TACK CHRISTOFFER, DU ÄR BÄST!

Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80 mm

Igår när klockan började bli 23:06 kom båten till Gotland, äntligen fick jag träffa min pojkvän som kom med båten. Jag som saknat honom så mycket, fast vi bara vart en vecka ifrån varandra. Det har vart en tuff vecka för mig det vet dom som har fått umgås med mig. Varför? Det ingår i mitt privatliv, men jag kan medela att det känns mycket bättre nu. Idag har jag fått en lång sovmorgon och bara sett på film och tagit det lungt, får se vad som händer senare under dagen.

Jag har världens bästa pojkvän enligt mig själv, jag har fått ett battery grip i julklapp av honom. Jag har önskat mig det ett år och äntligen fick jag det, jag ska sätta mig ner sen och försöka lära mig det lite bättre. Tack till min gulliga pojkvän för en fin julklapp.

Vad har ni för er just nu?

Kommentarer

vad gör du?:)

Så kul med batterigrepp :D

Hoppas du får en fortsatt fin dag, kram :)

NICE!! :D fick oxå ett i julklapp,dock har det inte hunnit komma än men ändå :))

allt bra idag sweetie ?

vad bra det :D

jo de e fint här med :)

Sv; Jahapp Okej ^^ Igår var jag med en kompis!! :D

Kram

ja men hoppas det blir bättre :)

åå kul med ett sånt :D

sv: tack! :D

händer idag då ^^?

najs :d

jag vey inte än :(

Åh man tackar :D

ska ni göra ngt spec då :)?

jaaa får hoppas jag hittar på ngt :/

hej! skulle vara roligt om du ville vara med i veckans blogg: http://miraaholgersson.blogg.se/2011/december/veckans-blogg-v52.html#comment , kram :)

-Svar: Jaa, den är jätte bra! Du borde kolla på den. :)

Vad roligt att du fick en Systemkamera! :D

ah mysigt :d viljen film?

hoppas det haha¨^

allt bra med snyggaste idag då?

sv; det som är i inlägget som heter julklappar :)

aha är inte det den söta ungen haha :D?

åhh va gulligt av honom!



sv: Tack(:

åhh va gulligt av honom!



sv: Tack(:

Sv: Tack snälla du! :)

sv. tack =)

jo tack det är helt ok med mig. göres?

sv: ja mycket :D

Allt bra? :D

kul att du är med i veckans blogg, vinnaren lottas ut på söndag. kika in då o se om det vart du :)

åå vad roligt :)



sv: jaa den är snygg min kalender :D

Jätte fin blogg! :D

Snällt av honom! :D



sv: vad har du gjort under lovet än så länge? ;D

- bara slappat.

- Jadå =)

Vad snällt av din pojkvän att ge det.

bra här också, händer på nyår? :D

Hej fina, hoppas att du har haft en super jul. Kram

myser du med killen nu (A)?

sv: vad är ett battery grip? (a)

Gött, jo bra! Görs? :D

Haha aaa! :D Hur mår du idag då?? (:

Kram

SV; :) Jodå allt är bra me mig! själv?:D

Sv: har haft en underbar jul :) hur mår du idag? x

Hej!

Snart är det ett nytt år, har du planerat något speciellt för nyårsafton?:)

sv; Okej, jo det är också bra med med mig.



Jätte fin design

Kram Nicole

inte mycket. sitter och hoppas på bud på min ipod. :P

haha yeah!:D vad snällt av honom! :)

allt bra idag? :)

Sv; Thihi, varsågod! :D

Samma här, en av dom fyller år då xd

- Okej, men jag följer dig ändå nu. ;) kram

Sv: Tack så mke, jag ska försöka! :D

sv: hehe, haft en bra dag? :D

Sv: Hur mår du då? :)

samma här!:D

Åå jag vill också ha en !:D<3

samma här!:D

Åå jag vill också ha en !:D<3

sv: Najst! Jag med, och bara tagit det lugnt och njutit av lovet :D

okejokej, samma här:)

Vilken bra julklapp!

VILL DU BLI DAGENS BLOGG? anmäl dig bara här: http://amandamolander.blogg.se/2011/december/dagens-blogg-2.html#comment

allt är super :) Hur är det själv:)?

sv: Så bra, jo helt okej :)

vad gör du då? :D

gördu?:)

SV: jo då det är fin fint här, hur är det med gotlands bruden då =)?

fint hår btw!

SV; Jadå:D Härligt!

mmh!:D

Ska du ner på mellandags rean ?:D

sv: mår super!! hur ser nyårsplanerna ut då? :)

sv: jarå jag mår bara bra jag med =)



hittar du på idag?



Krami

vad köpte du till han då?:D

okej, ska till min syrra och se på film i hennes nya lägenhet:)

sv; Den är så mysig!! :)

Sv: Bra :)

Hej! Jag som är kräsen när det gäller sidor man kan tjäna pengar genom bloggen på hittade denna sida och är nöjd.

Prova den du också, det finns urval av sätt! http://click.affiliator.com/click/a/20764/b/0/w/30508/p/19/

Sv; Okii vad bra då! ;) Japp ja mår bra^^ Vgd?? ^^

Kraam

(hoppas att du inte tkr att jag är tjatig när jag frågar samma fråga hela tiden..)

:D

sv: yes :)

tack så mycket tjejen! Vad gör du nu?

Att vara ifrån sin pojkvän i en vecka är hur jobbigt som helst :/

Skönt att det är bättre med dig<3

japp jag var där igår!:D

Lugnt :)

hoppas du haft en superfin julhelg och att du får ett bra slut nu på 2011! kram ♥

ja!:D

japp!:D

GÖru?:D

Vilken kamera? :D

jag ska spela just dance 3!:D

göres snygging?

Är det ett sånt där man har på kameran så den ser större ut och gör så att man inte behöver ladda så mycket? :) :)

Cool! :D

åhh, värsta snälla pojkvännen :)

Kom gärna med ett omdöme om det sen när du testat det. Jag har en CanonEOS550d som jag fotar med å funderar åxå på ett batterigrepp till den :)























Follow my on Bloglovin







Trackback