Dag 13 – det här är jag beroende utav



Dag 13 – Det här är jag beroende utav.


Jag är beroende av mycket, men skulle jag förklara allt eller hitta någon bild på allt skulle det ta ett tag. Så jag sa till mig själv innan jag skulle välja vilka saker. Jag får bara ta tre saker, det var väldigt svårt. Jag är verkligen beroende av mycket om man tänker efter. Men det fick bli blogg, facebook och kameran.

Blogg: Det är verkligen beroende, får panik om inget som jag vill funkar på blogg.se. Eller när jag inte skriver inlägg, eller svara på kommenater jag får ångest om jag inte gör det. (det vet mina vänner) Något jag alltid kommer vara beroende av.

Facebook: Om något jag är beroende så är det facebook, måste alltid kolla facebook minst 20 gånger varje dag. (eller nästan) Jag brukar ha koll på allt som händer där, men ibland missar jag dom största sakerna. Men som sagt, det är jag som brukar ha koll på facebook och medela lite till Emma.

Kameran: Den ska alltid vara med, nästan vart jag än går. Varje gång jag lämnar den hemma, så ångrar jag mig. För det kommer alltid något man vill ha kort på. Så från och med nu, brukar jag ha med mig den över allt.

vad är ni beroende av?


Kommentarer

- tack så mycket sötis :D

Haha, okej :P



Vad är det roliga med fb? :P

- hihi ^^

okej :)

Vadå puffar kungen? :D

Jovars, lite ont i halsen bara! :)

:P

we<3it ;)

jag är beroende av folk! och det måste variera, annars tröttnar jag...



sv: jotack, det är fint! själv? :)

visst är den bra ;D typ kär i låten.

Tack så mycket söta du!:)

Haha, det där med kameran känner jag igen mig i..:P Alltid om man far någonstans utan den så ser man massor man skulle vilja fota! Jag säger så gott som varje gång "Ååh, om jag skulle ha haft kameran med mig så skulle jag ha fotat det där.." Haha!:P

är också beroende av det dära.. :p

sv: vad har jag varit med i ? x'd

Kram)

sv: najs, yeah ;)

Jätte fin blogg!!!:D

göres?

Hej Beatrice!

Jag gör en fototidning som projektarbete & ska ha en sida med olika citat ifrån fotointresserade människor. Hade varit väldigt roligt om du ville ställa upp :)



mer om det kan du läsa här: http://jennysfoto.webblogg.se/2011/february/vill-du-vara-med-i-min-fototidning.html

sv: hihi! :D :D

Men vad händer om man trycker på den? :P

snygg blogg ! :D

jag vill oxå bo på gotland, de e så mysigt där :D

Idag har jag pluggat och tvättat. Händer ikväll då?

Kram

sv; och det är det verkligen!

Har du bara en systemkamera? :)

Fin blogg!

Vilken av tatueringarna inne på min blogg tycker du är snyggast??



KRAM

SV: Juppsiduppsi!! :)



Jag.. vad är jag beroende av? Måste tänak lite.. har behov av att röra på mig (jag kan sitta still såklart, men älskar att antränga mig fysiskt!), mina kompisar, familj, släkt, bloggen (lite halvt i alla fall, ganska beronde!) + lite mer saker.. xD

nej jag går i sjuan, men ska egentligen gå i åttan :)

sv: Varsegod :)

Jag är också beroende av bloggen & fb! även..

mina vänner, sötsaker och MUSIK!

blogg.se är jag definitivt beroende av :)

Ja, jag bara ÄLSKAR sånna dagar :)

hej! vet du någon som är bra på att göra bloggdesign som får betalt sklart? Vore snällt! :)



Tack

är beroende av musik, en hel del internet sidor, oboy och mina favorit tv-serier ;)

sv. tack sötan:)

sv; Haha, men vad kul! Vi är beroende av samma saker :)

Inte beroende av något speciellt :) jo, min iPhone! får panik om jag inte vet var den är!!!! ^^

håller med dig, om man inte tar med kameran om man är ute och går ex så ångrar man sig för man hittar alltid något man vill ha kort på! <3

sv: hihi:D åh, jag kan ju säga att jag är lika beronde av kameran jag med typ... fast ändå fotar jag typ inget när jag väl kommit hem. Mörkt och tråkigt bara:/ Gud, ge mig sommar! nu typ. ♥

händer i helgen då? :)

hur är det med dej ? :)

du är skitduktig på att fota! :D

jag är också beroende av det! :D

sv. jajamen! :D <3

samma beroenden som mig :D

http://emilioos.blogg.se - checka gärna in den (:

Kul att du är med och tävlar! =) lycka till. Hör av mig sen om du blev vinnaren! kram

Hej, allt bra? :)

har typ samma beroende som du! :)

sv: yes "/

hahaha ok! :)

är också beroende av typ de... hehe och bara använda datorn!

joo bra! :) vad hittar du på då? :D

sv: Hihi ;)<3

Vad har du för dig då? :)<3

hur är det med dig idag?:)

Haha, Jag lider med dig! Jag är galet beroende av både facebook och blogg.se!

Kameran är väl den största drogen. Går nästan aldrig utan den i handen och när jag väl gör det får jag nästan lite panik, haha! :D



P.S

Ska börja med fototips på bloggen och undrar gärna vad andra vill veta. Så om du har tid, släng gärna in en kommentar :)

Kram!

min mobil !

Hej hej! vad har du gjort idag? :)

Jag är beroende av att läsa bloggar tror jag, hehe!

Jag kan säga att jag hade ett beroende av bloggen och kameran, vet inte vad hur det är nu men jag har tagit en brake iaf! :)



Vad ska du hitta på i helgen?

Haha typ samma :P När började du att fota? :)

Tack :D

Allt bra idag?

hej, vilken fin blogg

kolla gärna in min, har kommit igång med bloggen i gen :)

Haha, tjag välja några saker, så väljer jag som dig, facebook, blogg.se och min älskade kamera, facebook bara måste jag in på, jag älskar min blogg och kameran ligger ALLTID i väskan, ifall något intressant dyker upp som jag vill ta kort på :D

facebook, powerking & musik! helt klart! :d

Faaaacebook! <3



Vad skulle man gjort utan den sidan!

jag är otroligt beroende av fb ... inte bra, loggar in där nästan hela tiden. har jag inte varit inne på hela dagen får jag abstinens typ D:

och så är jag beroende av cola ;D

jag är också beroende av blogg.se och facebook haha ;) hm sen är jag beroende av glass också! ^^























Follow my on Bloglovin







Trackback