blev helt kär, som vanligt!

Bilderna är från fokis blogg

Godmorgon, mina underbara läsare och besökare ♥ Har ni sovit gott? Idag är det onsdag, snart är det helg igen. Idag händer inte så mycket, jag ska bara ta det lungt och fixa lite saker. Annars har jag inga planer, lite småfint att få vara ledig på en onsdag.

Nu ska jag berätta varför jag har fyra bilder på Foki, jag brukar kolla hennes blogg och blev helt kär i det hon har på sig. Eller vad säger ni, håller ni med i vad jag tycker? Super söt tröja och kjol, jag vill med ha det hon har på sig. hade inte var helt fel att köpt dom där grejerna, men det blir svårt att kunna göra.

Vad tycker ni om kläderna Foki har på sig?

Kommentarer

okej, mys :D

Jag älskar hennes stil och blogg:D det är verkligen kul att läsa hennes blogg. Längtar tills hon börjar designa egna kläder...då ska det beställas!

Hahha jag ble också förälskad i den outfiten... hihi :P

japp! min dag va så bra så jag inte kunde sova^^.

JÄVLAR VILKEN FIN OUTFIT!!:O

sv: ja:/ man orkar knappt följa när man har 100 bloggar så jag slutade kolla bloggarna för länge sen men i sommar, då har jag mer tid.

Fin blogg! Jag ÄLSKAR Fokis kläder!

sv; varse :)

jag ÄLSKAR Foki och hennes kläder! och hennes blogg såklart! hon e typ min stora bloggförebild om man säger så! ;D

sv: Hittar du på idag då ?

Foki har ju alltid snygga kläder på mig.

Tycker fokis blogg funkar ibland.

Foki har en jätte gullig stil :)

sv: jag fixade den :D

<3

nyss kollat film :)



skönt att vara ledig

hennes stil är väl okej :)

kjolen är jätte fin, men allt blir för sött när det är tsm XD

PUSS

jag är sjuk så jag är hemma ändå

Åh jag också! Tur att våren börjar närma sig och att solen tittar fram mer och mer nu :)



Så himla roligt att höra att du tycker det, tack så jätte mycket! :D

Nää, inte att vara sjuk :/

kanske det men måste till skolan i morgon även om jag är sjuk för vi har nationella :)

Min dag har bara varit bra! :)

Jag tycker att Foki har väldigt fina kläder men jag skulle tyvärr aldrig passa i det ;P

JAA, verkligen! Synd bara att jag inte har någon kamera just nu :(

började igår :)

Jag sålde ju min kamera för lite mer än en vecka sen och ska snaaaart köpa mig en ny :D

Dags att gå tillbaka till skolan, hoppas att du får en fortsatt bra dag!

Jag tror inte, jag vet! haha nej men det är inte riktigt min stil :)

Händer idag?

`SV: inte mkt.. va hemma mest tror jag.. mår inte tipp topp så.

åh, vad fin blogg. :) hur har din dag varit?

åh söta kläder..

Åh jag håller verkligen med! Sjukt söt outfit där :)

Allt bra med dig?

jag tycker hon jämt har fina kläder på sig. förstår inte vart hon hittar allt och är så kreativ så som hon är!:D

snygg blogg förresten

ha en fin dag och kika gärna in på min blogg om du har lust o läsa:D

kram

Japp :D

- God morgon :D

hur mår du idag? :)

I morgon ska vi skriva en uppsats i 160 minuter ;)

hennes pojkvän tar sjuuuukt bra bilder!!!

sv: tack så mycket:D

kram

sv; härligt att höra:) det är bra här också:)

tack<3



Foki är så söt :D

sv:jo de är bra :)

jättefin outfit bar hon :)

riktigt snygga kläder faktiskt!

- Härligt, jodå det är sådär! <3

tack :)

hoppas allt är bra med dig idag? :)

sv: Härligt att höra! :)<3

supersött :-)

sv: allt är bara bra, väldigt hungrig men ska ha lunch nu. durå?:D

kram

sv: jaha, varför gör det det då? :( jodå det är sådär här, börjar bli lite småsjuk känner jag :o tack :D

Jättesöt kjol tycker jag :)



ha en bra dag!

kraam

Tycker hon ser fin ut som vanligt :) Tycker att det är så "roligt" att hon på något sätt alltid typ "passar in" i sina bilder också..Känns som att kläderna hon har på sig passar in i färgerna i bakgrunden..Om du förstår vad jag menar!? :D

sv: hoppas jag med! :)

Tröjan diggar ja!



Vad gör du?

Svar: Okej, nej, inga planer faktiskt :) Hur mår du idag då? :)

sv: Åh tack =) hoppas din mun blir bättre! :]

Åh vilken inspiration hon är!!:)

- jupp, okej nja inget. Hur kommer du åt datorn? I skolan sjuk eller bara hemma? elr jobb? <3

SV: Härligt :P

Dom är så klockrena

guud va fina! :O förstår att du blev helt kär..xD



sv. god morgon! allt bra?

Skitfint! när jag såg hennes outfit på bilden blev jag helt paff, det är så stilrent och fint, inte om hon brukar ha, barnsligt och massa trams!

Ok, jag med! Särskilt nu när det blir vår och allt! ;D

nja sådär. kunde inte sova i natt. :/

göres?

SV: Skönt med studiedag, vad ska du hitta på?

- okej, vad skönt!

vi får typ de :o :D

De var jättefina ! :d

är allt bra med dig idag?:d

Kan tycka att hon ibland har riktigt snygga kläder på dig medan ibland inte. Iofs så har hon ju en annan stil :)

- okej, lyxigt! <3

sv jadå

Hon är alltid så söt!

Tröjan var jätte söt!

den outfiten hon har där hade inte varit fel att ha!

älskar fokis stil!

Var också inne på hennes blogg häromdagen (vilket jag inte gör så mycket faktiskt, men jag brukar gå in och kolla då och då) och i alla fall så såg jag den kjolen och jag älskar den, även blusen, jättefint!

tycker också om kläderna! :D



har du haft en bra dag?

as fin outfit!!

Verkligen skitsnygga kläder det där! :)























Follow my on Bloglovin







Trackback