Två bra filmer som ni kanske vill se?


Bilderna kommer från google

Den första filmen handlar om:
Danny Krueger, en rebellisk ung Street Racer på kollisionskurs med problem. Efter en olycka vid en olaglig street race, han skickas till en liten stad att leva med sin frånskilda pappa, tvättat en upp NASCAR racer. När Danny bestämmer sig för att komma in i NHRA High School Drags, han är tvungen att söka sin fars hjälp med att ta ner den lokala Hot Shot. - Jag tycker filmen var bra för att handla om bilar, jag gillar inte blilar så mycket men den här var riktigt bra.

Den andra filmen handlar om: Barnen Sarah och Seth, som kraschar ett UFO på jorden för att leta efter ett experiment som deras föräldrar upptäckt för att kunna hjälpa sin egna döende planet. Sarah är en flicka som kan läsa tankar och har telepatiska krafter. Hennes bror Seth kan gå igenom fasta föremål och motstå höga effekter, som att bli träffad av en van, genom att ändra sin molekylära uppbyggnad. - Den här var också bra, fast när jag såg början så tänkte jag, vad är det här för film? Men den blir bättre i mitten av filmen och det är då man förstår mer.

Två bra filmer som inte alls är i min smak, men jag gillar filmerna ändå. Dom lyckades fånga mig och blev mycket bättre än vad jag tänkte när min pojkvän sa att det här var två filmer vi måste se. Om ni har tråkigt någon dag kan ni alltid se dom här?

Har ni sett dom här filmerna, eller är dom inte i eran smak?


Kommentarer

sv: Jag vet, det är lite för mycket.

sv: aha, nej jag prova nu och jag hittade inte dig heller! :o va konstigt..

Tack för film tipsen! Ska kollas!

svar: :)

Nepp har inte sett dom filmerna. :)

Sv: Heheh okej =))

Den var jättebra :D

oj jag har iinte hört talas om nån av dom :O

hade inte förväntat mig dessa filmtips från en tjej :D hehe, kul o hitta till din blogg igen

Har också varit i skolan, och här hemma läst på prov.:D

hej! vad önskar du dej i julklapp ? :)

Kram<3

Ja och min kille firade 5 år nu 2 dec :) så det är ett tag vi varit tillsammans :) kram

- inget jag vill prata om tyvärr :/ <3

haft en bra lucia firande ?

- bråkar me mamma :/ <3

Hihi ja ett tag är det ju^^

hahaha, då får du ge honom lite tjejfilmer i julklapp... kanske d bästa en kille kan få i julklapp nämligen ;P

jag vill se! :D



okeej, nej jag gör inte så mycket, vaknade nyss (a)

Joo, hihi. Vad händer imorgon då?:D

Filmerna värkar bra!

Imorgon vet jag inte vad som händer, är sjuk fortfarande så lär bara vara hemma.

kram

Nu ät tävlingen avslutat! Gå in och se om det var du som vann!

Om inte så har jag nu igång en ny tävling där man kan vinna ett presentkort värt 150 kr!



http://fashionsea.blogg.se/

När jag fått ordning på externa hårddisk så ska jag ladda ner dem, om de finns att ladda ner?



sv: Joo, det gör ju det... det är liiite för mycket faktiskt. Men samtidigt så vill man ju visa alla att man hör ihop liksom :)

Ska på gym med en kompis:)

Tror jag ska ladda ner en av de filmerna<3

Tävla om en fotobok i min blogg! Tre vinnare får ett presentkort på 200 kr att göra en egen bok för, och ALLA tävlande får ett presentkort på 100 kr.



http://ceciliaeklund.blogg.se/2011/december/vinn-fotobok.html#comment



Perfekt julklapp :)

Sv: Hah jaha okej, jo det tycker jag är ganska överdrivet! ;)

SV: tack så mycket :D

båda dem filmerna är grymma!

