all star


Foto:Beatrice Jakobsson (jag)
kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Känner mig super trött och jag fryser jätte mycket, inte bra. om jag håller på att bli sjuk, så blir jag sur. Men brukar alltid klara mig, så det är nog bara just ikväll jag fryser och känner mig lite trött..

Ikväll, hade jag tänkt att ta och mysa med min pappa. Men han är inte hemma han skulle tydligen iväg, men jag har fixat lita andra saker. Just nu håller jag på och packar, men tänkte att jag tar en liten paus.. Åker till Visby imorgon efter skolan, inget ovanligt det gör jag var helg. känner att det kommer bli en super bra helg, så nu är jag taggad. och för er som inte vet det så tar jag alltid med mig datan.

Ska ni göra något speciellt ikväll?

Kommentarer

Har det hänt något kul idag? :)

Ikväll ska jag bara chilla :)

- kakorna ;)

Snygg bild! :D -Jo det är väll bra ^__^ Händer det ngt speciellt imorgon? :)

Tacka inte! Det är bara sanningen :*

sv; verkligen!

vart ska ni åka?

dt kan hända mig också.. man knr sig mätt när ma vaknar:p

Ja, vet inte om jag hinner resa innan sommaren!

Fin blogg!

Ta gärna en titt på mina egengjorda smycken. Liknande ses bland annat hos JFR. Kors, dödskallar, pistoler. Lämna gärna en kommentar också! Kram Therese

JAHA oj :O

Svar: kollar runt lite på internet. :) <3

sv: ja :D

sv; okej, nja ska dra till tven (:<3

Haha ja, fast det var inte så jag menade dock :D

snygg bild! :)

SV: <3

härligt så där sjuk och mkt plugg :( <3

SV; alltid lika skönt att höra när någon blir glad! ,

det är bara bra här, trött efter att ha varit ute hela dagen bara! självdå? =D

PUSS

Okej, musik är på här med nu :)

Gillar du hiphop?

Ikväll blire mys med pojkvännen sj? :)

sv. jodå, det är bra :)

Händer imorrn? ;)

SV: Ja verkligen, känner du med så ofta?

Jag har också varit jättefrusen ikväll! Är nog årstiden -.-

Svar: ja. hur mår du? ;) <3

joo sjuk för tillfället men annars e de bra:)

sv: japp :) vad gör du då?

Nää, ikväll blir nog bara hemma och ta det lugnt :)

Fin blogg! =) e

Nu är vinnarna dragna!

Gå in och kolla om det blev du.

Om inte, så har du även en ny chans :)

sv: jaa, man orkar inte bli sjuk nu ^^

åh, tackar! :)

Åh, fin bild! Älskar converse :) Nej, jag ska bara fixa naglarna och myysa!

sv: rätt bra ^^ Fin bild förretsen ^^

vad har du gjort i dag?

sv: oj vad konstigt det blev när du sa det...du tar ju liksom hur bra bilder som helst, e typ fotoproffs. Tack :D :D

Gillar du old school eller new school bäst? :D

sv:okej bra:D

Svar:Ingenting,svarar på lite komentarer.. :) ♥

Okej :)

okej skulle hämta ut mitt leg i dag men detvar stäng så jag blev lite besviken stängde vid 15 men ska hämta det i morgon så jag ahr det inann lördag då ajg sak ill jönköping

sv. jag ska på klassresa och åka skidor :)

tack så mkt gumman! :) <33

SV: Låter inte bra :(

sv: okej, jag har precis kommit hem från dansen :)

Jag kan nog inte välja, det finns bra av båda.



Några låtar du tycker är speciellt bra??

