det kommer bli en rätt soft dag

Foto:Beatrice Jakobsson (jag)
kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Godmorgon, mina underbara läsare och besökare ♥ Har ni sovit gott? Idag är det onsdag och jag är ledig, så jag ligger säkert och sover nu.. Idag hade jag tänkt ta lite bilder och hitta på något roligt, sen ska jag åka till Visby med min lillasyster och hennes kompis och följa dom till bion. Dom hittar inte, så jag måste hjälpa dom. (men jag ska inte se bio med dom)

Här är några bilder från gårdagen, så här ser det ut när vi sitter och jobbar med våra armband. ska fortsätta med mitt armband idag, så det blir klart någon gång. ser det roligt ut? har inte så mycket mer på mitt hjärta som jag vill, dela med mig till er.

ha en bra dag i skolan, jobbet eller hemma

Kommentarer

sv: Häärligt :D <3

SV: Tack!:D

sv: hehe ja! :D & tack igen!

Ha en bra dag!

Du fotar jättebra! Super fina bilder :)

jo, jag ska snart till skolan :D

hur har du de idag? :)

sv: Verkligen! Det är skönt att vara ledig :D

Hej! Vad ska du hitta på idag då?

Kram

sv:kan du dela med dig av din fanatsi lite ,hehe:)

Är riktigt kär i dina bilder <3

sv: :D1

allt bra?:)

Vad kul :D

Joho ;)

Godmorgon :)

sv: vad bra ^^

SV: Ja då, helt ok...

Allt bra?

sv: oj.. men jag var inte heller så tidigt utomlands.. men nu har jag passat på ;) Allt väl med dig? :)

va så lite :))

Gör du egna smycken :) ?

:)

sv: Mysigt, jag har precis fått i mig lite frukost och ska snart iväg till skolan. Du får ha en fin dag :)

hoppas du får en underbar dag!

Godmorgon:)



Snart ska man åka iväg ti flygplatsen i Köpenhamn.. sen e man i kina:p



ha dt så bra här i sverige så hörs vi när jag e tibaka på sön igen:D kram

coolt det blir. detsamma! :)



PUSS

Skönt att vara ledig, det är jag imorrn:)

sv: han tackar säkert ;) haha

Bara bra! Händer idag?

allt bra:)?

Nej jag undrade bara :)

Jaa, tänk om man skulle få vara ledig... Själv har jag matteprov och finska ända till klockan sex (haha, är det ens lagligt med så långa dagar..?:P).



Det ser förresten roligt ut att pyssla med armband! :)

SV: ja :)

sv; Åh tack så mycket! :)

Hoppas du får en bra dag. KRAM

Ta det lungt:)

Sv: Vad ska du hitta på idag då ?

Svar: Jaa, det känns nog liite väl långt att hålla på till sex..:P



Mm, jag brukar också pyssla med lite sånt ibland, men det blev mera förut.:)

varsegod :D

okej med mig är det bra ! <3

kul med pyssel:D

Vad härligt att vara ledig! =)

god morgon schnygging! ^^ allt bra?

Fina färger :)

hihi varsegod:D

sv; Tack så mycket ;)



Hoppas du får en härlig dag

sv: ska du börja göra smycken?:D

Härligt att du är ledig :)

Gud vad kul då vill jag va med :D

svar: :(<3 när vaknade du idag?

du får lägga upp bild på armbandet sen! jag älskar att pyssla, så sjukt roligt! :)

sv: Bara fint här.. Ska du hitta på idag? :)



ps. anmälan till veckans blogg kommer upp runt 13:00 idag om du är intresserad :) Ds.

vad gör du:)?

sv' :)

jo då...känner mig ganska seg dock men annars så är det ok. :)

Roligt med bio

Så bra kamera du har tar alltid fina bilder

sv: yes! vad ska du hitta på idag då? :D

japp :) vad gör dudå ? :D

mysigt att pyssla :)

svar: jag vaknade vid tio, fast jag brukar vakna vid elva.. men det är vissa som jobbar på huset så man kan inte sova :(<3

tack!

jo med mej äre toppen:)

sv: jaha okej för många bloggare gör ju smycken nu för tideN:)

Ja men eller hur :D

Åh det är så kul och göra armband och andra smycken=) Min mamma har börjat med det, blir skitsnygga! Så hjälper till ibland och ger mer inspiration=)

Hej! Har en fototävling just nu på min blogg, och skulle vara jättekul om du ville vara med! :) Temat är Porträtt. Ha det bra!

sv okej va härligt :) jag mår toppen!

åh tack! :)

va gör du me alla dessa pärlor

Ja, precis!

Vad har du för planer för denna dagen? :)

jo det är toppen med mig :D njuter av sportlov o chillar runt med mina vänner! toppen helt enkelt

själv då? <3

tack :D

Hoppas du får en skön dag :)

Mm:)

riktigt mys :D!

sv; :).

Ha en fortsatte trevlig dag:D

hehhe ooh, sånna armband gjorde jag alllltid när jag var mindre :D vet inte hur många jag gjorde asså! hehe

Det ser ju jättekul ut :D

Fina armband!<3

- kan du vissa det när det är klart?























Follow my on Bloglovin







Trackback