sex månader med min pojkvän!


Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Förlåt att jag inte uppdaterat mina dagar här i bloggen, men jag har haft rätt mycket och ville bara passa på att njuta när det var helg. Jag kan börja med att säga att jag har haft en riktigt bra helg och skulle vilja ha längre helg om jag fick. I lördags var jag i Visby med lite trevligt folk tog även en fika med min bror innan jag tog bussen ut till min pojkvän. När jag kom hem till honom somnade vi ett tag och när vi vaknade började vi fixa mat och fruktsallad. Vi är bästa på att göra fruktsallad, den blev riktigt god.

På söndagen tog vi en lång sovmorgon, vi vaknade runt tolv tiden riktigt skönt. Vi åt lite fruktsallad och sen fick jag hjälpa honom att plugga, jag som inte tänkte plugga på söndag men det blev visst lite plugg. Därefter fortsatte jag med mitt pluggade. Senare på kvällen blev det lax till mat hur gott är inte det? Jag har aldrig ätit så god mat på länge, älskar att äta lax hos honom.

Idag är det den 5 December, vet ni vad det betyder? Att det är ett halvår för mig och min älskling, det har gått ett halvår nu. Fast det känns riktigt lite, det känns som jag känt honom hela mitt liv och att vi har vart tillsammans as länge. Mer än sex månader iaf, men ikväll blir det att åka hem till honom och sen får vi se hur vi firar det. Älskar dig otroligt mycket älskling!

Vad har ni gjort för mysigt idag?

Kommentarer

Grattis till sex månader! :D

Härligt, jaa den var jättebra :)

grattis :D gott de ser ut:)

Nejda! :)

kollar på idol, grattis förresten! Du har inte lust att bläddra ner på min blogg och kolla vilket av mina smycken du gillar bäst?

hur är det med dig idag då?:) kramis

det är ju nu man vill ha snö!:)

SV Tack vad snällt! :)

Visst är han :)

http://publishme.se/1601825/entries/article/preview/

:D

sv: okej ;)

har du ätit semlan nyligen?

grattis till er :)

hihi ja faktiskt! :D

härligt! det är bra med mig med :D

Grattis! :) Jo min dag har varit bra ,din oxå? :)

Hihi, grattis till er! :) Min pojkvän och jag har varit tillsammans 55 månader idag :)

Sv: Bara bra med mig!



Åh grattis!

sv: japp! :)

Haft en bra dag idag? ^^

Dagens länkar är nu uppe och en ny tävling är redan igång! Vann du? Anmäl dig igen! Vann du inte, vad väntar du på? =)

Direktlänk: http://fashiontwisted.com/2011/december/dagens-lankar-ny-tavling-4.html#comment

För större vinst chans sänd fler kommentarer, kram!

Jadå!

Du då,hur mår du:)

fina bilder :D

grattis till er :D

grattis!



och tack



puss

Grattis!

Grattis till er! :) hoppas ni får det mysigt hihi

åh grattis till er:)



tyck till om min outfit om du vill<3

http://liborius.devote.se/blogs/14601016/14-dagar-kvar.htm#WriteComment

hoppas du fått en bra start på veckan!

jo min har varit helt okeej:)



Händer senare då?:D

grattis på 6-månadersdagen :D

Gillar din blogg! Superproffsig

Grattis!!



sv: Okej. Jo allt är bra med mig oxå, lite segt med skola igen och tidiga morgnar men det får funka det med :)

Vad har du gjort idag? =)

va kul, grattis till er :D

Hejhej, fin blogg du har, gillar din design :D



Vad gör du? :)

sv: Så bra, jo helt okej :)

vad gör du då? :D

grattis!:D

sv: a okej:) nä samma! hoppas du och din pojkvän haft en toppen dag, kram

Ja :D

Grattis till er :)



- Jag har bara varit i skolan och om ett tag ska jag åka på öppethus på ett gymnasium :D

Nu va det dags för dagens blogg igen. Va gärna med alltså :D

http://sense.webblogg.se/2011/december/utkast-dec-4-2011.html

Nu har jag börjat med Dagens blogg på min blogg, det ända du behöver göra är att skriva "jag är med" så meddelar jag när vinnaren/vinnarna finns på bloggen! Klicka här http://photosbywilman.blogg.se/2011/december/dagens-blogg.html#comment så kommer du till inlägget där du kan anmäla dig!

Så lite så, får hoppas att det blir fler månader! :D

Grattis ! :)<3

grattis Bea! :D <3

sv: okej, jadå! :)

görs? ^^

bra!<3



Kramisar elsa!