Tack sweet:)

Nu är Månadens blogg vald! Gå in och kolla ifall det var just DU som vann! :D <3

Hejsan, skulle du vilja ha ett eget inlägg med valfri text,länk & bild + en bildlänk i menyn i min blogg? var då med om att bli helgens blogg genom att läsa det här inlägget: http://robinhoods.se/2011/february/helgens-blogg.html#comment

sv: vilken tur ;) jag blir också glad av den!

e de dina dojjor

men säg till nä du följer mig då :p

sv: varsegod :)

sv: tack :D <3

Hej :) visst är det skönt med helg snart!? Har du några planer inför helgen än då?

kramar

mm

ok...



själv passar ja inte i såna skor.. fast än ja tycker att dom e fina o sköna

härligt. jag svarar på lite kommentarer och lyssnar på melissa horn.

sv. japp :)

Fin bild ;D

Ja, det gör det ju :)

Någon speciell artist då?

sv: mm :D

älskar dom skorna :D

okej, jag ser påtv :)

Ja verkligen :D

haha gullig du är! ^^

jag vet! :O Nu får det fan räcka.. :S

Åh, converse. Awesome! =) Lider med dig, det är freakin kallt i mitt rum, eller så är det bara jag som tycker det. Varmt är det inte iallafall ♥

ja :)

SV:PRecis :)

aarå :)

jag ska bara vara hemma o ta det lugnt :)



vad händer ikväll? kram <3

jaa :)

sv: haha yes :) allt bra ikv då?

sv; hihi, tack :).

Hoppas du mår bättre snart! :)

sv; hehe okej :P

-harru lov nu elr?

Ja, det får bli efter allt med studenten!

converse i mitt <3



vilken tur :D lite synd annard ;)

sv: men tack så mkt vad söt du är!:)

Ställ en fråga på min frågestund om du undrar över ngt :)

Vad händer hos dig just nu då?:)

sv' härligt :) jo det är bra med mig!

* vad händer hos dig just nu då?:)

hej :) hur är det ? :)

cool bild :)

Hej hur mår du idag?:)

Tack!

lag följer dig nu jag också :)

Måste ha mina converse snart "/ saknar dem faktiskt

Nu och hela nästa vecka har jag frågestund på min blogg! Skulle vara roligt om du kunde kika in och ställa en fråga eller två :) Kram

Åh längtar tills conversen kommer fram :)

Jag sitter och svarar på en massa kommentarer, och planerar en ny resa!! :D

sv: oh yes :)

kollar lite tv nu annars har ja bara lagat mat idag ;)

Händer i helgen då?? :D

Converse!<3

Åh, älska converse!!

sv: oh yes :)

kollar lite tv nu annars har ja bara lagat mat idag ;)

Händer i helgen då?? :D

du får ha en mysig torsdag kväll <3

Blir nog träning och jobb för mig i helgen, själv då? :)

Kram!

Anmãl dig gãrna Till veckans blogg.

underbart!

tack ska du ha! :D

svarar på kommentarer ! :)

händer i helgen? :D

länkat dig i ett inlägg, kolla om du vill :)

Heej :))

Kom förbi min blogg och se vad jag tycker,om marihuana borde legaliseras eller ej...

Lämna en kommentar på vad du också tycker och dom nackdelar och fördelar som jag glömde ;)



Kraam <3

Du får scanna in lite av dina verk så att man kan få se! =)

Cool bild ;)

har dansat :)



PUSS NATTI

sv; yes! haft en bra dag annars då? :)

sv: Hihi nej okej ;)<3

Sv: Bara fint här :) Ska du hitta på i morgon, fredag då? :)

tusen tack beatrice!<3

heja canon! :)

sv:okej :)

Gokväll!



Har spenderat dagen med praktik,promenad och hockey.Nu ska jag ta och sova!



Vad ska du hitta på imorgon fredag?

Kram

eller hur ;)

Converse, All star är min absoluta favoritsko! Kan gå med den året runt :D



Allt bra med dig? :)

Åh, slängde fasiken fyra par converse nu i höstas och ett par blev snodda, så nu har jag bara ett par röda kvar =(

kikar in och önskar god morgon:)

Snygg bild! :D

sv: :D



vad ska du göra i helgen då??

kärlek på converse <3

Älska Converse! :)

blir nog att bara sitta hemma med mitt godis :)

kanske rösta på frågan i min blogg?

Annars ursäktar jag mig mycket!

fin bild !























Follow my on Bloglovin







Trackback