Dag 15 – Min favoritfödelsedag

(ingen bild i detta inlägg)
Dag 15 – Min favoritfödelsedag

okej, jag ska försöka tänka.. Jag tycker alla mina födelsedagar har var bra, ända sen man var liten och fick super söta grejer tills man är större och får bra saker som man har användning av.

Men om jag måste bestämma något nu skulle jag nog välja när jag fyllde 17 år, nästan hela familjen var samlad och det var super härligt väder just denna dag. Minns att jag hade riktigt ont i foten just den tiden, men aja. Jag vet inte vilken jag tycker är bäst och varför jag gillar den mer. svårt fråga, och oklart svar av mig.

Kommentarer

okej det står väl på koret när det är dags att skaffa nytt? Menar gilltilt

tackktackktackk tackkar :D

Vill du bli this weekends princess-bloggare? Ja, det klart du vill! Klicka dej hit och var med ;) http://eemwas.blogg.se/2011/february/weekends-princess-1.html#comment

sv härligt<3

va ska du göra under sportlovet? <3 när har du det ens ?<3

Allt bra idag? ^^

typ inget. vill blogga men orkar inte och har inget att blogga om.

hihi :) vad ska du göra ikväll? (: <3

sv: tack så mycket , du blir länkad när tävlingen är slut =)

jag har också svårt för att välja ut en favvo födelsedag :p

sv. okej (:



Allting bra idag? <3

Allt bra idag? ^^

vad härligt :D

Okej, måste köpa honom! ^^.

Ja, men jag kom 30-50 min försent :P ♥



Ska du kolla på Let's Dance?♥

ska se på tv, vara med emma och sen prata med min pojkvän i telefon :)

vgd?

sv: hehe, rätt skönt var det att vara hemma ändå (a)

sv haha vene <3 skulle te egypten men näpp.

så ja har inga planer nästa vecka för mig iaf (;

hihi japp :)<3

hur många besökare har du i genomsnitt per dag? :)<3

s: Hehe

sv: haha ja :p

jag kommer inte ihåg alla mina i detalj sådär, det är lättast med den som var senast :o

sv: Jadå:D

sv. skönt! ;D joo det är väl bra, är sjuuukt ont i benen för att tunnelbanorna laggar, fick gå runt i stan i stället, hahah. (:<3



Ska du kolla Let's dance i kväll då? (:

hehe ok..xD då blir det svårt. :P

låter som en bra födelsedag :)

sv: Okej :) Ska du hitta på denna fredagskväll då? :)

sv;jo det är bra med mig :)

hur är det med dig?

allt bra^^??























Follow my on Bloglovin







Trackback