you give me the answers I hope



Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
Modell: Alvar, Olof & Hening

Min kväll igår blev inte så lång, jag somnade rätt tidigt efter en jobbig och lång dag. Min pojkvän somnade vid sex tiden och vaknade tre timmar senare, vi åt mat och satt och pratade med hans pappa. Tillslut orkade jag inte vara vaken längre, så jag gick ut i hans stuga och somnade runt tolv tiden. Min pojkvän var ju inte så trött eftersom han redan sovit tre timmar, men vid halv två inatt vaknade jag av att han spelat klart och började bli trött. Idag tog vi en lång sovmorgon och därefter har vi bara tagit det lungt, det blåser så det finns inte så mycket att göra ute. Vi får se vad vi hittar på senare, det blir nog en mys dag innomhus.

Jag bjuder på en fin bild som jag tog i skolan på tre söta barn, jag gillar bilderna jag tog och är riktigt nöjd med dom. Ni har fått sett en bild tidigare och här få ni se en till, ni kan även se några bilder på min Facebook grupp (länk finns i menyn)

Vad har ni för er den här lördagen?

Kommentarer

najs!:D



åå så himla söta!

sv; Ja visst, jag förstår självklart hur du menar. Alla är olika och tycker på olika sett. :)

kram

Riktigt fin bild! :)

sv; Grymt fin bild du tagit ! :)

ja verkligen! sjukt balla namn också :D charmiga ungar

sv; Så lite så ! :)

Svar; Tack desamma! :)

Vill du var med i min fototävling här är reglerna http://emschaa.blogg.se/2011/december/foto-tavling.html#comment

oh vad hääärligt

Var gärna med och tävla om earcuffs gjorda av Sandra Åhfelt på min blogg:



http://daniellaevelina.blogg.se/2011/december/lucka-10.html#comment



TÄVLINGEN AVSLUTAS 17E DECEMBER 2011!

händer ikväll? / http://amandapersson.blogg.se ! :D

de är ju bara för söta.. ^^



sv. hemma igen ialla fall :P

aa :)

jag ska scrappa en del idag och se film. kanske plugga lite med. vad händer för dig idag?

sv; japp :)

det ligger nära så.. ^^



åh, jag har tappat koden till snöflingorna... :( kan jag få? :D

sv: åh vad gott! :D

sv: hehe, ja verkligen =) händer ikväll?



Krami

Ohh så fint foto och så kreativt =D



Ohh men man tackar =D, kul att du skrev också

sv: Skönt att höra:)

Längtar till lovet enormt mycket:O

sv: vilken blir det? :)

tack snygging! :) Ska kolla in! :D

sv: okej, jag ska på någons 40årsfest! :D

åh så söt bild! :)

var med i tävlingen vet jag! :D

sv: hehe okej. du får helt enkelt hoppas på att det är nåt bra ;)

vad ska du göra ikväll då?

Sv: Tack! :)

sv; Tack så mycket! :D

Svar: Hur mår du idag då? :)

nice! :D

sv; :D

Fin bild på de små killarna! :)

Dina syskon? eller :)

Svar: det blev lite mer blondare :D

Så du tycker också om henne?! :D

Jag älskar na´ ;)

ja varför inte!? :D

så galet söt bild!

Svar: Ja allt e bra! Saknar bara mina biologiska barn. Dem i hos pappa nu i helgen.

sv: vad ögr du ikväll? :)

sv: Tack! :D

sv; Absolut! :)

sv: aa okej ;)



ska se film :) kollar ni på filmen nu elr?

Härligt ;)

Svar: AA, men alldeles strax ska jag hälsa på mina 3 småtingar :)

jag ska ta och fixa lite nu...svarar på kommentarer snart igen.. ^^

sv: okej, jag har precis kommit hem :)

allt bra? :D

sv: Jadå, proviva blåbär är min favorit :)

SV: Jaha okej :) riktigt söta!

vilka söta modeller :)

nu är dagens bogg utsedd kolla om de blev du:

http://birta.blogg.se/2011/december/dagens-blogg-4.html#comment

haha söta pojkar !:)

Gud vilken söt bild :)



Ha en trevlig kväll!

riktigt fin bild!



SV; bara bra.

vad gör du denna lördagen?

svar: ja! :) vill ha tillbaka mitt blonda hår :D

fin blogg!

allt bra?

sv: hehe, okey mys. jag packar väskan för att träffa min kille nästa vecka :D



Krami

Hej! :) Allt bra med dej idag :)?

sv: Åh, skönt. Men du menar 20:e? jag slutar 22.

Hej var gärna med i dagens tävling(om du inte redan är det) där du har chans att vinna e-cigg. avslutas imorgon kl 07.00 =)



LÄNK:

http://eemma.se/2011/december/julkalender-lucka-nr-10.html

Söt bild! :)

sv: tack så mycket! vad gör du ikväll? :)

sv; :)

Ha en bra kvälL ! :)

sv; bra bra! vad har du för dig?<3

:))

sv: var den nåt att ha o se då? :)

Vad ska du göra ikväll då? :)

svar: yes :D är egentligen blond så ^^

Fiin bild! :)

Söta!



Sv; Tack :)

sv; :)

SV; Mysigt!

Alltså hur har du fått sådär som du har bland dina kategorier? tex "foto" sen natur osv.

