Promise to you is just my

Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80 mm

Min helg/lov började redan i tisdags eftermiddag, då jag fick sluta för skolan. Men ska ännu förbi skolan redan på tisdag och se avslutningen och säga hejdå till dom som är i skolan. Nu i helgen tänkte jag passa på att vara med min pojkvän så mycket som jag kan, eftersom han åker upp till sin mamma i Göteborg på tisdag och stannar där sex dagar. Sex dagar går fort, annars nu i helgen får jag se vad som händer kankse ska träffa en vän om inte ska jag vara med min älskling.

Min väderprognos som jag har på mobilen vissade igår att det skulle börja snö på söndag, vet ni hur glad jag blev? Det skulle bli minusgrader på lördag, men nu när jag uppdaterat för dagen vissar det sig att det ska bli regn och graderna kommer ligga på noll på söndag. Idag ligger graderna på 3-5 grader och regnet hänger i luften, jag vill ha snö!

Vad har ni för planer för helgen och hur många grader har ni?

Kommentarer

Hoppas du får en härlig fredag!

Och att du mår bra idag? :)



Kram Linnea

svar: yes :)

ah det är jätte gott också :D



om jag gör en facebooksida till bloggen, skulle du gilla då? :)

hehe okej! :D samma här,



vad gör du då :D? kram

Vara hemma och ta det lugnt ^^

svar: okej :)

va göru? :D

ser gott ut

- ah jo det har du rätt i :)

svar: väntar på att jag ska få min hemuppgift :P

svar: fick den nu precis, haha :)

jaha neej det är ingen app! det är vanliga kalendern bara att den är fixat på mobilen o instagram :)

sv: :)

svar: arbetsområden och utbildning, tråååååååkigt!

Hehe okej, ingen skola?



På väg till gymmet! Kram

http://www.plusikassan.se/index.php?advertiser=45526

Sv: det är bra med mig :)

Skönt med lediga dagar :)

Wow riktigt fin blogg :)

Jo då det är bra, hur är det själv?

Här är det också regn :/

svar: ja :( men hemuppgifterna måste göras om man går på "roliga" arbetslöshetsmöten -.-

Sv: Tack så mycket! :)

svar: ah jo, när jag slipper det där och får ett jobb, hehe :D

yes box :D

sv: Va bra då! Jodå det är bara bra med mig, själv då sötnos? :) <3

sV: Det är bra med mig, själv? :)

händer i helgen då vackraste beatrice? :)

svar: yes :)

Allt bra idag?:-) fin bild:-D

Sv; okeeej,med mig äre bra;D

härligt o höra, själv mår jag inte så himla bra..har feber och så ;-/

kramis

Jo det är bara bra:-)

sv: Härligt! :)

myspys, idag är jag sjuk så ska väl vara med familjen, imorgon ska jag t mormor och morfar och på söndag ska jag handla julklappar :) kraaam!

Sv: Ja, tack det är bara bra ;) Själv? :)

jo tack , det ska jag! :)<3

super mys! tack sötnos :)

sv: Härligt! :)

sv: Nepp, är hemma hela veckan ;D

Fin bild!

allt bra med dig idag då? :)

sv´:)

det är rätt bra med mig, tror att febern är borta men har hals ont och lite huvudvärk:) kram!

sv´jag me :)

sV: pluggat hemma hela veckan :)

sv: tack!

yes! :)

tack finaste!:D

sv: yes! :)

Gud vad skönt att sluta skolan så tidigt i veckan. Varför fick ni göra det?^^

vill du kommentera ett förslag på vad man kan önska sig i julklapp?

direkt länk och förklaring här: http://viktoriasslife.blogg.se/2011/december/fredag-veckans-fraga.html

(hade uppskattas jätte mkt! och du får en länkning om du blir vald till ett av dom bästa tipsen!)

kram :D

yes :)

planer inför julen då? :)

:-)

Hehe okej! Gud vilket långt lov ;) gött du har det, haha ska jag säga som är ledig hela tiden, ;)

Haha ;) nee men jag ska väl börja skolan jag med snart, har ju hoppat av :/

här i Umeå är det fyra plus just nu, hemskt...

sv: vad bra då :D



anmäl dig gärna till min tävling! ->

http://amandapersson.blogg.se/2011/december/foto-tavling-anmal-dig.html#comment

Jag tror ändå det kommer snö ett par dagar innan jul)























Follow my on Bloglovin







Trackback