tre viktiga saker under 2011


Jag tänkte ta och berätta några viktiga saker som jag som hänt under 2011. Jag tänkte skriva först vad som hänt varje månad, men det blir nästan inte alls så mycket text eller så kommer det kanske stå samma sak i några av månaderna.

En av dom viktigaste sakern som hänt 2011 är min pojkvän, jag träffade honom första gången i April. Och nästan hela Maj var jag ute hos honom en dag varje vecka för att lära känna varandra. Juni då blev vi tillsammans och nästa hela sommaren har vi vart. Minsta lilla tid jag inte jobbat har jag vart med honom och han har även besökt mitt jobb ett par gånger. Efter sommaren har vi även vart på Öland och i Göteborg. Det finns så mycket som vi gjort som verkligen gjort mitt år bra. Det är en av dom bästa sakera som hänt under 2011 och jag vet att 2012 kommer bli mycket bättre, älskar dig!


Fota är också en av dom viktigaste sakerna som hänt under 2011, jag har tagit många nya bilder. Och även vart på många olika fotouppdrag, som har vart trevliga. Jag känner att 2012 kommer bli bättre, och jag kommer se till att hålla kameran i handen nästan hela tiden. Bilder för mig betyder riktigt mycket, det spelar ingen roll vad det är för bilder. Jag älskar att fotografera. Jag kommer även köpa mycket nya saker till min kamera, som sagt foto är något som jag gjort mycker under 2011.

Alla stunder med mina vänner har också vart mycket för mig, jag älskar att fika och skapa minnen. Nu på slutet av 2011 har jag inte alls vart med många vänner. Men ibörjan hade jag fullt upp hela tiden, det här är också en sak som jag gjort mycket det här året. Och till 2012 kommer det blir mycket mer, fler fika stunder med vänner, fler stunder med mina vänner och vad vi gör det spelar inte så stor roll. Så länge vi skapar minnen, för det är underbart. Tack för det här året mina underbara vänner, nästa år blir mycket bättre, tro mig. Vi kommer hinna så mycket mer, älskar er mina vänner.

Tre av dom viktigaste sakerna som hänt under 2011.
Imorgon kommer det flera saker som har vart viktigt under 2011.

Kommentarer

Hej!

Vad tycker du personligen om trenden med skjorta under en stickad tröja?

Gör din röst hörd!

Kika in i min blogg och läs det senaste inlägget om just den trenden! :)

sv: jaa :)

Sv: Tack :) Allt bra? :D

sv: :D

Sv: Tack så hemskt mycket!! :)

Sv: Vad bra :) Jo bara bra här med :D

Följa varandra via bloglovin?

sv, -ja

önskar dig ett gott nytt år :)

sv: jaaa, kommer nyår va bra i morgon troor du? :D

Aa :)

Hoppas du får en fortsatt härlig fredag! :)

Svar: okej, vi ska fira nyår med några kompisar det kommer bli bäst ! =)

Sv: Okej :)

Men lägger till dig alla fall :D

Japp ^^ har du gjort nått kul idag ?? (:

Kram

SV: Ta de lugnt, va med vänner o så <3

fint inlägg :)

sv: förlåt för sent svar!! haft ganska fullt upp nu runt jul :) men hur är det med dig då? :)



Fint skrivet om din pojkvän!! :D

Händer? :)

Verkar som du haft ett bra 2011 :).

Kul att du skriver sånt här :)

sv: hihi kej, jo bara bra :D

sv. okej good! allt e bra här med.

Har du en canon eos 500D ? :3

taggad inför imorgon?!:D

Verkar som ett bra år! :)



Har verkligen varit ett foto-år för mig åxå. Köpte min kamera i januari, så jag är väl relativt nybörjare i fotografins värld, men hoppas att 2012 fortsätter i det spåret, är ju sååå kul :)

Sv' Härligt :D

sv: bara bra :D

vad gör du då?:)

händer imorgon då?:)

japp med!:D

Fett !:D<3

sv; Tack så hemskt mycket :).

var gärna med och gissa i min tävling. Du kan vinna en länk.

http://johannalives.blogg.se/2011/december/lank-tavling.html

Tack! :)

jaa!:D<3

Låter som om du haft en bra år. :D

Hur är det med dig nu då, inför Nyår? Något nyårslöfte? :D

:)

vad trevligt!:)

jag ska vara med kompisar(:

SV:har haft en bra dag :)

Vill du bli månadens blogg januari 2012 hos mig? Kommentera bara detta inlägget så har du chans att synas i min meny under hela januari! (http://noordstrom.blogg.se/2011/december/utkast-dec-30-2011-1.html#comment)



Kram!

sv: Så bra, jo då :)

vad gör du då? :D

-Svar: Jag har hjälpt mamma med att laga jul maten.

Vart ska du fira nyår då? :)

sv; :)

najjs!:D<3

tack för din gissning! hör av mej imon om vem som vann! :D

Hej! Jätte fin blogg! Gå gärna in på min blogg och svara på vilken maträtt som du tycker är godast! Kram

Hoppas att du fick en fin kväll sötnos! :)

sv. Jag har faktiskt inte bestämt vad jag ska göra xD antingen åker jag på fest, eller så myser jag med familjen.

sv: bara bra :=)

Jag mår toppen bra :)

Göra något speciellt imorgon? Kram :)

jarå :D

Oh vad bra år 2011 varit för dig och jag tror och hoppas att 2012 blir lika bra!



KRAM

sv: ett macro objektiv :)

joda:D!

Okej, låter trevligt. :)



Jag ska fira nyår med min vän Idah. :) Och som nyårslöfte har jag att jag ska börja träna mer. :D

Så lite så! Härlig resume!



Allt bra idag?

Kram

Kul att du är med i månadens blogg! Lycka till! :D

ska vi följa varandra på bloglovin? :)























Follow my on Bloglovin







Trackback