Gud vilka söta killar

SV: aa :D

SV: Va du är söt, ;) Fast det gör inget annars häller :) Puss på dig!

Sv: härligt ! jodå det är fint :)

vad händer idag ?

svar: yes :D

haha så himla söt bild :'D skulle vara jättekul om du ville vara med i min fototävling, där man kan vinna ett presentkort på 300 kr från fotofyndet: http://shal.blogg.se/2011/december/tavling-i-samarbete-med-fotofyndet.html#comment

kram!

oj oj oj vad denna dag bara flyger förbi! :S

sv: Åh, vad kul för dig:D

haha du :)

Sv:

Dom är riktigt goda saffransbullarna... Kan varmt rekomendera dom. Receptet är från ICA ´s hemsida.

Fin blogg du har. Gotland är ett riktigt fint ställe , synd att man inte besöker det oftare...

Ha en fin kväll!

Aw så himla fin bild :D

Vem tror du vinner El Clásico ikväll?

sv: hehe ;)



tack så jättemycket! :)



kör du wordfeud? :)

svar: :D

vilken fin blogg! :)

sv; det är gott det! :D

vad ska du göra ikväll då? :)

sv: ja får njuta =).



Ja. vi är inne på vårt 4 år nu =) vi firade 3 år och en månad för ett par dagar sedan :P ni then?



Krami

söt bild :)



sv: aa ;)



allt bra idag?

SVAR: Så lite så :)

Hehe okej :) trevligt!



SV: aa , vad gör du nu då? :)

sv: Tusen tack! :)

SVAR: Svarar på lite kommentarer. precis kommit hem typ. haha själv?

Sv: Så härligt, min fredag var också riktigt bra!

Vad ska du hitta på imon ? =)

Vad gör ni då :D?

hehe okej :) mys! :D får se vad vi ska göra

SV; hihi! jag googlade på " dela upp kategorierna i din blogg" & så hittade jag hur man gjorde! google har fan allt (a) hihi.

men vart inte nöjd:(

sv: Hehe, va mys =). vad bra att du känner så :).



Krami

Skönt med sovmorgon!

Fin bild:)

hehe ja! :D

okeh:) inte mke, ser tv..

sv: är du bra då? :)

fin bild :)

är allt bra ?

sv; mysigt! :)

ska upp och kolla film och äta massa godis! :D

kram

Hej, hoppas allt är bra med dig ock du får en fortsatt fin helg! :) kram

sv: Tack så mycket :D

Sv: inte mkt här heller kan jag säga dig!

kram <3

SVAR: Mysigt :) VIlket film? :)

haha vad söt bild :) allt bra? kram!

Sv: Tack så mycke! & detsamma! :)

sv, Tack så mycket :).

sv: hehe, jao =) händer annars?



Krami

fin bild =)

SV: Okej, :) jag svarar på kommentarer!

sv; Ja, det var lite tråkigt.

ja det är nice ;D

så härligt med sovmorgon :)

sv; jo, det tycker jag också. Tio är varken för mycket eller för lite! :D

haft en bra dag?:D

hhe hehe ja :D

- hehe ja =)

hehe :)

gullig du är ! <3

sv: det är bara bra med mig :D

hur är det med dig då?

sv: varsegod :D

åh, vilken mysig header du har nu :)

haft en bra dag? :)

Dagens blogg är nu uppe! Vann du inte, så anmäl dig gärna igen :)

Underbart söt bild!

Allt bra med dig ?:)

Sv: Okej trevligt :) Jag ska till stan med kompisar skulle jag tro. :)

sv: Så bra, nja är sjuk så :P

vad gör du då? :)

Haha, gud vad söta! ♥



Hej, du kanske inte gör Bloglovin' byten. Kanske tycker du "jag följer bara dom bloggar jag gillar!" osv osv... Men vi har inte haft våran blogg så länge. Så vi undrar om du vill göra ett? (om du nu har det...!) Här är våran: http://www.bloglovin.com/blog/3226304/love-found-love

Vi kommer att följa dig med, om du skickar din Bloglovin' länk till oss i en kommentar och skriver "följer er nu!"



/LOVE FOUND LOVE♥



PS: Veckans blogg, glöm inte den med:

http://lovefoundlove.blogg.se/2011/november/veckans-blogg-v48-49.html

haha oj förlåt, var inte meningen att låta sur! :)

allt bra med dig? hoppas du har en grym lördagskväll :D

sv, visst är de snyggt :)

sv: ja verkligen :)

Fin blogg :)

Vilken härlig bild, vad duktig du är :)

- så lite så :)

tack själv :)

hihi vad härligt!

Ååh vilka söta pojkar! :D

Jättefin blogg detta :D

söt bild! jättefin header du har!! :)

jättehärlig bild =)

Mkt fin bild:D

Klicka in på min blogg för att medverka i vinterns hetaste tävling med priset av ett presentkort på 400:- på valfri affär!



TÄVLINGSINLÄGG: http://modeapa.blogg.se/2011/december/den-perfekta-outfiten-for-2012.html#comment



Lycka till! ☃ ♥

har du knäppt bilden? söt bild!

sv: nu väntar jag in bilen till jobbet sedan blir det jobb till 17 och efter det blir det träning och sista packningen ;)



händer hos dig idag?



Krami

Fin bild! :)

vilka sötnosar ! :)

sjukt söt bild!:)























Follow my on Bloglovin







Trackback