! OCH DEDE SOM VAR VÄRLDENS FINASTE DRÖMKILLE????



www.dedeprivat.blogg.se

www.dedeprivat.blogg.se

www.dedeprivat.blogg.se



Skriv att han måste säga sanningen på sin blogg NUUUUUUU!!!!!



NUUU!!!

Hejsan, allt bra med dig ? mjin julafton va jätte bra och toppen

Hej sötnos! Ställ gärna en fråga i min frågestund: http://browntess.blogg.se/2011/december/vill-ni-veta-mer-om-mig-stall-garna-fragor.html#comment

Tack :) Låter som du har haft en jätte bra julafton! Fina bilder också, kram

Hur är det idag annars då ? :D

Ni verkar ha väldigt roligt! Hur mår du annars? :D Kram/ Cornelia :D

låter som en härlig julafton!:D

min jul var toppen (:

jo idag är det super :D

Hej kolla gärna in min så kallade blogg, har börjat sälja mina kläder, det kanske finns något för dig? :)

http://minaplagg.blogg.se

är det dn syster? ni var skit lika iaf:)

Mysiga bilder =)



Vad tycker du om espresso house förresten? kram

mysiga bilder :)

fina bilder =) ahr du haft en bar jul ??

Fina bilder :)

haft det bra;)?

Mys med jul!

Min jul bestod av familj, släkt och vänner



KRAM

Mysiga bilder!























Follow my on Bloglovin







Trackback