Who should I trust?


Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80 mm

Jag blir galen att ha bildbrist, bjuder på en bild som är tagen nu i veckan. Det har vart noll minusgrader idag eller iaf hemma på landet och det kom lite snö i luften men det går inte att se på makren. Jag blir galen, det snöar och regnar och då blir det slask och inte snö. Men inatt kanske det skulle börja snöa, nu hoppas jag på det bästa så jag kan ut och fota lite.

Idag när jag vaknade med min älskling bestämmde vi oss för att gå in och äta frukost, men då ringer även min pappa och säger att han nästan är vid min pojkvän och frågar om jag vill följa med hem. Det skönt att åka bil istället för att åka buss nästan tre timmar, så jag åkte med min pappa hem. Min pojkvän åker till Göteborg på tisdag och är där över julen. Så det var nog lika bra att åka hem, eftersom han har skola imorgon plus att han slutar rätt sent. Det blev att säga hejdå till honom på rätt kort tid eftersom pappa väntade på mig. Något jag inte gillar är att säga hejdå till honom. Men vem gillar att säga hejdå till sin flickvän/pojkvän?

Vad har ni gjort den fjärde advent?

Kommentarer

sv: Samma hääär :D

sv: hihi tack, allt bra med dig? :D

Sv; jo , tack allt bra med mig, själv då ?

svar: okej, bara chillar :)



tack :)

sv: okej :)

sv; allt bra idag då?(:

ska snart möta en kompis :)

http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=lanja - man får mer läsare på direkten!



http://Lanjas.blogg.se Bloggade föresten om din blogg =)

svar: ja :D

sv: :)

svar: sov en stund då? :)

sv; jo varför inte? :-) Eller hur menar du? Hahaha..

go frukost! :)

sv: men nice! :)

hittar jag inget där så ger jag typ upp helt.

Thank you :)

sv: Vi är ganska ofta. Ibland flera dagar i rad, och ibland kan det ta några veckor innan vi ses. Beroende på tid och ork :) själv då?

svar: ah jo, men blunda i 10 minuter, det brukar funka, för mig iaf ^^

sv: Yes =)

sv; du frågade om jag ville vara med i dagenlucka eller något :-)

sv: :)



Pepp på en ny vecka då? :)

svar: om du sover en stund nu eller?

Sv: Tack så mycket!:D

sv: oj, vad jobbigt! Tycker det är jobbigt att inte träffas på länge..

bra här med:)

Hittills så har jag bara försökt hålla mig vaken så länge som möjligt... vänder på dygnet eftersom jag börjar nya jobbet nästa vecka :) btw, så har snön kommit till sthlm nu :(

sv: låter skönt :)

jag har städat och tagit det lugnt jag med ;)

sv: vet inte riktigt, blev så mycket annat att göra :)

Läget idag då? :)

sv: :D

svar: äre för att du inte fått sova länge eller vadå? :P

Jag förstår din känsla, bildbrist är inte roligt! x]

- Jasså, fan vad coolt :)

- tack underbaring!

kul att du är med sötnos pch lycka till D_:

Aldrig kul att säga hej då till sin pojvän.=(

Nu är det snart jul :) I dagens lucka i min julkalender lottar jag ut en örhänge. direkt länk: http://bilderbyalice.se/2011/december/julkalender-dag-18.html#comment

gott igen :p

svar: haha okej :)

sv: jamen faktiskt :) julveckan :)

Fin blogg du har :)

sv: tack :D

Haft en bra söndag hittils?

så lite så :d

vad gör du för mysigt idag då?

sv: sjuk? ;/ Jo då det är bra med mig :)

sv; Jodå, det rullar på :D Själv?

Roligt att du är med och tävlar. Medelar när tävlingen avslutats :)

sv´ jätte bra förslag där!

skriver till dig när tävlingen avslutats och vinnarna är ute!

kraaam :)

sv: vad bra :)

min söndag har varit helt okej :)

sv: tack men nejtack ;) vad har du gjort nu i helgen? kram <3

älskar flingor :)

sv' okej :)

sv: Jadå! :)

Några planer för veckan? :)

Vad glad jag blir.

Föresten gör du din design själv? :)

Fin blogg ;)

Idag har jag pluggat!!! vad har du gjort? :)

Läser du på Donner i Göteborg? :)

Hej, hej! Har börjat följa din blogg, snälla följ min också, jag skulle bli jätte glad!

Ja jag förstår de :) har ni fått någon snö än då? Kram :)

sv: äntligen är det juuuul :)

Usch ogillar med det.. :/



SV: va härligt att höra, tack min dag med :D

sv: okej :)

Sjukhuset som vanligt, träffa pojkvännen och kompisar, få jullov, sen är det julafton också plus att jag har träningar :)

sv; härligt, jo det är bra med mig! :D

Är slask hos oss också!

sv: åh okej :( Hoppas det löser sig!

Vilken fin blogg; följ mig på bloglovin så följer jag dig. Kram

Jag har (tro det eller ej) haft skattjakt uppe på min vind. För det kom att visa sig att jag haft en massa kartonger ifrån flytten som jag aldrig äns gått igenom!



Alltså, grejer som jag glömt bort att jag haft. Det var inte några lådor heller, typ 8st bananlådor! vad har du själv gjort då? =) ha en fin fjärde advent föresten!



Btw, var med och tävla i våran veckans bloggar & hemsidor tävling vetja!



http://gamingground.blogg.se/2011/december/veckans-bloggar-hemsidor-12dec-19dec.html

sv: haha :D vad händer dÅ?

Hej fin blogg :) kolla in min blogg, läs och kommentera:)

jag älskar verkligen din design!

undrar en sak, fotar du varje dag? :)

yes :D



allt bra med dig ida?

