den bästa dagen på länge


Foto:Beatrice Jakobsson (jag)
kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

bildbrist

en lååång dag, men helt klart den bästa på länge. imorse var jag i skolan och sen åkte jag och Elin till visby för att handla lite pälor som vi ska använda i skolan. vi hade riktigt roligt och det slöt med att jag stannade i stan till klockan fem fast jag skulle hem vid två. men jag ångrar inte det, om jag skulle ta och berätta allt roligt som hänt skulle det här inlägget blir så långt.

jag har iaf haft en super bra dag, med min vän Elin. köpte även en klocka idag som ni får se på bild imorgon eller kanske ikväll. nu ska jag ta och äta mat och svara på alla kommenater.

har ni haft en bra dag?

Kommentarer

- de är bra! ;)

hänt idag då? ^^

hej, vad görs?

PS: fin bild :P

sv: hihi jag vart så trött efter maten igår att somna så det blev väldigt lungt för mig också!:P haft en bra måndag då?:)<3

sv: jasså, något speciellt? :D

min var väl ganska bra!

Allt bra med dig idag då? :)



sv: Japp :D

det har jag allt haft :)

sv; härligt att höra:)<3 det är bra här också!



så sjukt duktig du är på att fota aviis

Jadå, lika bar som din:) Fin blogg!

sv: Härligt och höra :D Jo allt är bra här med!<3



När har du sportlov? :)

sv: okej, låter mysigt :D <3

sv; hihi, jadå det är det.

vad ska du hitta på ikväll då? :)

Sv: Jag har haft en jätte bra dag! ;)

har precis kommit hem från fotbolls träningen!<3

- samma ;)

vgd? <33

:D

:D

:P

jag har varit ledig, så min dag har varit toppen :)

SV; nej ush! Detta har varit en av mina sämre dagar!

bra blogg :)

härligt att dagen var bra (:

Hej:)



Lägert? Har veckan startat bra?:)

ha en njas kväll^^

sv; jaa ;d så lite så :D du har alltid skitsnygga bilder! måste nästan ta o lära mig att fota..

sv: najs, yeah ;)

Fin blogg! :)

sv: Jadå :)

vilken fin bild:)

Varse ;)

aa sj?

sv: ja:/ vad gör du idag?

jätte fin bild!

sv: härligt!:) jo det har varit en helt ok dag...längtar efter våren bara!:) några planer för kvällen?

SV,ja Vad gör du?

det var så lite så! du är duktig på att fota :)

sv: okej :)

Ja verkligen, våren måååste komma nu :D



Vad roligt att du haft en bra dag :)

fin bild :)

sv: Ja... :(

jadå, med mig är det bra. Hur är det själv? :)

jo helt ok. seg bara. :P

inte mycket ;P<33

Hej! :D

sv:

hihi vad bra :) jo ja sov toppen typ

Fiin bild :)

Bara bra<3

tack! ^^.

fin bild

- Ja det våren är efterlängad! Det är bara bra!

så sant, hur är det med dig då??:)

sv: Härligt! :D <3

aa hoppas me på de, bort me all kyla o halka

sv: ja det tycker jag ;D

Snygg blogg :)

http://lillajosefin.blogg.se/?tmp=21193954 <--KLICKA

SV, okej, nja inte mycket §

sv, skönt att höra!

allt är prima :D <3

:)

tack gumman

sv; varsegod :)

sv: Bara fint här.. ska du hitta på ikväll då?

är med i en tävling, om du kunde rösta på mig så skulle jag kunna belöna med att följa dig på bloglovin eller något. http://gustafssonerika.blogg.se/?tmp=21184948

klicka på länken, jag är bidrag nummer två, säg också till mig når du har rösat så lägger jag till dig på bloglovin eller för en heade tråt dig eller någonting som du vill, det tar bara två sekunder. kram ida

sv: eller hur, tror ja fryser ihjäl snart av all snö :P

sv: jaha:) jag har tränat och lite sånt:)

sv: hihi ^^ fin bild förresten :)

När har ni sportlov?

Har du haft en bra dag? :D

svar: tack :)

Kul att du haft en bra dag! :D



sv: Tack så mycket! ^^

HÄÄÄÄRLIGT ! :D

Hehe! Hur mår du då? :)

så fin bild!



okej vad kul :)! idag? nä jag har inte gjort någonting :) sjukhuset bara sen tagit det lugnt

kram

superfin blogg! :)

hej jag har en tävling där du kan vinna ett valfritt smycke! du får supergärna vara med: klicka på länken här under :)

http://vadfanskajagheta.se/2011/february/tavling-11-vinn-valfritt-smycke-fran-bstor.html#comment

SV: :)

Ja :( Hoppas snön har smält på min födelsedag! (5 april)

Jo det är bara bra här också! :)

Hej

Säljer designer och ger bort pengar till barn

Köp gärna en ! :D

vad gör du? :)

fin bild!

sv: njae, blir nog inte mycke mer än såhär...funderar på att krypa i säng med en bok kanske!:P eller har du något filmtips kanske?:)<3

Fin blogg! kika gärna in på min!

Allt bra? :-)

har du lov?

ohja!

va med i min veckans blogg!!

Svar: Ja :D haft en bra dag? :)

Hejsan hur är det :)

Har haft en helt okej dag ^^

Åhh, jag älskar klockor :D

SV: okej :D FÖRLÅT FÖR JÄTTEJÄTTE SENT SVAR!

ps. fin bild :)

Jag har börjat blogga på nattstad.se

skriver lite här och var nu bara så du vet :)

PUSS<3

sv; jadå, allt är bra. hur är det själv? :)

sv; ja, det får vi verkligen hoppas!

nice bild! :)

Jaa det hoppas jag med!

Ha en trevlig kväll!

Hoppas du haft en bra dag

nice:)

En fråg bara.. vad gör du för att få så mkt kommentarer? Jag har typ bara 5-8 i vara inlägg typ medans du har 48 skulle du kunna ge mig lite tips..? :)

fin bild!:D

sv; :-)



Jag har pluggat hela dagen .. så min dag har itne varit bra! haha

Skönt att du fick en bra dag! :)

Vad ska ni ha pärlorna till? :)

Kul att du haft en bra och rolig dag! :)

jag har haft en kanon start på denna veckan:)

sov så gott<3

Fin bild :)

Kikar in och hoppas allt är bra med dig! :)

Kram! ♥

sv' va kul :) jag har varit på bio med en kompis nu ikväll :)

Så fin bild <3

Godnatt! :)

Jag vill också köpa en ny klocka :)

Min dag har varit okej :)

allt bra med dig idag? kram ;*

härligt att du haft en bra dag :) <3

verkligen! Allt bra idag? :D

vad kul :D



PUSS NATTI

ge mig ett förslag på min blogg. snälla :P

sv; okej, jag tittar på tv :D

hur mår du ? <3

vsg :D

ååå visby de var inte igår jag var där. shit vad längesen

fin blogg, allt bra med dig?

Dagen igår var seriöst tråkig xD,

Hoppas dagen blir bättre idag!

P.S FORTSÄTT MED BILDERNA; SUPERBLOGG !<3

Snygg blogg!

kika in på vår mode blogg:)

fin bild !! :)























Follow my on Bloglovin







Trackback