ego bilder från webcameran


jag ♥ webcameran

Kommentarer

svar: så lite så :)

vad gör du då?

sv: Allt är bra här, själv då? :)<3

otroligt fin är du!

Söte! :)



sv: Ja va på bio, men de va ingen bra film.. :P

hade du trevligt då?

sv: Jo hittills så är det bara bra ;d Ska du se på melodifestivalen ikväll? :D

Tittar på tigerbröder. Dd?

trevlig helg! :)

jättefin blogg sötnos! :)

händer ikväll? själv blire utgång!

sv: Haha, aj då! Du får väl gå och lägga dig tidigt idag! ;)



Fin Beatrice, söt katt! :D Vad heter han/hon? :)

vinnarna är utsedda på min blogg, kika om det är du, blev det inte du?



dem kommer en ny chans inom kort. ♥



vad händer annars då? kram!

Har en fototävling i min blogg. Hoppas du är med :)

sv: tack!! :)

ha en bra lördag!

okej vad bra ! det är väl bra.

Gjort idag ?

fan va snygg tröja bea ! :D

söt :)

Hejsan, hur mår du idag ? :)

Hej Alla fina läsare!

Ni kanske har följt min blogg på modelbea förut. Jag har bytt blogg till beich.blogg.se ! Den här bloggen kommer att bli mycket mer personligare och ni kan hänga med på både modelltävlingar och mina träningar + en massa skönhets/tränings tips!



Har en dagens blogg idag där ni kan tävla om ca 3000 besökare till eran blogg. länken till tävlingen är:



http://beich.blogg.se/2011/february/dagens-blogg.html



Hoppas att du får en underbar lördag!

Kram Bea

Söt du är :)<3

Ja :D Så sööt katt.. :)

ååh jag har också ett sånt örngott:)

ah :D

Mysig kudde <3

Ingen sol här idag :(

naw sötnos!

sv; :).

sötis !

allt bra?:)

Haha okej tack :D

yes :D<3

fina bilder <3

Hej vännen!



Vad har du för dig ikväll då?

Kram

snygg tröja! vart har du köpt den? :D

Vilken söt katt! :)

sötischar!



Det är oki med mig, med dig?

Söt kisse, och söt flicka :D

sv. jo det är bara bra :)<3



Jättesöta bilder :D

Sv: Inga problem sötis! :)

Haha urgulliga bilder föresten! Jodå, allt är bara bra.. med dig själv då? :D

sv: haha men det behöver inte synas någon lycka i alla bilder, det behöver bara vara en bild som gör dig lycklig, jag har vart otdylig.



http://saraathekiing.blogg.se/category/tavlingar.html



hoppas du ändrar dig.



kram !

Hej, kan inte du skriva var du köper dina kläder? :)

Jag menar att du skulle berätta vad du hade på dej på fotona :)

Menar vart du köpt kläderna på bilden :P

Fin blogg! :D

Allt bra med dig? ;)♥



/ xo www.abir.blogg.se

svar: hehe :) hur gör du så bilderna blir 4 stycken i en fyrkant? om du fattar? ^^

gillar tröjan! ♥

hihih okej =)

Åh så sött :D

Sv: okej, tack för dom va super fina :D

Söting .)

Så söta bilder :)

Söta bilder! :D

Hoppas du får en trevlig dag.<3

söta bilder :)



vill du rösta på mig som veckans blogg? :)

säg isf till när du gjort det så får du en länk i min meny :)



http://emmiev.blogg.se/2011/february/finalisterna-i-veckans-blogg-tavling.html#comment

(jag är nummer två)



kram :)























Follow my on Bloglovin







Trackback