sex dagar det kunde vart värre


Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80 mm

Som ni kanske vet fick jag julov för exakt en vecka sedan eftersom jag och några andra i min klass jobbade i sommras några timmar i en vecka. Men idag är jag i skolan eftersom det är avslutningn och det är alltid rolig med massor av saker, plus att jag även måste ditt för att prata med mina lärare. Men jag har inget annat att göra iadg så det var nog lika bra att jag gick till skolan.

Idag åkte min pojkvän till Göteborg och kommer hem om sex dagar, jag är mer taggad tills dess än vad jag är till julen. Eftersom det finns inga snö och den här julen kommer inte bli som förra så jag känner mig rätt otaggad.

Vad har ni för er just idag den 20 December?
Fyra dagar kvar, är ni taggade?

Kommentarer

De där såg gott ut:) jag är alltid taggad till julen, haha :)

hej! du tävlade om att vinna 2 nagellack igår i min blogg, du hittar vinnaren & en ny tävling då du har chans att vinna en väska värd 1700 kr här:



http://eemma.se/2011/december/julkalender-lucka-nr-20.html#comment



kram :D

sv: Hihi!! :D

Hej på dig :) Vill bara påminna dig att du fortfarande kan vara med och tävlar om dagens blogg. Vinnaren utses ikväll. Kika in på min blogg alltså ;)

Hej på dig :) Vill bara påminna dig att du fortfarande kan vara med och tävlar om dagens blogg. Vinnaren utses ikväll. Kika in på min blogg alltså ;)

Jag känner mig också rätt otaggad, kanske för att jag faktiskt inte har köpt några julklappar än. Känner mig lagom stressad haha. Längtar mer till nyår! :)

Du gillar att fota flingor vah? :D

sv: tråkigt "/ jo helt okej :)

vad gör du då? :D

såg gott ut! :)

Gott:)

Kommentera vad du tycker om den bilden jag gjorde i senaste inlägget & vad är din favorit smak på ben & jerry's! :D

Allt bra med dig? Jätte fin blogg, kolla vår! :D

Allt bra? Fin blogg! Kolla vår. :)

- yes :)

hur är det idag? :D

I ärlighetens namn så kollar jag på mer vikter till gymmet, samt om det finns några medel/piller som kan öka fettförbränningen (utan att det är farligt, finns påtok för mycket oseriösa märken osv där ute på marknanden...)



Och svar ja, för det stavas "semester" ^^ själv då?

hej vilket är ditt favorit marabou? kul att veta. ha en bra dag, kram! :D

okej,vara med släkten :)

Sv: jarå! Allt bra idag? :)

Vad vacker du är! :D

fin blogg :)

sv: okej, jag svarar på kommentarer typ :P

super taggad! ^^

Snön har äntligen kommit här, ca.2minusgrader, och hyfsat med sol! UNDERBART!!! Vill fota, baka julgodis, klä granen å slå in klapparna, men nää då blir man sjuk, fyyy fasen säger jag bara!!! :(

Tips på dunderkurer mottages tacksamt!

sv; jodå! :-D

Eftersom jag är sjuk är jag verkligen inte taggad:(

sv: japp!

Tycker inte alls det känns som jul, måste ha snö! :(

Hur ska du fira jul i år? :)

sv: tack så jättemycket! :D hoppas du får en bra kväll :)

samma här. ingen snö här heller och känner mig också lite otaggad. :/

Sv: Okej, jag med, fast på kvällen åker jag till mormor och då är även min moster där. :)

Här är det faktiskt snö så lite julkänsla finns det :)



Vad gillar du den sista av mina nya klänningar?

Det är bara bra :D

Svar: Tack vad glad jag blir! :D

tråkigt att du inte fått snö än!

- Så bra! Det är bara bra med mig också, jag är lite trött men det är avslutning imorgon vilket är riktigt skönt :)

Jag ser faktiskt inte fram emot julen särskilt mycket, eller jo nu är det snö men den håller på att smälta bort :/

sv; jodå.allt bra?

lite pepp på julafton, men det känns som att tiden går så himla snabbt. :P

sv: varsegod! (:

bråkar med min bästa vän :/

:D

Fin blogg, kolla gärna in min och säg vad du tycker i en kommentar! :)

Hela pappas familj ;)

helt okej här med, har ont i huvudet! kram <3

sv: jaa ;)

men är allt bra snygging!? :D

sv: samma :) Kom nyss hem så :)

Aweesome blogg! :DD

Sv: Ja gör det! :D

usch , ingen julkänsla alls tycker jag! :/



Jättefin blogg du har! :)

ja jag längtar=)

Superfin blogg :)

Kommentera mitt senaste inlägg :)

Kram ♥

tack :D

mmh!:)

SV: Haft en bra dag? =)

Hej! :D

Allt bra med dig idag? :)

sv: jag har inte gjort mkt alls idag faktiskt. skolan och sedan bara vilat för jag har varit så trött :)

vad gör du? :)

sv, okej :) har du fått lov än då?

Hej! Älskar du att kolla på film? Då ska du inte missa min filmblogg där jag rekommenderar och recenserar filmer :)



Eftersom jag älskar skräck så finns det gott om tips på skräckfilmer! Bloggen är nystartad så det finns inte så många filmer än, men det kommer.. Kika in och ge gärna tips på filmer!



Ha en fortsatt bra dag!

Heej!

Cool blogg skulle du typ vilja titta på min blogg och komentera och så?? :) För det skulle ju vara kul^^ =) Om jag skulle få lite besökare på min lilla blogg xD

Byee! :)

japp, allt bra! Snart jul!!

snygg telefon :D haha har en likadan! :D

Jag är ganska taggad på julen faktiskt, älskar allt som har med den att göra :D

sv: jaaa! :)

Gud så skönt att få jullov tidigare :)























Follow my on Bloglovin







Trackback