- jao :(

tack <3

Sv; gott! :)



den där första filmen låter intressnat! :)

jag får ta och göra det! :D

Veckans blogg startar hos mig nu och avgörs nästa vecka ;)

anmäl er i länken nedan ;)

HÄR: http://daghjort.blogg.se/2011/december/veckans-blogg-vinnare-1.html#comment

svar: :D!

sv' :)

sv' :)

sv; yes, vad gör du? :D

har du laddat ner dem eller ? :)

Tack så mycket :)

kram

Ha en fin kväll

aha okeej! :)

svar: jag pluggar ju, haha, du då? :D

Sv; jaa, jag tror dig! :)



håller på att tanka ner den nu! :)

kan du komma på någon utmaning till mig? :)

- för några års sedan så hade min bästis kontakt med en kille på nätet via min dator, och dom skickade bilder osv, och hade sexsnack osv.. så nu är det rättegång om det och, visst du kanske tycker jag är fjantig som är nervös och rädd, men jag vet inte vad som händer :/

- för några års sedan så hade min bästis kontakt med en kille på nätet via min dator, och dom skickade bilder osv, och hade sexsnack osv.. så nu är det rättegång om det och, visst du kanske tycker jag är fjantig som är nervös och rädd, men jag vet inte vad som händer :/

- det stora problemet är att jag inte vet någonting om detta, jag vet inte ens vad jag ska säga :(

sv: aha vad kul! :)

sv; inte så mycket heller faktisk, snackar med kompisar och sånt bara!(:

- det värsta med allt är att jag vet inte ens om hon lever längre.,.

sv: Okej, det är lungt!:)

sv: Haha, har själv varit där alltså. Men ja, alla har olika gränser :)

Sv; kommer ett inlägg om det senare! :)

sv;yes! Ha ett bra lov nu då!(:

sv' inte mycket, dudå? :)

- Mm :(

sv: Njaaae, hade bara två lektioner och på båda såg vi på film så det var väldigt skönt att inte behöva plugga så mycket. :) självdå?

Bra tips :)

Japp :)

- ja :(

Sv' Är lite halvsjuk, annars är det bra :) själv?

- jag har inte hört ngt från henne sen i början av 2006

- bodde i falkenberg då, och en dag kom polisen och hämtade henne i skolan, och sen dess har jag inte hört ngt, eller sett ngt av henne.. :/

det spear ingen roll bara det är något roligt! :D

svar: kollar runt vadå? :)

Sv; Allt är bra med mig, självdå? :) kram

Race to witch moutain var min favoritfilm ett tag, den är väldigt bra :)

Hoppas du haft en bra dag! Kram!:)

Sv; tack sötnos! :)



Hur mår du idag?

kram

Vad skönt!

Usch, jag hatar matte.. Har prov på torsdag tyvärr oxå..

SV: jo det är bara bra, själv då? :)

sv: hehe okey =).



Krami

sv: hehe okey =).

själv ska jag krypa ner nu tänkte jag ;P



Krami

Sv' Tack så mycket! Va bra :) Haft en bra dag?

sv: Höhö :)

Vad händer imorgon då? :)

grymt här med

ha en fortsatt bra vecka! :)

Hmm, verkar bra!:)

vill se dem!

Svar: Men tack vad snäll du är!! :)

Gött, jo bra! Gör du? :D

har du sett något luciatåg idag? :)

helt okej :)

Sånna filmer kan vara för mycket om jag inte känner för att se på dom men annars är dom super bra :)

sv; så lite så :D

Är allt bra med idag då?

Tack! Åh vilken snygg header, LOVE IT!

ja de kan bli lite överdrivet, kan hålla med dig =) kram

SV Tack, eller vad man säger :)

Jättefin blogg!

- detsamma btw!

natti <3

Sv; den var ju bra ju! :D

- det blev 1-1 woho :)!

yesbox! :D

Allt bra?

Åh kul med tips! Har inte sett någon av dom än:)

Jag skulle gärna se dem, de ser bra ut! :)



Vad ska du göra på nyår? ;)























Follow my on Bloglovin







Trackback