something makes me the wrong mood


Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm eller 50mm

När jag kom hem till landet började vi göra ischoklad, inte något jag älskar men det går att äta. Därefter var vi i kyrkan för att se lucia, riktigt mysigt. Men jag tycker det är så tråkigt att det är mörkt och att bilderna inte blir som jag vill, men ni får ser några fler imorgon skulle jag kunna tro. Vi tog även en fika här hos min syster och har snart gjort klart knäck, sen blir det mat och därefter ska jag nog hem och kasta mig i sängen för att sova och orka med veckan.

Jag känner mig trött och mycket att tänka på, jag har haft en riktigt bra söndag. Men den känns inte lika bra som alla andra och det är inte min söndags ångest för den gick bort för två timmar sen. Något som inte känns bra idag, men det blir nog bättre.

har ni haft en bra söndag?

Kommentarer

sv: okej :D

mysiga bilder!

- tack =)

kasta hit lite med :D

sv: tack! :)

haft en bra dag ? :)

Ser mysigt ut!

Okej :)

sv: varsgod!

världens finaste blogg du har!! :P

allt bra?

SV: aa :D

Min söndag har varit bra för det mesta, har dock gått runt och halvsovit hela dagen!

Vad händer ikväll då? :)

sv: Jodå helt okej! :D

Gokväll, allt bra? :D

jättefin blogg!

sv: Jaa :D

tack så mycket, något planerat i veckan? :)

Fin blogg!

mysig bild :)

mysig bild :)

allt bra idag? :)

fin blogg! har du bloglovin och vill följas? :)

ha en bra kväll!

jättefina bilder med mysig julkänsla. Jag mår jättebra, hoppas du har haft en härlig tredje advent:)

Har ny blogg! Kika in på den!



/ Gamla: Photobylalitta.blogg.se

Okej, går igenom lite beställningar :)

vad har du gjort i helgen? :)

sv: Idag är det bra :) hur är det med dig? :)

Gott med gosaker! Jag har haft en underbar dag, fått veta att jag ska bLi moster :D

skola imorgon? :)

Superfina bilder! Okej, jag kan gå med på snö under julafton och nyår! Sen bort! :P

Fint :)

Åh, vad kul att baka =)



sv: jao ;)



Krami

- Bara bra! :)

Ser ut som om du har haft en härlig dag, med de där bilderna! :D

hoppas att du fått en bra söndag då!(:

det är bra själv då?? :) kram!!<3

Mysigt!

Sv: JA! =)

vad gör du?

sv; Tack :).

sv: ja visst är hon ;)

mysiga bilder:)

sv; lite förkyld annars är det bra!:)

sv; Det är jättebra med mig! Sj? <3

Okej, nej jag gör inte så mycket :)

jo toppen:D<3

sv: Faktiskt inte:S har för mycket annat i huvudet.



Bra att det inte känns bra:( Hoppas det blir bättre.

Mysiga bilder.

ja oja;)

sv: ja eller hur =) blev det lyckad dina ischoklad?



Krami

Har din helg varit bra ? :)

Sv: Samma här :) Ska snart gå och lägga mig ;)

- okej :)

nej ingen skola för mig :)

sv: :D <3

sv; :).

- det går magsjuka på hela dagiset jag har min apu på och jag är livrädd för allt vad magsjuka heter så jag ska få vara hemma :)

sv; skönt! Jo jag också!(:

ÅH, va fin blogg du har! helt sjukt..:o

sv; skönt o höra :)

jo min med !

vad gör du då?<3

sv; skönt o höra :)

jo min med !

vad gör du då?<3

sv: jag har haft det jättebra:)

Planer för veckan som kommer? :)

- :)

sv: kuul! :D

samma här. <3 händer imon då ? :D

sv: okej, jag ska sova :)

haft en bra söndag? :D

Min dag har varit awesome! :D skönt att det snart är jullov också!

SV: Aaw, jag saknar er! Men jag kommer och hälsar på i vår, och om du vill/har möjlighet får du jätte gärna komma och hälsa på mig och se vart jag bor ;)

yesbox:d

Jätte fina bilder! Duktig du är! :) Kram!

- okej så bra <3

Det verkar som att du har haft en bra och händelserik dag! Så det är lite konstigt att du har ångest och att något är fel.. Hoppas att det löser sig.

Nu är jag tillbaka, igen.. Hehe.

Men skolan och plugget har varit viktigare.

Hoppas du kikar in min blogg :)

Kram!

Det är toppen :)

sv: aa okej :)



vilket datum var det du slutade skolan? :)

sv, okej :) jo jag hade tänkt att sova nu :)

sv: Okej det låter bra det :)

Vad händer för kul i veckan då?

fina bilder :D

Sv: Okej jag sitter och svarar på massa kommentarer :)

Några planer för denna veckan än då? =)

sv: det är bara fint! själv då? :)

jag har haft en bra söndag!

hoppas du har haft en trevlig helg :)

kraam

kom nyss hem :)

Svar: Hm... du får väl gå och lägga dig så hinner inget dåligt hända? :P

- ska ta och sova nu så natti natti :)

Vilka mysiga bilder :D



SV: Ja sånt är livet :(

Du verkar ha haft det mysigt :)

haft en bra helg? :)

sv: Godmorgon :D

hoppas du får en bra dag! :D

sv: tack, vad gör du?:D

Fint och mysigt :D

Fina bilder :)

Svar: Det är din blogg och du bör skriva precis vad du vill i den! Att du har söndagsångest och ångest utöver det på en söndag är inte ovanligt. Jag läser många bloggar och det verkar som att de flesta fasar söndagar av någon anledning. Nog för att måndag inte är så bra, men jag föredrar veckodagar för då slipper jag jobba i alla fall!

sv: hehe, kanske får baka något till kvällen ;P hittar du på?



Krami

Fina bilder!

sv: tack :D

Vill också på lucia :)

Vackra bilder! så duktig du är :D

mysiga bilder :)

Fin blogg design! :)

ischoklad smakar helt okej, men jag är mer förtjust i knäcke kola om jag ska vara helt ärlig =)

fin bild i på lussa =)

hejhej, några planer för idag? :)

Shit va fina bilder du tar! :)

Hej hej! Hur mås det idag?

KRAM! :>

Älska bilden på luciatåger!



sv: Ja utan tvekan :)

ja :)

Vilken härlig blogg och vilka fina bilder...Me Like...



riktigt fina bilder! :D

Jättefina bilder! superjuligt :)

Varsågod! det är bara fint med oss tack! :)























Follow my on Bloglovin







Trackback