en riktigt bra fredag kväll!


Foto:Beatrice Jakobsson (jag)
kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Nu är jag hemma efter en underbar kväll, mycket roligt har hänt och jag är super nöjd med kvällen. (dock blir det är liten tråkig bild, men måste bara säga att apelsin juice är så grymt gott) Först såg jag Emma och Farre hockey. Visby roma vann med 3-1, super bra! Sen åkte vi hem till en av Farres vän, som hade en liten chill fest. Hängde vi där och träffade lite folk, underbart! och nu är jag hemma och ska ta och sova.

Det bästa ikväll har vart när Emma skulle knuffa på mig, i ishallen och jag håller på att ramla ner på alla som står neranför mig. Eller när Emma och Farre står och skriker inne på icamaxi, men helt klart det bästa av alla ikväll var när Farre ville kolla om det kom läsk ifrån läsk automaten, trycker på den lite löst men det kom super mycket. Aja, våran kväll var super bra går inte att förklara hur roligt det var.

gillar inte att jag ska vara så grymt avis, helvete (förlåt språket, men ingen vill som jag vill nu)

Har ni haft en bra kväll?


Kommentarer

sv: okej, jag förstår det :D

jo det har jag ! vad har du gjort ?

sv; skönt att du har haft en bra dag!

Jag önskar dig en god natt :)

Kram

HÄRLIGT att du vill vara med i min "dagens blogg" ;) drar en vinnare snart, så håll ögonen öppna!!

varsågod :)

sv: Jotack, lite jobbigt med snön bara ;p

Kul att du är med, sov gott =)

Kul att du är med, sov gott =)

SV: Klart man kan övningsköra i snön! Det kanske blir lite svårare, men det är ju oxå träning ;)

Fan vad roligt att jag hittade din blogg igen :D följde dig förut när jag hade bloggen technicolor.blogg.se :) om du minns, hehe =D

sov så gott! :)

åh tack så mycket!

gud va sugen jag blev på juice nu!!



s: tack sötnos!

godnatt :D

- najs !

heh okej :)



jag har haft en jätte bra kväll hoppas du med har haft det :D

apelsin jos äger!!! :D

vad kul att din fredags kväll blev lykad, vad ska du göra resten av helgen? :)

god morgon, hur mår du? :)

hoppas du får en fin dag idag :] <3

sv; Visst hade hon snyggt hår!



Låter som en toppen kväll:D

sv: okej, egentligen ska jag också ha jobb, kanske, jag hoppas. Men det kan ändå vara bättre och mer fritt, kanske:)

helt okej :p

händer i helgen då? ;)

ska snart spela match, själv?:)

sv: jodå min fredagskväll var bra :)

sv: min kväll var helt okej!

händer idag? :)

ha en bra lör=)

Sv: Nä men samma.. Vaknade nyss.

Jag har haft en super bra kväll. ;)

Hur mår du?

Hejsan! Hur är det med dig? :D

kram

tack så tmk:D

sv: vad händer idag då? :D

sv: Händer idag?:D

jag mår super bra :) gillar din header! alltid lika fin.

Säger ba sanningen :):) hur äre idag?^^

så lite så :D

godmorgon :D

jag planerar dagen.. kommer ingen vart. har ingen aning vad jag ska göra :o själv?

Sv: joo tack bara bra ;)

sv jo ja var väl nöjd med min kväll sj ?<3

söwt blogg!! :)

va ska duh göra idag dah?

sv :)<3

va görs?

sv; hihi okej :)

Såg ni nån film på eran kväll då? ;DD

mysssiiee

TACK, hikii! :*

Hon är ett riktigt busfrö, en pain in the ass ibland. Men man kan inte undgå från att tycka om henne ;D

sv nja inget, sitter bara <3

sv: Okej, jag ska på Dans:D Vilket hockeylag hejar du på?:)

ont i halsen men annars är det kanon :) hur är det själv?

sv nä då<3

ska du göra ngt idag? <34

fin blogg :)

okeei, näj typ nt så mkt :) ska rida meh en kompis o va lite meh henne oså <3

gött :D

tack!<3

va bra att det är bra med dej:)

friskna till<3

God morgon allt bra idag? :)

haha okej, det låter skoj ;)

yäz :)

tack snälla:)

hur mår du denna lördag?:)

Du skulle inte vilja hjälpa mig attsättta ion den så fort jag hittat någon som kan göra en svinenkel design?;)

SV: Okej ^^

Inte så mycket~

Vad ska du göra i helgen då? ^^

. vad händer idag åd+:D

de är bra :D, jo, min kväll var helt okej :D

mm, älskar juice :D

tack så mycket sötnos :)

sv gör det! grymma :)

härligt:D jag mår också bra:D ska du hitta på något roligt idag?:)

sv: härligt, jara allt e najs ;)

sv hihi<3

sov du gott då ?<3

yes :D

haha :D

Ja, allt är bra. Själv då??

Åh tack, jag ska bara försöka få ihop någon att göra design först! :)

Kikar in och önskar dig en bra lördag! :)

KRAM

allt bra idag då? :)

hittar du på idag?:)

sovit gott? :)

händer idag? :D

sv: okej de är bra med mej mää:) göra idag då?:D

Så bra! :D

Sovit gott??

Inte jag heller, fattar typ ingenting;)

ok vad roligt:D spelar du inte själv?:)

jag ska bara ta dagen som den kommer:) men ikväll kommer mormor hit på middag!

vad hittas på ? :) <3

sv okej va härligt :) jo jag mår toppen!

åå vad gott med det!



sv: braju :)

låter kul :) det blir nog en kväll med vännerna

sv: :D gumman.. du kan alltid prata med mig <3

Tack! :) allt bra med dig idag? :)

ja verkligen :)

jo det är bara bra med mig! :)

vad ska du hitta på idag då?

kul! jag ska och fira en kompis som fyllt år! :)

gör du nu då?:)

nyss käkat frukost :D <3























Follow my on Bloglovin







Trackback