en sak jag måste göra med min pappa


orkade inte leta efter några bilder, så jag tog några från en hemsida..

Dag 22 – En sak jag ska göra innan jag blir 30

Något jag måste göra innan jag blir 30 är att åka utomland. Men nästa år då får jag äntligen åka utomlands med klassen. Det ska verkligen bli skit roligt att få åka utomlands, men det är inte just det jag vill göra innan jag fyller 30 år..

Pappa fyller snart 60 år, och han har inte vart utomlands. Det är helt sjukt, tycker verkligen synd om honom. Därför ska jag åka utomlands med min pappa. Det är en sak vi måste göra tillsammans, men det kommer inte ta 30 år för oss att komma iväg. Det handlar bara att lägga undan lite pengar och lära oss engelska bättre.. Jag måste verkligen åka utomlands med pappa, annars går min värd under. Måste även åka utomlands med min mamma ♥

Kommentarer

bara bra tack själv? :D

FRÅGESTUND PÅ BLOGGEN!

Släng in en kommentar vettja :)

sv. haha ja riktigt pinsamt:P

Ha en fortsatte trevlig dag:D

Jaha, vad synd. Den va skitsnygg :)



Jag går internationell.. =/

SV: :) <3 utomlands är nice! vars ska ni med klassen?

sv:

hihi okej tack :d

allt bra då ?

hehe nä man blev smått nere haha ;) har du bilder man kan se på din blogg? =)

sv: pluggar matte, skittråkigt!

Jag ska till turkiet i sommar, vart skulle du vilja åka? :)

aha... vad gör dudå?

härliga bilder :D

hihi då är vi två, kan inte heller äta för tidigt :)

Kram i massor

Sv: vad gör du idag då? :)

sv; åh va härligt (:

sv: just fine, svärpäronen kommer snart hit på kaffe :) Hur är det med dej denna iskalla torsdag då? :)

låter som en rolig plan :)

Åh, vill också utomlands. Gärna nu eller i sommar!

tack så mycket :)

allt bra med dig då?

kram

sv: hihi ^^ Haft en bra dag?

sv: allt e bra, sj?

jadå :D vad gör du? :')

heeej, fin blogg du har. Vi har hörts förut, men har inte bloggat under ett år, men nu är jag tillbaka. följ gärna min comeback på www.laalee.blogg.se skiver om mitt yrke som frisör, tankar och åsikter:) kraaam*

Jag gör inte mycket, du då? :)

vad gör du? :)

kul att du ville vara med :)

Vart ska du och klassen åka då?

väldigt fin blogg ;o



Ställ gärna en fråga i min frågestund :D

Okej! :)

Jag har inte gjort så jättemycket idag. Vad gör du nu??

Sv; samma :)

hejsan har lagt upp några av dom låtar jag gillar! :) vilken är din favorit låt?

hur har din dag vart?

kramis :)

Va mysigt det låter! Hoppas ni hittar ett riktigt grymt ställe när ni bestämmer er för att åka! :D

sv:

hihi vad bra :D jo ja mår toppen !

sv:ja :)

Gör du aldrig något? :P

Vi har besök!

SV: nice :)

sv: ja, träffade henne i somras med för att konfrontera henne, stod inte för ett skit. less på såna idioter för att vara ärlig:P

Jadå,själv?:)

hihi:) allt bra med dig annars?:)

teve :)

vilka fina bilder:)

sv; ajo det är det ju. Vad gör du?

Jag bor i örnsköldsvik, varför undrade du? :)

nä om du har bilder du ritat på bloggen? =)

Allting bra idag? :)

sv: varsegod :)

Sv; Skönt att höra :) allt är toppen här.



Vart ska du & din klass åka då? :)

Hej,vad gör du? :) ♥

sv: jaa, det syns verkligen :}



hehe tack! Han förtjänar det :)

okej ;) lyssnar på musik ;p

okej ;) lyssnar på musik ;p

sv; vad häftigt att ni åker utomlands med klassen!

vi skulle typ bara åka till sthlm, även fast vi har över 28 tusen!

Så fina bilder!

Fina du, Hoppas du har en fin torsdagskväll!



Om det intresserar så har du nu chansen att vinna Pilgrims Örhängen i bloggen. Inte värt att missa, Gratis är väl bäst?

LÄNK

http://sofiahanden.blogg.se/2011/february/tavling

KRAM

Helt ärligt så älskar jag din blogg! :)

en utlandsresa vore inte helt fel ^^

Det är bra med mig.Vad gör du nu?

haha, nja det var mer en osäker gubbe =P



Jag är bara så stressad inför provet imorgon så blir lite vad som när jag skriver just nu! :)

härliga bilder :)

Det är så underbart att åka utomlands! :D

Gud vilka härliga bilder, läängtar sjuukt till sommaren ! :D

tack så mycket! lycka till med resorna :D

Yes!

Låter helt klart som en bra plan! Det är underbart att resa och behöver inte alltid vara så dyrt, beror bara på HUR man väljer att resa =)

AAw vilken fin sak att göra! :D

vilka helt underbara bilder :D

Ha en super bra start på helgen!

Ååh ja, klart att du och din pappa ska åka iväg :)























Follow my on Bloglovin







Trackback