Dag 16 – Det här får mig att gråta

(ingen bild i detta inlägg)
Dag 16 – Det här får mig att gråta

Hmm, en till svår fråga kommer säker inte komma fram till någon bra svar. Jag är en person som har svårt att hålla tårarna inne. Förut räckte det bara med minsta lilla sak, så kom tårarna. När jag inte fick hjälp och läraren sa jag kommer snart med aldrig kom. Då klarade jag inte av att sitta i klassrummet, men nu pratar vi när jag typ gick i tvåan eller något sånt.

- Tanken på att något ska hända mina nära och kära.
- Elaka ord från andra människor får mig att gråta..
- Filmer får mig att gråta, det vet mina vänner.
- Tanken på att bli sårad av någon.
- När folk gör saker dom inte vet att dom inte får..

Kommer inte på något mer just nu, men det finns många saker.
Har ni några saker som får er att gråta?

Kommentarer

Svar: Jodå de e bra med mig :) Hur är det själv? :)

Härligt! =) Jo det är bra med mig med!

Svar: Vad härligt! =)

okej =) det är bra :)

Hej Allt bra? :)

Ja det kan man säga :)

sv. Tack :D

sv: Min kväll var bra, din då? :)<3

Åh tack fina du <3

SV: uscha :/ hittar du på nu dÅ?

jo det är bara bra :)

SV: Det lät inte så roligt :( är med kompis :) Men ska snart besöka älsk på sjukan.

sv; värsta snöovädret ju!Stog och vänta på ett tåg för att komma hem i en och en halvtimme! :o

kollat film och pluggat (:

SV: Tack hoppas jag med <3

sv. ja! :)



Japp, allt är bra själv? ^^

sv: jaa :)

det är bara bra! :) vad ska du göra ikväll? kram

Det är bara bra! :D <3

jättefin blogg du har, söt var du också. kolla gärna inom vår logg, är ett kompis gäng som bloggar om vårt liv här i Norge. Keept it up!

Jag börjar lätt gråta av det mesta,

- Någon säger något elakt som: onej, inte hon, på skämt då.

- När jag ser på film

- Om min kille säger att han inte kan snacka med mej på msn, skype eller sms för han är med en vän.

Ungefär såna saker får mig att vilja gråta.

Jag börjar också gråta och jag blir arg, vilket jag blir ganska lätt :P

jo, allt är bra med mig :D själv? har du ngn facorit i melodifestivalen? :D

sv. tack :D























Follow my on Bloglovin







Trackback