ego bilder, men jag gillar det!


Fyra ego bilder på mig, lite bildbrist.

Vill du tjärna pengar på allt du gör på internet? Gå med i plus i kassan, riktigt bra. När du blir medlem får du 20 kr och när du gillar plus i kassan på facebook får du 25 kr. (jag tycker det låter som en super bra idé, och tänker ge hemsidan en cahns. vill ni tjäna pengar på allt ni gör på internet? Tryck här för att bli medlem

Idag är det alla ♥ dag, och hoppas verkligen ni har en bra dag. (eller ni som tänker fira alla hjärtans dag) Själv sitter jag hemma som sagt, inga planer alls för alla hjärtans dag. Det är inte så speciellt, för mig just iår.

Händer ikväll?

Kommentarer

Glad alla hjärtans dag!<3 var gärna med och tävla om att bli veckans blogg! :)

Nu finns inlägget om vinnaren från i går i dagens länk. Blev det inte du? Synd, kör igång nästa vecka igen, missa inte det!

yes box

vad gör du? :)

sv: Okej vad bra :)

Jo, det är bra med mig. Känner mig lite förkyld bara :) Vad har du gjort för roligt idag? :)

sv' glad alla hjärtans dag du med söti! <3

sv. okej, kul (:



Söta bilder <3

- okej, var trevlig (L)

sv: Okej :3

Nej, inte jag heller :)

sv: bra ju!

fina bilder

-japp (L)

Idag var det första dagen på praktiken och sen träning. Nu sitter och och kikar på 2½ men i min ensamhet medan mannen är och tränar.



Hur firar du alla ♥ dag?

Kram

- Japp. Vad har du gjort då? ;)<3

vilken mysig halsduk

sv. varsågod (:

Vad gör du?

Fina bilder :)

mm

kika in i min blogg och hjälp mig med dagens fråga ang hårfärg, all hjälp uppskattas. Tack på förhand. kram!

Glad alla hjärtans dag på dig! ♥

<3

sv' hihi <3

aa färgen likaså

sv: jag tittar på tv och svarar på kommentarer!

Va en bra kväll <3

Härligt och höra, min helg var dunder med massa mys hemma ^^ vad gör du ikväll? :)

målar naglarna :)

det är brabra! :D

hihi tack ♥

något speciellt som händer denna dag? kram !

Hej! Vill du vinna ett presentkort på 100kr på valfri affär? Var med och tävla på vår blogg! Allt du behöver göra är att gilla en kommentar, det tar bara tre sekunder :)

http://eaamw.blogg.se/

Svar: Visst är dem :D

Okej! Jag har bara osat med mina vänner lite extra och ätit lite godis ;)

SV: tack så mycket :D

fina bilder du har på bloggen

Glad alla hjärtans dag ;)

mm :(

vad gör du?

sv: Hihi ja ;)<3

Jätte söta bilder!

Vilka fina bilder! :)

Jag tycker att allahjärtansdag är lite överdrivet. Det har dom lagt in bara för man ska köpa en massa krafs så butikerna ska tjäna på det. Ja menar har man nu en relation så behöver man ju inte en speciell dag bara för att uppvakta varandra :)

sv tack! jag gillar det med!!

sv: haha :P händer idag då :)?

Sötnos ! :d

gillar verkligen den svart/vita :D

så fin blogg !<3

super fina bilder ! :)

JAG ÄLSKAR DIN BLOGG! :D<3 den äääger!!!

hur gör du dina "fyrbilder" alltså som här uppe ;)























Follow my on Bloglovin







Trackback