Händer sen då?:D<3

Va roligt!! :) jätte fin blogg du har sötis!! :) <3

sv: okej :)

jag svarar på kommentarer ^^

svar: :D <3

Åhh så gotttt^:)

- så lite så :)

Grattis till er! :D



Sv; det är fint med mig! :)

Sv: Inget o tacka för! :D

mysigt :D

kramis♥

sv: hehe jaa :D gjort i dag då? :D

Vad mumsigt och grattis till er :)

Läget? :)

Va med i vår foto tävling!:D



http://eofoto.blogg.se/2011/december/fototavling.html#comment

sv: lungt!:) men toppen! ngr roliga planer i veckan då:)

Vad gott det ser ut :)

ja vad gör dudå ?:D

Sv: Mm. :)

Okej, jag har oxå varit i skolan sen har jag bara suttit vid datorn och svarat på kommentarer, ska snart plugga.

svar: Thank you! :D

Grattis till er båda!

Allt bra ?

Kram

grattis :)

Kul att du är med i dagens länkar! Hör av mig när vinnarna är uppe =)

Allt bra idag? Kram!

hihi snöar det hos dej :)? kram

hur ska ni fira nu då?:)

sv: japp :) görs?

sv: okej, vad ska du äta? :)

jag kollar på tv ^^

Hehe okej :D

Grattis :D

grattis till 6 månader! :D

okej mysigt! :D kollar tv bara

grattis till era 6 månader förresten!:)

har nyss tränat:)<3

Mysigt det såg ut! Jag har druckit fett mycket glögg och myst hemma i en underbar stickad tröja :)

Grattis till er! :)



sv: okej jag har vart i stan och kollat runt lite ;)

Okej, jo bra! Gör du? :)

Hej, nu är vinnaren på bloggen utsedd, gå in och kolla om det vart du :)

kram

¨Jadå hur äre själv ? :) <3

grattis till er! :D

Åh grattis :D



sv, ja absolut! Ha din dag varit bra ?

Jag ber hemskt mycket om ursäkt om du inte gillar sån här reklam, men jag har skapat en fotosida på facebook som ska hänga med min hemsida, www.melasfoto.se.



Gå gärna in och gilla min fotosida, det vore guldvärt om du gjorde det! <3

http://www.facebook.com/pages/Melasfotose/148139331959925



kram på dig

frågestund!

fråga så mycket du vill :)

sv: varsågod! himla fin blogg också =)

sv: aa okej ;) det är gott :)



ska du se idol på fredag?



missa inte min sminkutlottning :) http://ninnisscraping.blogspot.com/2011/12/lucka-nr-5_05.html

inga problem :)

grattis till er två! <3

hoppas du har haft en bra dag och att morgondagen blir lika bra! :D // http://amandapersson.blogg.se

Grattis! :)

sv; haha okey. fått en bra start på veckan då?

RE: TUSEN tack! Värmer verkligen att höra..! Kram :)!

Mm gott!

Sv: Ja.

Vad görs? =)

Ha en mysig kväll :)

Mys! Grattis till er båda :)

händer imorgon? :)

Vad bra:D

Anmäl dig till Dagens Blogg!

http://www.almalindqvist.devote.se/blogs/14618399/taevling.htm

Kram

sv; :).

såbra ! :D

SV: vsg!



puss

Va mysigt! De där såg grymt gott ut:)

sv; Ja, vad alla har pojkvänner nu förtiden då! :((((

Grattis till er.=)

Sv; varsågod! :)

sv: okej, bara bra =) vad haru gjort idag?:D kramis

sv: okej, jag tittar på tv :)

haft en bra måndag? :D

sv: åh, tack! :D

Har kört igång en ny dagens blogg tävling! Va med du också ;)

http://sense.webblogg.se/2011/december/vinnaren-bli-dagens-blogg-2.html#comment

Ha en bra fortsätt kväll. Kramar :)

mums såg gott ut!



jo det är bra med mig! bara trött och omotiverad till massa saker som skola osv :D själv då?

kram

Åhh, Grattis på er! :D

Grattis :D

Grattis till den sex månaderna i efterskott!

grattis grattis! :D

Jag firar snart 6 månader med min rumskamrat! ja, vi är ju inte tillsammans eller något, men vi driver ju en blogg tillsammans och bor ihop! Bästa kompisar liksom! ;)



/ Kram Sara - Troopie

Vad roligt ! Grattis till er :)

Semlor är gott!

Haft en bra dag? Vad gör du med den där kalendern du lägger upp hela tiden?:)

grattis! själva hade jag 1 1/2 år med min igår :)

Hej kolla gärna in min blogg! :)♥

gott :D

Skickar en stor tisdagskram:)

åååh va gott med semla :D

Det där ser dödligt gott ut!!!! Yum!!!



Grattis till er! :)

Grattis! Och fan va gott det ser ut med semlor!

- visst är det sjukt att stänga av en spelare för att han medverkat i en show?!























Follow my on Bloglovin







Trackback