Rosa, Grå, Brun och Röd


Hittade några snygga saker ifrån weekday.com

Kommentarer

- Jo det är bara bra med mig oxå! Det är ju helg, vore inte bra om man mådde dåligt då ;))



Vad ska du göra imorgon då? =)

sv: haha. ser du inte fram emot jul?

Men jag vill inte ha en grön jul:(

Väldigt fina måste jag säga. Den rosa hade inte varit helt helt att ha hängandes i garderoben :P

Tack snälla du:)

sv; je :) snygga tröjor! planer för veckan?

- Jäklar alla fyra tröjor var grymt snygga :)

Hur mycket kostar dom?

sv: hehe. längtar alla efter jul elr vadå? :p

sv: aa de låter bra. det känns konstigt att det bara är två veckor kvar. hösten bara försvann, den var typ två veckor bara?! :O

- Hehe okej men jag får ta och kolla upp det då ;)

Vad ska du göra imorgon?

fina;D

ja okej härligt, jag har varit med pojkvännen och nu ikväll har jag varit på konsert med veronica maggio och imorgon vet jag inte rikigt vad jag ska hitta på :) hoppas du haft en bra lördag! :)

SNygga !



Jag sitter och arbetar fram ett antal olika tavlor med citat som jag ska börja sälja för 100 kronor !!



Vad hittar du och killen på då?

Kram

den röda var riktigt fin!

sv; Jag önskar mig en dator och photoshop sen några andra saker också :) Kommer man kunna tävla om något tex. en ring i din julkalender? <3

jo samma.. har massa prov nu innan jul :/

snyggt!

sv: tack! :)



den röda var fin :D & de andra såklart, men mest den röda (a) hihi

- Okej:) Jag ska till kyrkan och gå ministrant (konfirmerar mig), efter det ska jag va med en kompis! :)

sv: jodå, det är bara bra :)

jaapp :) dudå?

snygga ^^ kram

svar: :)

sv; ja :D

Har din lördag varit bra då?

Men de är ju gott de oxå =D

fina!



SV: haha :D jodå, allt är bra, själv? :)

men vrf från nätet :(



puss

godnatt på dig hoppas du haft en bra lördag :) <3

Frågestund på bloggen!

Fråga så mycket du bara kan :D

sv: så bra, jo helt okej :)

vad gör du då? :D

Snygga plagg!

Fina :)

snygga!!

Godmorgon! Allt bra med dig idag? :}

skitsnygga skjortor :)

Den bruna var sjukt snygg!



Gillar din julkalender förresten, kolla gärna in på min jag har på bloggen också :D

Du som gillar foto får gärna kolla in fototävlingen jag har i lucka 3 i julkalendern på min blogg också, där kan du vinna ett stjärnfilter från tvspelsweb :D

snnyggggt

Svar: Det är bara bra med mig :)

Vad ska du göra idag?

längst till vänster, snyggt! :)

TAck! älskar den röda

SV: va bra :D jodå, här är det också bra!

Åhhh den där bruna tröjan var snygg! :)

Följa varandra via bloglovin? :)

sv: Okej =)

SV: hahhah aa :D

sv: jag fattar inte? ;)

fett snygga! :)

vilka fina!

Vad fina.=) De har mycket snyggt där.

snygga tröjor :)

shit vad snygga! :D



Hur är det med dig? :) kram

tack du! :D

Hej!

På bloggen tipsar jag om ett jättebra IQ-test som du kan prova. Gör testet och ta reda på din IQ och se om du är smartare än mig! ;)

Jag var på födelsedagsfest igår. hoppas helgen varit bra

Hallå det var ett tag sen nu, allt bra? :D

dom där va fina :)

Vilka snygga :)

Snygga! :)

den bruna diggar jag

vad fin blogg du har!

har du några bra filmtips? :)

Åh, så fina! =)

Älskar den beiga:)

jätte fina! :)

Åh så snygga :D

FIIN blogg och bilder!!























Follow my on Bloglovin







Trackback