dag 14 - mitt favoritminne

(ingen bild i inlägget)
Dag 14 – Mitt favoritminne

Det känns som ni bara läser om min sommar 2009, men den var helt underbar. Och det får bli mitt favoritminne, den sommaren var så bra. Hela min sommar var bra, nya vänner, bada, sol, jobb, familj, underbara kvällar och andra saker. Går verkligen inte att förklara hur underbar sommaren var utan att göra mitt inlägg så långt..

Fast jag har några favoritminnen till det var när jag kanske gick i tvåan, trean eller fyran. Det var när min vän skrev brev till varandra sprang och lämnade den i brevlådan. Tältade på gården och gjort allt sånt som är roliga saker, jag saknar den tiden och jag saknar min vän Natalie. Vi hade alltid så grymt kul tillsammans. och mina andra grannar får vi inte glömma. ♥

har ni några favortiminnen?

Kommentarer

nja.. åka till mormor och slappa :D

vad gör dudå? :D <3

sv. yes! :)



jag har många fina minnen, men min favorit var nog språkresan, nya underbara vänner, sol, bad, disco varje kväll! Så underbart! :D

är nu redan tillbaka igen

händer senare idag då?

har många favoritminnen! :)

jag älskar minnen!:D speciellt när man hör en låt så väcks minnet :D

- kanske, beror på om jag kan sova hos älskling, annars ska vi bara träffas över dagen, men tror den kommer bli bra :) <3

japp

sv; svarar på kommentarer:D

haha, ja verkligen! speciellt när det påminner om sommaren :D

- japp :) bara hoppas på att hans pappa säger ja nu :) <3

Det är fint med mig med! :) vad gör du? kramar<3

Sitter och kollar på top model och dricker te .. vad gör du?

Kram

Heey'=]



Kolla in mitt senaste inlägg&komentera gärna!

puss!



http://pattricia.blogg.se/

hejhej :)

fin blogg du har!

Har bara en fråga hur får man bilder där nere som du har

|

|

V



Skulle gärna vara tacksam för svar! :)

kramis,<3

Fin blogg!

Sommar eller vinter?



KRAM

ja tyvärr -.-<3

sv: ja :D

vad har du gjort idag?<3

Gå in i min blogg och klicka på länken, bli sedan medlem, skulle bli jätteglad!

Sitter och kollar på top model och dricker te .. Vad skulle du vilja se mer av i min blogg?

Kram

<3

svar: vet du inte hur du fick dom bilderna vara där nere altså längst ner :D

ha en fortsatt trevlig kväll!

kramis,<3

sv; ja:D

okej, härligt !

bra här med ;)

sv' åh tack detsamma sötnos!

Minnen är bra saker :) Jaa jag har en massa fina minnen. Ett är bland annat när hästtransporten med mina första hästar svängde in på gården. En helt utomordentligt underbar känsla det var! :)

hur mår du då?:D

sv; okej samma:D

sen kompisar och bowling

vgd?

sv: jo då helt okej :D

har du haft en bra dag?? :b

svar: haha gjorde jag, det minns jag inte, haha x) Jag har haft en skit dag idag -.-



det är sådär.

sv' hihi :)



mitt bästa minne är också sommaren -09! :D

sv. vad bra ! :D

Görs? (:

jag mår bättre faktiskt :D

Kikade in till dig och önskar god kväll :)

Jodå. Resor man gjort, och denna sommar kommer bli så jävla minnesvärd! :D <3

vad planerar du för kul? =)

msn, fb, blogg, musik typ :D kram<3

Sv: hehe :P

vad ska du göra på lovet? :)























Follow my on Bloglovin







Trackback