åååh va gott =)

sv´yees! :)

Anmäl dig i Veckans Blogg!:D

Jag lottar ut 5 nya vinnare på Söndag!

Vinnarna kommer synas i alla inlägg jag gör i en hel vecka!:)

http://anneliih.blogg.se/2011/december/veckans-blogg-5.html#comment

hej,hur är det ? :)

Då börjar det nog snöa hos dig snart:)

sv: nää:(

sv: jag har varit med mina kompisar hela helgen, men förutom det så har jag haft karate avslutning, här är inlägget:

http://feliciadimitri.blogg.se/2011/december/ni-far-bilder-imorgon.html#comment

kolla gärna på filmen också! :)

Hej. Just nu kan man vinna en onepiece i min blogg om du vill delta! :)

Tack så jättemycket! :)

Det är en av mina favoritbilder också som snart ska upp på väggen!



ha en fin kväll!

Kram

sv, skönt o höra :) Jo min lördag var jättebra!

Vad gör du då? :)<3

Idag har jag varit ute på fotoprommis med min vän och köpt godis hehe! :)

sv: härligt, jora helt okej ;)

okej, nej sitter och svarar på kommentarer! :-)

sv: aarå, själv då ?:)

sv: inga problem! :) bor förresten din pojkvän i Göteborg och du bor någon annanstans..?

hej allt bar med sig

SV: ja verkligen, haft en bra helg? :)

sv; yes! :D

Vad tycker du om mitt senaste inlägg? Skulle vart kul och se vad du tycker!(:

sv; yes!

Vad tycker du om mitt senaste inlägg? Skulle vart kul och se vad du tycker!(:

sv: Jahaa okej, mysigt att bo på gotland hihi :)aldrig varit där men skulle vilja åka dit på sommaren! :)

sv; haha tycker dock inte det själv! :D

Mums vad gott

yes! :)

Svar: Hihi :)

Gör du då? :)

sv; jaaao. Det är nice! :D

hejj jag har tävlingar på min blogg. rösta vem som ska vina genom att kommenteras namnet på en av dom. det finns 5 olika tävlingar. om man kommenterar så får du bli länkat. lässen om du inte gillar son här reklam.

hoppas vi ses:)

Jo allt är bra med mig! själv då?:)

sv; haha nej faktiskt inte!(:

sv: Jaa :D

yes! :)

sv; hehe , yeeeeh! :D

SV; Yes!

Julafton på lördag då, längtar du? :)

kram

Hatar slask! :(

Fin blogg, gjort i helgen? :)

hihi ja! vad har du hittat på nudå efter att du kommit hem? :)

Härligt att höra! hade du tänkt göra i morgon då?:)

Varit med min pojkvän också :)

händer i veckan? :)

kramis

jag har bara jobbat idag ^^

Trevlig 4:de advent!:)

okej, blir väl skolan dom på torsdagför komer nog inte kunna gå på tis, onsdag :-/

sen är det jul på lördag och så :D

kramis!

SV; okej! :)

Sv: Du menar på mytubo va? Du kanske redan har listat ut det, men på min mobil finns det "menu-knapp" där trycker jag, sen search user. :)

sv; hahah!(:

:)

jag svarar på kommentarer :)

yes! :)

:D ♥

Tack!:D

Vad hittar du på?:)

jo det funkar...helt slut dock och det tycks inte blir klart i städningen. :/

göres?

jag ska in till stan med min pojkvän förmodligen:)

vad gör du just nu ??

Svar:

Tack ^^

Ja jag gillar att vara med och tävla så jag har inget emot att folk tipsar om deras tävlingar hos mig ^^



Ha en fortsatt mysig sista advent ^^

sv: Jarå! :)

Usch!!! Måste vara jobbigt!!

sv: okej (:

allt bra?

jo da bara bra ??

sv; haft en bra dag då?(:

Jätte fin blogg :D

nehe ^^ tar det lugnt är såååå trött nu efter jobbet.

sv: okej, tittar på tv :)

haft en bra söndag? :D

Sv: Nu håller jag tummarna hihi :D

hihi ok.. ^^

om det är!:)

yeees:)

ja verkligen

Jag tycker om din blogg as mycket!

Du är en sån HIMLA duktig fotograf!

Jag skulle nog vilja bli fotograf så har du några tips?

Isf. Kan du skriva det på din blogg!

sv: okej, jadå! (: görs?

svar på din fråga i ditt inlägg : idag har jag firat min pappa :D sj?

allt bra ikväll då? :)

Absolut, det är bra, hur äre själv fina du ? :) <3

just nu lyssnar jag på musik och ska skriva en SO uppgift :)

tack så mycket :D

SV: (sent svar) vad kul att du är med och tävlar i den sjuttonde (igår) luckan i julkalendern :D vinnaren kommer att presenteras nu när som helst i bloggen, kram!

Allt bra med dig?:)

Har vart på konfa-träff.

Din header är jätte fin, har du knäppt bilderna själv? :)

Hoppas att du har haft en riktigt bra helg, fina du! :)

skönt att höra :) det är bara bra med mig :)



har du för dig då?

Hääärligt att höra! :)



Händer på lovet då ? (:

sv: hehe aa :D

ska du regga dig på sidan ja la upp på inlägget ? :)

sv: hihi, ja (:

haft en bra dag? ^^

När får du ditt jullov?:) jag tänkte eftersom att vi går på olika skolor så kanske vi slutar på olika dagar :)

Sv: Yee sötis ! :)

Guud så fin blogg!

:) okii

trevlig fortsatt kväll gumz

tack gumman

BRA MED DIG IDAG ?

jag kan tycka att frukost är så jobbigt :S























Follow my on Bloglovin







Trackback