thinking of you, take you home




Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
Modell: Alvar, Olof & Hening


Kommentarer

Va har du lov redan! :o haha skönt :)

Sv; tackar! :)

Kan tänka mej det, när börjar du igen då? :)

Jättefin bild!



sv: Nej, idag har jag tagit ledigt från plugg. Börjar på måndag igen! :)

Sv; vad ska du göra i helgen då? :)

sv: :)

ajdå, vadåra? :)

heter dina brorsor alvar, olof och hening? :)

SVAR: Visst är det :)

sv: Okej:)

Ska se vem som vann länken.

GALET fin bild! :)

besök gärna http://www.modestilarna.blogg.se

sv;okej va bra. Jo jag mår också bara bra :) händer i helgen?

Söt bild!

Svar: okej, jo det är bra med oss också, händer nu i helgen ? =)

vad söt bild.=)

hejhej, hoppas allt är bra!

skulle du kunna hjälpa mig på min blogg? bara svara på en fråga, skulle betyda guld.

kram :)

NYA BLOGGEN → http://maliinsfoto.webblogg.se/

jätte fin bild :) o söta killar ;)

sv: väldigt mysigt :D



fina bilder!! så söta!

Tack söta du!

Sv: Hej tack så mycket. Den här bilden var ju sjukt söt!! :D va duktig du är!

söt bild!

Hoppas allt är bra? :)

Låter okej men lite tråkigt kanske!:)

Sv; ungefär så! :) ska till Luleå imorgon sen flyga hem på söndag! :)

att du inte va så taggad inför julen :D kram!

Vilka är dessa sötisar? :-)

Kolla gärna in min cover av Justin Bieber's Mistletoe! :)

http://www.youtube.com/watch?v=MhK4yqk-kVI

Wow, otroligt fin bild !

Ha en superbra fredag tjejen :)

Åh, fin bild!

fin bild !

SV: Ja jag med =)

sv: jodå, min dag har också vart bra :)

Planer inför helgen? :)

sv: det är bara bra! :) sj?

Jätte söt bild ! :)

sv: hehe :D

sv; allt bra då?(:

Så otroligt fin bild, vilka underbara små charmtroll!

Så söta. :D

Ofta du har tagit den bilden snygg<33 kolla gärna in min blogg och följ den gärna:)

Söt bild :)

Svar: okej, vi ska ha tjejkväll & shoppa =)

vilka stiliga unga killar! trevlig helg

det är bara bra med mej :) med dej då? :)

Är så skoltrött, gick bara dit ibland, så kände att det var lika bra att hoppa av ett tag :) men måste börja snart, kommer ingen vart utan utbildning :P men knappt man får jobb även fast man har det nu för tiden xD

Med dig med!



Okej, samma här! :)

sv: samma här! :) myspys!

SV: Tack så jättemycket!

Fin bild du också! :)

- Gulliga..! :)

super fin och bra blogg, kika gärna in hos mig!

KRAM!



sv: okej! :) vad bra! ^^

sv: jaa :)

sv: japp :) görs?

okej gött det :) vad ska du hitta på i helgen då? :)

- Aaa, hur gamla? =)

sv; jorå, det är bra med mig! :D

sv; yees! :D

Det är fint :) själv? :)

Jätte härlig bild :)

oj, jäklar vilken fin bild!

Älskar din blogg och dina bilder! Jättefina!!! :D

Besök gärna min också :)))

Kram!

du är väldigt duktig på att fota! :)

Hej..

Guuud vilken fin bild.. Vad är det för objektiv du har använt ? Och vilka inställningar ?

Har du använt dig av Photoshop eller nått liknande ?



Mvh En nyfiken och foto glad tjej :)



// Elin Bergman

Jätte fint foto, ser ut som en Lindex/Polanr o. Pyret annons tycker jag! :P























Follow my on Bloglovin







Trackback