I take a chance why, but I want to know the truth


Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Min dag har vart att försöka plugga så mycket som det går, har gjort klart min matematik uppgift nu. Vilken underbar känsla att vara klar med den, men jag kom just på att vi har mateprov nu på tisdag. Det är bara att börja plugga ett annat kapitlet så man kan det på tisdag. En hel fredagkväll full med plugg är aldrig fel, eller? Jag kan lika gärna plugga, det kan vara skönt att få det över istället för att börja plugga på en söndag. Plugga på söndagar, det går inte alls lika bra för mig.

Bjuder även på två bilder från gårdagen, super gott blev det efter. På tal om bilder behöver jag ta lite nya bilder, men först vill jag att snön ska komma hit. Lite roligare att ta kort när det är snö istället för att ta kort i regnar hela tiden.

Vad har ni för er just den här fredagkvällen den 2 December?

Kommentarer

sv: Så bra, jo helt okej :)

vad gör du då? :D

Just nu väntar jag på att min pojkvän ska komma sen blir det fredags mys ;)

Är helt kär i dina foton! ♥

Gott :)

Hihi tack, hon är jättebusig :)

Godnatt på dig :)

sv: Ja, hoppas du får en mysig fredag också :)!

Tänkte tipsa dig om att du hittar grymma rabattkoder i min blogg just nu! :D allt du behöver göra är att klicka dig om och se vilka hemsidor det gäller men på båda är det "FLAVOURED" som gäller. Detta vill du inte missa!!



/ http://FLAVOURED.se

Riktigt fin blogg! Följa varandra via bloglovin? :D

Hej jag har frågestund på vår blogg, klicka gärna in och fråga några frågor!



http://ponnyskruttarna.webblogg.se/2011/december/f-r-a-g-e-s-t-u-n-d.html#comment

Sv: vad kul att du tycker det! :D kram

hejj! fin blogg :) länkbyte?? Puss

Sv: hihi :D ska du beställa nåt? :D

Gud vad gott med pepparkakor! :D

Hoppas det går bra att plugga :)

Ja det var den :)

Grattis på namnsdagen förresten ^^

allt bra med dig? ;)

Sv: du finner ju en massa julklappar på hemsidorna! :D till billigt pris dessutom. Kram

Wow...vilket guda fint hår du har tjejen:D

Inte jag heller, är så glad att skolan är slut för mig för länge sedan :P

Ja :D

Okej, ser på One Tree Hill-klipp på YT.

haft en bra fredag? :D

sv, ja :) bara ta det lgunt !

Allt bra med dig då?

SV: aa, vad gör du nu? :)

Den här kvällen har jag myst med mamma framför teven :)

Vad ska du göra nu på jullovet då? ♥

sv: okej vad bra :D själv ?

sv: ja :D vad har du gjort idag ?

Superfin blogg! Önskar du dig någon speciellt i julklapp? Skulle vara kul att veta! :D

sv; :).

sv. pepparkaksdeg <3



jag har bakat bullar ikv :D

har du sett idol ikväll? :)

SKönt du blev klar! :D



Sv: taack :D

Svar: Okej ;) Jag har faktiskt tänkt på den ett tag! :)

Va bra då! :) btw vad önskar du dig till julen då? :)

sv: så lite så ;)

Gott med lite peppdeg

sv: åh vad trist! vad pluggade du? :)

sv, vad sskönt o höra!

Jo med mig är det bara bra :D

sv: aa okej. vad läser du för matte?

sv: aa okej ;) går det bra för dig då?

Hoppas allt pluggande har gått bra idag få:)

sv: yes okej :) du får säag till om du vill ha hjälp med nåt :)

ska du läsa mer matte sen?

sv: nej okej. tänkte om det ingick i din linje lixom? :p

sv: ja men alltså det ingår bara matte a i din linje eller? det var det jag undrade :)

sv: okej ;) själv läser man till matte e! lagom härligt haha.

sv: hahaha :p faktiskt så låter det värre än vad det är, tro mig :L



har du sett julkalendern nåt? :)

Det är bara bra, vad gör du?

kram

Hej, fin blogg du har, jättefina bilder! :)



Gott med pepparkaksdeg, jag tycker degen är godare än själva pepparkakorna haha :D

gottgott! :D

sv; tittar på någon film på 3an med pojkvännen, hehe ;)

fredagsmyyyys här D:

gott :)

SV: jaaaappp



puss natii

Sv; hoppas du har haft en toppen kväll! :)

sv: det funkar nu :)

haha usch, den där degen är super äcklig! :O

Håller med, nu är man trött på att fota höst. Snöiga träd vill jag ha!



kram

sv: jo samma här :)

vilka fina bilder och blogg:)

pepparkaksdeeeg<33



hih thanx :)!























Follow my on Bloglovin







Trackback