att säga en tid det går inte, för min familj.


Foto:Beatrice Jakobsson (jag)
kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Ibland är min familj rätt oklar och ska ändra sig i sista sekunden. Det var meningen att vi skulle åka upp till min syster sen ikväll runt sju. Men lagom när jag satt mig ner för att se en film och vänta tills klockan blev sju, så ringer pappa och säger vi åker till Angelica nu.. Jag blir så grym sur när man håller på med något eller när man bestämt en tid och sen ska allt ändra sig i sista minuten. ni får tycka vad ni vill, men jag hatar när sånt händer.

jag fick helt enkelt skita i och se klart filmen och bara åka till min syster, nu har vi vart hos min syster och fikat en stund och nu kan jag se klart på filmen. annars händer inte så mycket mer på min söndag.

vad ska ni göra för roligt ikväll?

Kommentarer

- Tack så jättemycket, detsamma :)

teve :)

Nu har jag en liten frågestund på bloggen.

Kika gärna in och ställ en eller flera frågor, det skulle betyda mycket!

kram <3

Sv: tack! :)



Jag ska typ inte göra nåt speciellt xD

Typ sitta vid datan! :D

- kommebterar! Hur många sidor för dig idag?

hej , vad gör du!

fin bild :)

hatar när det är så

Åh, sånt gör mig så irriterad!

tack tjejen! :D

God kväll!

frågestund med mera på bloggen. checka gärna i de!

http://kooorecic.blogg.se/2011/february/ni-fragar-jag-svarar.html#comment

vad händer ikväll? :)

sv. skönt att höra! :D

jo, allt är prima :D <3

Sv: Jadå, allt är bra med mig!

Är äntligen frisk så det är bra.

Hur är det med dig?

svar: :)

hur mår du då?

anmäl dig gärna till min dagens länk tävling (:

sv; okej :)

du kan inte ge lite "titlar" typ " mitt bästa foto tips" osv?

Ska kolla på solsidan med min granne Alva :)

sv: allt bra? :D

- Så lite så :)<3

då är våran familj rätt lika haha

Sv: Japp! :)



(sorry för att jag råkade skicka en tom kommentar tror jag :P)

jag är tillbaka :D

har du haft en bra söndag?:) vad ska du hitta på ikväll?^^ ikväll kommer en kompis hem till mig:)

Hur är det? :D

det är rätt surt när man då planerar in annat, sen får man reda på "ää vi åker nu ist!" -.-<3



ja :)

sv. Jaa :D

Jag mår bara bra! :) <3

kan du inte komma på varifrån du fick bilderna under contenten? :)

Sv: Inte så svårt att förstå, tryck upp hemsidan så kommer det fram massa miniatyr bilder, tryck sedan på någon som tilltalar dig och spara dem i det lilla formatet som du ser dem i, sen är det bara att ladda upp dem i bloggen med större format :D

sv: jag ska duscha,mysa,äta och se på solsidan :)

saknade det för mkt

Härligt! Det är bra här också. :D

Vad har du gjort idag?

haft en bra helg?:)

vad grö du? :)

- ok, hoppas det räcker <33!

- Ja ! :) Brukar du kolla på Solsidan?:)

haft en bra dag? :)

planer imorgon? :)

saknar dig med :D

Har inte heller gjort så mycket idag :P

Vad gör du nu då? :D

ska åka och handla med mamma. du? :)

sv :D

händer ikväll? :D

- okej, samma här :D

- jaha, för du sa ju att du fått designen av flera olika :)

Haft en bra helg? :)

men den här kommer inte bli stor :)

Jag tänkte bara fråga, vet du varför inte våra bilder kommer upp på bloglovin, du vet vid sidan av inlägget :S?

skola och handboll :)

ikväll ska jag se på one tree hill och solsidan :D

nu ska jag ner och duscha :D

Är den bra? :D

Jag lyssnar på musik & tvättar.

sV: jo den har bara varit bra :)

samma om man bestämmer med nån typ en vecka före, sen tre timmar innnan säger den att den inte kan...

- bra! vad har du gjort i helgen då?:)<3

Du som är väldigt duktig på att ta kort och kan det allt med kameror och så. Hur stor nytta har du av optisk bildstabilisering? om du har det på din kamera alltså.

Hade behövt lite råd, har precis beställt en ny och råkade beställa fel så jag beställde den utan. Så funderar på om jag ska byta eller inte.

Hade varit snällt om du orkar svara, hihi ;)

gör du då:)

hej sötnos !;*

Allt bra? :)

Kika gärna in på min blogg och var med i den nya tävlingen! Mycket står på spel ;*

va bra :) jodå haft en toppen helg

Svar: Ja :D

lovet börjar imorgon :D



hmm, typ solsidan, ska du se det? kram<3

svar: jag mår toppen :D

Jag förstår dig helt och hållet!

Jag skulle blivit jääätte irriterad och jag höll på med något.

Xx Krassie

sv: Tack vad gulligt av dig!:) har du haft en bra helg då?:)

Vad ska du göra sen då? :D

sv. okej, Kolla på film (:

ikväll så blir det solsidan, chips + dipp, B&J och film för min del! :D

fin bild :)

- träffat mina kusiner, gått på bio, sovit hos mormor och myyyycket mer! :D

statistiken för idag? (då menar jag sidvisningar!)

tack så mycket :)!

jobbigt att ändra sig sådär

hihi :D<3

fin bild :)

ja visst det :)

Det är så irriterande när nån bara ändrar sig mitt i något har hänt mig några gånger.

en gång skulle jag gå till stan för att träffa en kompis på stan men sen när jag var där ringde hon och sa att vi skulle ses nån annanstans

händer imorgon då?

Gud vilken söt och fin blogg!

Sv: okej, varför? :D

älskar bilden, hihi :)























Follow my on Bloglovin







Trackback