Tell for me how you want it so I can avoid thinking


Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80 mm

Min kväll igår blev faktiskt rätt bra, det blev tacos, wii och film under hela kvällen. Somnade runt halv fyra imorse och vaknade av att min bror kom vid nio. Jag klarade inte av att sova, men alla andra som är här sover. Nu är det bara två dagar kvar innan det är julafton som säkert många ser framemot. Jag fixar alla julklappar imorgon med mina syskon och är inte alls taggad till julen, eller lite taggad blev jag för snön kom. Fast det är bara lite snö och det känns som det kommer försvinna.

Idag får jag se vad jag ska göra, jag ska nog se film och bara ta det lungt. Får se om det händer något roligt eller om jag går ut och springer en sväng. Ska även se till att fixa en sak till en underbar person, men vem säger jag inte.

Vad har ni för er idag, två dagar innan julafton?
Missa inte lucka 22 och 21, ni kan vinna en länk

Kommentarer

Okej :) hoppas att allt blir bra<3

Åh vilken fin bild :)



Svar: okej, det är fint. vad händer ikväll då? kramar!

Idag fick jag jullov!

Ska in och fixa lite presenter till snart =)

svar: okej :)

ja var gärna med i dagens blogg gullan :D

allt väl med min snyggaste Beatrice idag då? :D

Hihi :) <3

Åh gud så gott med tacos!

FRÅGESTUND PÅ BLOGGEN! http://amandamolander.blogg.se/2011/december/fragestund.html#comment

SV: okej <3 hoppas du får en bra dag <3

Åh va Gott med tacos:)

fin bild :D

- nice :)

bara ta det lugnt då jag inte mår super :)

mysig bild :)

Fin bild :)

håller med :D kram!

vad gör du? :)

jag ska köpa de sista julklapparna:D

sjukt att det bara är två dagar kvar till jul :O

sv: okok :)

allt bra idag? :)

Var rädd om dig!

fin bild! ^^



Sv: jag är med kompisarna idag :D

Härligt att höra =)

Goddag, allt bra? :* kramis

hur mår du? :)

Jo tack det är bra med mig med:)



Vad ska du göra idag då?



kram Frida

Yey, jag längtar till jul för att min bror kommer och sen är det mellandagsrea!

Sv: Igår var jag också på stan!

idag då? :D

Du missa väl inte dagens lucka i min julkalender:

http://fannyfredrica.se/2011/december/julkalender-22-december.html :D

fin blogg, följas via bloglovin? ♥

fin blogg, följas via bloglovin? ♥

fin blogg, följas via bloglovin? ♥

Inget alls, måste köpa dem sista julklapparna...Btw. din design är superduper mega snygg!

Fattar inte hur du lyckas riktigt.... :)

Kram

Shoppat med min pojkvän:)



kram Frida

du e söt gumman!

Sv: Ja hoppas du vill vara med! :D

ja det ska jag säga "

Allt bra med dig sötis?;)

Bra tjejen!

okej?

jo det är helt ok med mig.

SV: Tack <3 Hur har din dag varit?

tack :)

aaw vad gullig du är !

Är det snö på Gotland?! Gudd vad avis jag är -.- har inte kunnat ta några fina vinterbilder............

Hej! jag tänkte bara tipsa om hur man tjäna lite extra pengar i månaden via sin blogg! :) Gå in och läs via länken nedanför! Är detta inget för dig så är det bara att radera mig :)



http://exitdoesnotexist.blogg.se/2011/december/entry-148025300.html

Sv: haha, det problemet brukar jag också ha till fototävlingar! ^^

tackar:)

as fin bild!!!























Follow my on Bloglovin







Trackback