your words, I love, I love

Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 50mm

Det här är en bild från min skolkatalog, dock blev det inge bra bilder på mitt klass. Men det behövs inte eftersom jag blev riktigt dåligt på den bilden, en av dom fulaste bilderna jag har. Jag fick den för någon dag sen, men jag skickade tillbaka den för jag var inte nöjd med den. Och jag ska hinna köpa julklappar så i år hoppat jag över skolkatalogen, men det gör mig inte.

Idag vaknade jag när min pojkvän skulle dra till skolan men lyckades somna om två timmar. Jag har inte gjort så mycket idag, jag har bara tagit det lungt. Just nu pratar jag med Emma, vi har alltid lika mycket att prata om varje gång vi pratar. Jag vill även tacka alla för dom fina kommenaterna i inlägget om förhållande, roligt att så många tycker samma sak. Men jag tror även många lyckades tolka det på helt fel sätt, men jag menar när man beter sig som små barn det är det som jag tycker är jobbigt.

Vad har ni för er just idag?

Kommentarer

Du är riktig bra på att fota :)

sv: händer idag då? :)

Är du sjuk eller är du bara hemma från skolan? :)

allt bra dag sötnos?

sv: Jag ska plugga hela dagen. Hoppas på att bli klar med det idag! :)

sv: Hehe :D Allt bra idag? :D

Sv: Jahaaa, shit vad tidigt! Bor du inte i stockholm?

jag slutar nästa onsdag, asså om en vecka..

sv' ja :) du få ha en bra dag!

Aha skönt! :)



Kommentera gärna mitt nya inlägg på min blogg om röda klackskor!

Sv' tack själv :D

Haha, varför kan du inte gå i klackskor med smal klack?

Jag älskar att gå i klackskor :D

- Jaaa! :)

Vad görs?

svar: jag skrev upp kl 11.00 :P

sv: okej, hur mår du denna onsdag?:D kramis

sv: Samma häär :D

sv: just nu är jag klart för avresa ;).



Krami

sv: javisst!

Har ni fått snö än? :)

svar: skriver det på bloggen sen

eller hur, mummmaaaa!



vilken kalender :D??

sV: Nepp, inte vi heller :/

sv: ja det var smaskens ;) och det behövdes efter ett så hårt pass i morse.



Krami

- Inte jag heller! :)

jag är ledig från skolan som jag alltid är på onsdagar och pluggar. Kolla in på min blogg :)

sv:D ! har ni fått snö än?=)

Sv; nu ligger det lite bilder uppe! :D

ja! :)

- Japp! :)

sv: jaaa :(

jag ska utt och bada lite:)

ska du gora nat ikvall?:)

Önskar dig en mysig onsdag! :)

sv: Nepp :O känns lite konstigt.. förra året snöade det redan i oktober och nu är det snart jul xD

sv: Ah.. jag som hatar vintern vill ha iaf lite snö.. när de ändå är kallt lixom haha1

fin bild :D

hoppas du mår bra skruttan :D kram

sv: Sjukt :O

Skönt att ta det lite lugnt:) fin bild!

fin bild :)

Svar: Tack!:)

Kram

åh tack detsamma! :D

Jobbar & sliter, samt försöker att fixa till en intervju med en kändis (som jag håller hemligt tills vidare), får se hur det blir med den saken!



Ha en bra dag =)



Btw, var med och tävla i våran veckans bloggar & hemsidor tävling vetja!



http://gamingground.blogg.se/2011/december/veckans-bloggar-hemsidor-12dec-19dec.html

Roligt när man får fin respons

Ha en fin dag

Sv: Jaa, visst var det snyggt! :D Är allt bra med dig idag då?? =)

Fin bild :)



Just nu lyssnar jag julmusik och ska börja med maten! ;D

- :D

svar: uppskrivningen gick åt helvete :(

Sv. Så lite så:) Jaa grymt gott!

skulle man få gästblogga i din blogg? skriva ett inlägg sen skicka till dig som du kan lägga in? skulle vilja skriva vad jag tycker om din blogg, som jag då läser dagligen!

hur är det annars idag? :)

sv: det är bara bra, sj? :)

sv: Kommer ingenstans på det typ. haha! ;D

- <3

åh va skönt med lov! :)

allt bra idag?

kram

svar: mm, vart så jävla förbannad att jag grät hela vägen hem :(

SV: Tack! :)

sv: okrj, nja e sjuk :/

sv: Jag har aldrig gillat snö, men nu är det snart jul och DÅ SKA DET VA SNÖ1 :/

Gillar bilden, du är duktig

- Spelar sims, dudå? :-)

sv: jo det är väl bra förutom att jag är sjuk :D själv då?

härlig blogg! allt bra med dig? kram :)

- Yes! :D

Kul

Jaha..



gjort idag då?:)

sv: hehe jao.. hittar du på?



Krami

allt bra med dig?:)

Hoppas du mår bra idag! :)? Kram























Follow my on Bloglovin







Trackback