en ny vecka


bildbrist

Godmorgon, mina underbara läsare och besökare ♥
Har ni sovit gott? Idag är det måndag, en helt ny vecka för oss alla. I veckan händer inte alls så mycket, vet att jag ska iväg till tandläkaren efter skolan. (lite små drygt) Men det kan bli skönt att byta mina snuddar i min tanstälnning, vill inte ha röda. Annars i veckan händer inte så mycket, ta det lungt och lite.

Nu ska jag ta och fixa mig och sen dra iväg till skolan, får se om det händer något roligt i skolan.
Ha en bra dag i skolan, jobbet eller hemma.

Kommentarer

Händer i dag då?

Jo jag vakna tidigt men innan dess sov jag som en gullig grabb. Fy stackare dig att dom spricker

Lycka till hos tandläkaren

Vad tar du på dina läppar, har du bra salva

Jag börjar tidigt o va aktiv

20 topp satsning ha ha

Du borde ha fet salva

finis bea<3

Värt ett försök, sen imorron har du supernice läppar

Kanske bäst o uppsöka apoteket, vilken salva du ska ha.Tänk om du vaknar en morgon o ser ännu värre ut

Vem har tipsat detta, ops då ligger jag inte bra till

fast due ändå sötare ;d<3

Du får hälsa Elin idag

- japp :D

sv jo :(<3

Jobb sen stallet :D

Vad tror du om ett hjärta eller mjölkchoklad till vinnaren i dagens ros



Eller ska jag köra en chokladtävling seperat

sv tkr jag :o

Fiina bilder :D

ny dagens blogg tävling finns nu uppe på min blogg :D

- skolan och sen hem och sitta vid datan tror jag :D du då? :)

kikar in, hoppas du får en bra dag!

- okej :p

bra här med :)

vad gör dudå? =D<3

Allt bra med dig idag? :)

SV: Allt bra ?

samma för mig, skola nu!!! ha det fint du med :)



PUSS

- okej, vad ska du göra i dag då?

godmorgon

ha en bra dag !:)

sv: ja det förstår jag ;)

Nämen! Ha en bra måndag nu :)

sv: Hihi ja ;)<3

Planer för idag då? <3

God morgon! :)

Super cool blogg :)

ha en bra måndag! :D

du har stavat vecka fel ^^

Härligt! :)

Händer idag då?

Allt bra?:)

:D

Nu ska jag bege mig in i duschen

Önskar dig en jättefin dag sötnos! :)

Nu är vinnaren utsedd, kolla in och se om det var du som vann! :) Annars finns det en ny chans! :)

god morgon sötnos!

Hur är det? :D

sv: Okej :) Jag har varit halvt död senaste två dagarna men nu är det bättre, därav sent svar ;) Allt väl med dig idag? :)

Kul att du vill vara med, meddelar dig när vinnaren är utsedd! :)

SV: MAgsjuk.. Annars helt ok..

ha en bra måndag sötis... !!!

sv:händer idag då? :)

vad göru då :): ?

allt bra idag?

haha ;D

ja ny vecka ny äventyr:)

Det är bra här också. Vad gör du??

SV: Okej! :) Hoppas du får en fin måndag!

vad gör du? :)

-okej, jag är bara hemma :(<3

Igår pluggade jag och tittade på Scrubs med min pojkvän, idag ser väl dagen likadan ut.

Jag har sovit gott =)

Hade du en bra helg ? =)

Heej,

Allt bra?

Kom förbi våran hemsida och se vad vi har ;)



Allt är jätte billigt så passa på och köp ;)

http://tshirtkung.weebly.com/

Tack detsamma, ha en bra dag du med ;)

- det har jag varit sedan fredag ):

Vad åt du?? :D

Jag ska iväg snart.

sv' absolut! gör du då? :)

härligt! :D

jo det är helt ok här.

Sv: Tack =)

hittar du på idag då ?

Bara bra:) Händer idag?

sv: skola och ridning:)

japp

När slutar du idag? :)

Skola och hämta ut mitt nya pass:)

vgd?

samma börjar snart

:P

händer mer än skola då? :)

sv: Tack så mkt:D

<3

Söt bild! ^^



Sv; Okej nice :) Sett på solsidan och så .. :) Idag fyller jag år så ska väl fira det :)

haha kul.. :P

jag har kuratortid uppe på sjukhuset och sedan ska jag träffa en kompis. :)

sv :)

följ varandra via blogglovin ? ;)

sv: vad gör du idag då?:D

sv: ooh tandläkaren:O jag hatar det:D haha!

Tack ;)

Ha en fin måndag :)

Det blev en cool bild trots bildbrist :) Hehe..

Hur har du fått bilderna här uppe i olika färger, liksom i typ grön?:D























Follow my on Bloglovin







Trackback