Nu är det den 24 december


Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 50mm

Nu är klockan över tolv oh det betyder att det är den 24 December idag, det är julafton för några och för andra en vanlig dag. Jag känner mig inte speciellt taggad, sitter vaken för att jag inte är trött och väntar på min bror som kommer om en timme. Tänkte även medela att ni missar väl inte lucka nummer 24? Den kommer ut om sju timmar och den är riktigt bra. Eller jag tycker den luckan är bra, och för er som har otroligt fina bilder ni får passa på.

God Jul mina underbara besökare och läsare ♥

Kommentarer

God Jul på dig också, hoppas du får en härlig julafton med många julklappar och mysig gemenskap :)

god jul:D

sv;hahahaha ;)

åh nu är det julafton hihi. god jul på dig sötis <3

ne jag har bara tagit det lugnt ikväll =)

kram

fin bild !

God jul och har en riktigt bra jul sötnos! :)

sv: varsegod :D

god jul!

God jul! :)

God jul! :D

Superfin bild! :-)

God Jul!

aw fina du!♥

sv: Allt är bara fint själv med?:)

God jul på dig!

aw fina du!♥

åååh dagen är hääär =D =D

god jul finis och njut och må gott =) ♥

GOD JUUUUL :D Jag firar julen med en FET tävling, där du kan vinna parfymer, smycken, smink, kläder och mycket mer. ALLA SOM DELTAR FÅR EN JULKLAPP VÄRDE 398 KR :D



Du behöver bara kommentera att du är med! :D Klicka på länken för att komma till tävlingsinlägget! GOD JUL :D <3



http://bellzors.se/2011/december/god-jul.html#comment

God jul! :D

sv: tack sötnos!

Hej!

Hoppas du få en fin jul!

God jul :)



Önskar

A M P I I < 3

god jul;D

sv; okej. god jul på dig! :)

god juuul :D

detsamma!:)

vad önskar du dig i julklapp då;D?

hoppas du får en bra jul afton <3

hihi aw ^^ <3

God jul & Gott nytt år! :)

Okej, jag med :D

God Jul! :D

sv; tack desamma! :)

sv: Jo nu är det bra, som tur är!

Åh tack så jätte mycket, det värmer verkligen :')

Ska sova nu ;)



GOD JUL! :D

God jul! :)

sv: härligt! :) jo men det är bra med mig också ;)

god jul på dig också ! :D hur ska du fira?

God jul!!! :D



/ http://sarahcarlstens.blogg.se

God jul önskar Modell bloggaren Bella! Kolla in min VIP blogg på veckorevyn där jag bloggar om mitt Modell liv i New york City/London. KRAM

God jul! Allt bra med dig idag? :D

godjul! hoppas du får en alldeles underbar jul! :D

SV: God Jul på dig <3

God Jul söta Bea! <3

god jul! :D

GOD JUL! :D

sv: Jag ska fira jul med familjen :)

Har ni några traditioner som ni alltid gör i eran familj?

God jul! Hoppas du får en super bra jul med massor av presenter. Vad önskar du dig? :D

God Jul önskar jag dig

bara bra tack, du då? :)

så fin bild!



du med kan va fin hörrö :D!!

Otroligt fina bilder du tar! :)

fin bild.

snygga bilder :)























Follow my on Bloglovin







Trackback