dag fyra och fem

ett inlägg utan bild..

Dag 4 – Jag är rädd för (igår)

Jag är rädd för mycket, men mest när jag är ute själv. Det är mörkt och bara jag hör ett ljud, då kan jag börja gråta. Helt sjukt ni kan ju kolla med mina vänner hur rädd jag är, när jag ser sräckfilm har jag super svårt att sova. Jag tror även jag är rädd för att dö, varje gång känns det som någon bara ska komma och hoppa på mig. Eller när jag går på en mörk väg så ser jag en bil nära vägen och ingen sitter där. Det känns som det ska köra på mig, helt sjukt vad jag kan bli rädd. För minsta lilla sak som jag hör då blir jag riktigt rädd. (jag går aldrig själv, måste ringa någon när jag går hem själv och det är mörkt)

Är även rädd att jag ska förlora någon nära som man verkligen älskar. och sen är jag även rädd för spindlar och ormar, sjukt äckliga skulle aldrig kunna ta i dom. (eller kanske om jag måste, men inget jag vill göra)

Dag 5 – I min handväska (idag)

I min handväska har jag min data, smink, kamera, plånbok, headsett, nycklar och smycken. Brukar jämt bära på saker fast jag vet att jag inte skulle behöva använda allt. Sällan jag går hemma utan en väska, har alltid kameran med och lita andra små saker som kan fylla upp min väska. (inget speciellt jag har i min väska)

Kommentarer

Sv: Tack så mycket för svaret. För ät lite inne på att köpa en kamera som sagt!

Kram!

svar: Jao, allt e bra med mig! Själv? :)

degar och försöker bli av med ångest.

Rösta på mitt bidrag!

http://melodifestivalen2011.santamaria.se/?id=484

sv. härligt de :)

sv; han hälsar säkert tack :D

jag med :)

hej!



Vin inbjudan till bloggsvar, det är lätt! klicka på länken för att komma till inlägg och kommentera bara jag är med i detta inlägg!

Glöm ej skriva din mailadress.

Lycka till!

http://lacequeen.blogg.se/2011/february/godmorgning.html#comment

Allt bra idag? :)

Jag är också rädd att gå ute själv!

Kul utmaning det där!

kul att veta :)

okejj, jo de är bra med mig också ;D

Fin blogg du har!:)

Sööt blogg =)<3

Haha synd för dig då;) Min uppgift att måla, går ju bild hehe:)

Hur har du lyckats hamna på mest aktiva listan? :-)

Svar: Okej :) Hur mår du då? :)

http://liinaaslund.blogg.se/ läs och kommentera min nya blogg :)

härligt, det är bara bra med mig :) har lite mycket och göra idag bara så lite stressad.. vad hittar du på då?(:

Sv: Jupp :)

Hittar du på då ?

är rädd för samma saker kan jag ju säga..:P brukar springa om jag är ute när det är mörkt.. :P

haha, jag är åxå rädd för spindlar, håriga stora jävlar :o HAHHA

ja. :/ brukar helst inte gå i mörkret själv men ibland har man inte så mycket annat val. :P

allt bra idag? :)

tack <3

Vinnarens länk är nu utsed- kika in o kolla om det var du som vann, om inte anmäl dig igen!

jodå det är bara bra hur är det sj?:)

Ja :)

Checka in , looove it, bli beroende, kommentera ;)

sv: jo det är bra! =D

haft en bra dag? =)

Jag pratar också helst i telefon om jag går ensam hem ute i mörkret, eller lyssnar på ganska hög musik och ser mig om då och då, då känner jag mig ganska säker! Fy fan för ensamhet i mörker ute! :(























Follow my on Bloglovin







Trackback