The smurfs, underbar film!


Har just sett klart den här underbara filmen, åhh vad jag gillar den. Jag älskar barn filmer, det är det bästa jag vet. Har ni sett den här filmen? Vad tycker ni om filmen? Jag tycker den är riktigt bra och den är helt klart värd att se om ni inte sett den. Den senaste tiden har jag även sett många andra bra filmer, men jag har rätt dåligt minne vad alla heter.

Idag har jag tagit det rätt lungt vart hemma och pluggat, plus att jag har börjar plugga körkort så jag inte glömmer bort allt. Senare ikväll blir det nog att prata med Christoffer (min pojkvän) och sedan sova för att orka en halv skoladag imorgon. Om jag inte har helt fel har jag tandläkare imorgon, dock måste jag ringa och kolla med dom.

Vad har ni gjort idag och har ni sett filmen?

Kommentarer

vad gör du? :)

sv; Ja :) Vad önskar du dej i julklapp? :)

åå den filmen är bra:D<3

- Det är bra, vad gör du ? :D

:D!

hehe, filmen ser rolig ut :D

Jag har sett den i 3D, ganska rolig faktist.



Just nu har jag en tävling på bloggen där jag utser vem som kommer bli "veckans blogg" vinnare under v.50.

Om du är intresserad så anmäl dig i inlägget här nedanför:

http://pyssel.blogg.se/2011/december/tavla-om-veckans-blogg-1.html#comment

(läs instruktionerna nogrannt!)



Ber om ursäkt om du inte gillar sånna här kommentarer!

KRAM ♥

allt bra idag?:D<3

jag tycker också den är jättebra! dom är ju så söta (a)

jo helt okeej:D<3

den där verkar bra!

sv: ja mycket :D

- facebook ;)

Ja, kul att du tycker det! :)

måste försöka se den nån dag!

sv: okej men körskola då?

Godkväll!

Du har väl inte missat veckans Kluring!? :)



Vad tycker du om min nya design? Just nu är det bara startsidan som är fixad :) http://tessvonolsson.blogg.se

Kram!

är det typ samma handling som smurfarna hade när man va liten eller har de gjort om konseptet?

- javisst :D

de bodde i svampar och var ute på uppdrag och så...

älskar din blogg:D<3

hoppas din onsdag varit bra :D

Den filmen verkar faktiskt bra! Funderar på att se den någon gång, nu i helgen kanske. :)

Kul att du börjat plugga till körkort, längtar tills den dagen jag oxå får göra det! :)



Sv: Ja, allt bra med dig idag? =)

haft en bra dag gumman?

härligt att höra! bara fint med mig också tack! ;)

Annorlunda tävling på bloggen! Utmana dig själv, tänk till och vinn en länk på köpet! Tävlingen är närmligen en namnlek där du får olika frågor och lista ut vilka namn som är rätt svar! Ett exempel är: "Kan man slå på ett snöre?" Rätt svar: Knut! Tävlingen avslutas ikväll 23:00, Lycka till!

jag älskar barnfilmer med:D<3

sv: Tack! Fint hår du har på bilden :)

aaw är den värd att se?:D

sv: okej, tittar på tv :)

haft en bra onsdag? :D

Heh okej! Samma här ;)

okej najs då ska jag ladda hem den :D älskar barnfilmer haha =D

najjs:D<3

vad ska du göra imorgon? kram:)

Sv: Okej, härligt att du snart slipper alllt med plugg å sånt där. Om du inte väljer att fortsätta förstås. :)

Vad bra, det är bra med mig med. :)

Den där filmen ska jag se snart var tanken :P



SV: Ja jag med, dessutom har hon inte sagt något vad hon vill ha :(

jag lottar ur dagens blogg imån om du vill vara med:

http://birta.blogg.se/2011/december/dagens-blogg-2.html#comment

Har inte sett den än, men vill se den:)

aa! :D

sv; Tack så mycket :).

SV: Den ligger på min hårddisk :P Måste bara hitta tiden ;D

jodå absolut =)

box :D

sv:; jaa det är myspys ;)

okeej jobba -_- kram

okeej jobba -_- kram

sv; :).

Kul att du är med i dagens länkar! Hör av mig när vinnarna är uppe =)

Allt bra idag? Kram!

vad söta smurfar ;) asfin blogg btw!

hoppas du haft en bra dag :D

åh den där måste jag också se! :D

Sv; haha jaaa, verkligen! :D

Åhh den filmen vill jag ochså se :)



Sitter och svarar på lite kommentarer innan jag ska krypa ner i sängen och ladda inför morgondagen då det först är praktik och sen iväg på fotojobb !



Vad gör du?

Kram

- Den verkar faktiskt bra! :)

- nej jag vet! la bara märke till de längst ner, ni har en anledning att sluta. tycker de är knäppt om vanliga skolor slutar då utan anledning bara^^

:)

sV: okej ne de är ju grymt dyrt dock är de ju värt de å ja menar delar man på körkortskostnaden på alla år man har de så blir de ju inte dyrt i längden

sv: okej ^^

haft en bra dag? :)

aha ok! ^^

sv: ja vill inte ens veta hur mycket mitt kostade :S men lätt över 20.000 men ja var ju seg med å ta de också men ja de är ju inte klokt :S

ska nog ta och sse deen hahah



puss

Riktigt fin header!:)

japp:D

Jag har inte sett filmen

Jag har inte sett den, men den verkar söt:D

sv: okej, samma :)



åhh, har inte sett den! Måste nog se den filmen ^^

Vill se! :)

fin bakgrund de e bakom smurfarna :)

sv: aa :)

tkr du också att dagarna känns helt fel och att man inte riktigt har koll på vad för dag det är?

jag funderar på att sova nu. kramis!

åhå, den filmen skulle man kanske ta och se!

fin bild på barnen du hade tagit förresten!



sv; inge roligt alls att vara trött, kan förstöra så mycket :D haha

åhh jag älskar den filmen :)

ska ta och se den någon dag =D

Svar: Har precis kommit hem från jobbet. Lite trött. Snark.



Kram Christin

chiiill :) hoppas att du får en bra dag idag! :D

svar: yes! :)

Har inte sett filmen men minns att vi hade ett pussel med såna gubbar förut:D

sv; Väldigt mycket dyrt! xd Har du några låttips? :D

okej :)

har inte sett den, men skulle vilja :)

Tyckte också den va bra :)

har inte sett den filmen

något man borde se alltså :D??

den filmen är bra =) alt bra med dig ??

Älska filmen så söt!

skulle vilja se den

filmen är jätte bra :)

och jul kalendern är oxå bra . verkar som du oxå gillar barn filmer :)























Follow my on Bloglovin







Trackback