en svartvit bild som jag är nöjd med

Foto:Beatrice Jakobsson (jag)
kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm
(inte min hund)

Godmorgon, mina underbara läsare och besökare ♥ Har ni sovit gott? Vaknade för några timmar sen och har just fixat mig och är snart klar för att åka till min mamma. Idag är det söndag och för några är det skola imorgon men för mig är det sportlov, lite småfint. Jag har många planer för den här veckan, men berättar dom senare ikväll.

Bjuder på en bild som jag laddade upp igår, fast den här är svartvit. Tycker den blev mycket snyggare, fast jag inte gillar svartvita bilder. Skulle vara jätte snyggt och skriva ut den bilden i skolan och sätta upp på väggen. Vad tycker ni om bilden?

Vad ska ni göra för roligt idag?

Kommentarer

awesome bild :)

vad händer just nu??

förstår att du är nöjd med den! :D asbra ju! xD

jadå, bara bra :)<3

själv ? kram

Sv; samma, gör du? :)

Oj många :) Jag har bara runt 40 unika besökare ;)

Oj många :) Jag har bara runt 40 unika besökare ;)

Jättefin bild! :)

sv. härligt!

jadå, sov prima! :D <3

såå söt :D skulle också vara nöjd om jag hade tagit bilden

super söt bild!

svar' tack snälla :)

sv. kmr ikapp med alla kommentarer :)

så va ska du göra denna vecka som kmr? <3

superfin bild! :)

sv: det var så lite så är det din hund?? ;)

svarar på kommentarer just nu.

sv: varsegod :D <3

jo då, själv?

Oj gud så söt! Du borde verkligen vara nöjd med den bilden! Jag ska ha ett Vänner-maraton och plugg, vad ska du själv hitta på idag?

aw :)

Sv: Trevligt, ska ni göra något speciellt då?

Jag vet inte riktigt vad som ska göras idag, men blir en bra dag, lugnt, ska dansa ikväll, kanske fixa lite med rummet och så. Kram

härligt :)

Sv: Sådär,

Är superförkyld,

Själv ? (:

- härligt, jo jag också :D

tack :D

Sv: Okej, vad bra. ha en bra söndag då. kram

sv ja ska dra t skolan<3

sv: jäklar..jag har bara ett riktigt och ett halvsyskon!:P



Jättefin bild på vovven!:)

sv; Tack :D. Har du en bra Söndag ?

sv ja :/<3

men skolan mst man gå i :o<3

Sv; Härligt!

Min vart också toppen! :D

Bilden va super söt :')

Åh, vilken goding :) Naw så söt.. :)))

ja gillade faktiskt alla lite :P

Heej

Jag fotar med en Canon eos 1000d men har läst innehålls boken tusen gånger, men hittar inte hur man tar svart vitt, kan du visa hur man gör?

sv hihi<3

va görs?

Tja! Frågestunden är uppe på min blogg nu! :D Checka vet jag på http://heiduskaja.bloggspace.se/ ! :)

Imorgon kmr Veckans blogg upp igen, var på hugget att kommentera och delta imorgon och ha chansen till att bli nästa veckas nya Veckans blogg! :D Håll utkik imorgon!

//Heiduskaja

Åh tack :D

vad gör du?

Gulligt! :)

:) Du fotar ju grymt fint vrf ska inte du ha många bessökare då :)

sv samma hihi<3 riktigt mys :)

vilken låt lyssnar du på nu ?

sv. jaa, hahh :D

haha tackar sötnos. :)

:D<33 Vems hund? :)

Okejokej, jag ska fika lite :)

Sv; Aa :)

Vad ska du göra idag? :D

sv. just nu.. freak Estelle, låter listan rulla på :)

japp :)

så söt hund!

sv: okej <3 musik

sv: okej <3 musik

Tack så mycket! Detsamma! Smaskig bild på crunchy här nedan! ;)

sv, nä, vakna 9 typ dudå? :)

jätte fin bild =)

hur mår du?:D

sv ja :)

bilden är urgrym btw<3

söt hund!

Ok :D Sööt!<3

bilder blev verkligen superfin! älskar den!

sv:

hehe du hade fel, hittade :)

sv. hehe okej :)

sv hihi<3

vet du vad hunden heter?

Jag gör inte så mkt, sitter mest vid datorn . själv ??

:) <3

japp :D

hur mpr du idag ?: D <3

- hihi :)

vad händer idag då? :) <3

Jättefin bild :)

sv: samma, väntar på att min kompis ska vakna, sj? :)

du är så bra gumman

sv: ja allt e bra ;D toppen toppen, sj? =)

samma här hah:D

ska göra mig klar för att åka in till stan u.

Bilden va jätte fin :)

Jag ska packa och lite sånt. vad ska du göra då? <3

hihi taack :D

jo den bilden ska du vara riktigt nöjd med!

Jo, vet du någon bra film ?

fin blogg! kika gärna in på min blogg och lämna en kommentar :)

Sv: haha, nej...asså jag menade klockan :P

Ja :) Vad gör du idag?<3

sv okej<3 gulligt :D

typ en timma kvar innan jag ska åka dock men har inget att göra..x

- okej kul :)

vara med bästavän och min granne :D

Just the truth honey ;)<3

gillar verkligen den bilden, gullig! :)

sv :D<3

va gör du ?

Sv: okej, den va fin!



Jätte söt bild förresten! :)

inte lika som du :D

Tack! <3

okej vad bra. Allt är toppen med mig :)

Planer för idag ?

sv; varsegod :)

En liten fråga bara: svarar du på alla dina kommentarer? ;) <3

Idag ska jag bara plugga, ush -.-



sv: Så lite så :))

ååh, vems är hunden?? :O Guud vad söt, och asfin bild :)

hahaha kommer inte bort från datorn..xD

Det borde du vara, för den var jättefin! :]

Tack gumman:)

- yes :D

Sv. Tack ;)

Jodå, det är fint med mig <3

Vad gör du?? :)

så lite så!:)

sv' :)

Okej :) Vet inte, städa kanske..?

sv; åh tack så mkt haha :D

Suuperfin bild! :) Älskar hundar...

Mysig blogg :) !

Okej, nej jag gör ingenting heller. Ska strax åka till Örebro.

Hur har helgen varit då? :)



Fin bild!

Hej!

Skulle vara jätte gulligt om du röstade på mig i en tävling!! ;)

Om du röstar så kommentera i min blogg så får du en länk skulle verklgen uppskattas ;)

Här är länken:

http://kajsabjarang.blogg.se/2011/february/finarlisterna-i-fototavlingen.html#comment



Jag är nummer 9



Kram ;)

Tack!!:D

jätte fin blogg!

kolla min www.fridalundbergs.blogspot.com

Klockren bild Beatrice!

Påminner om hunden i den teckande filmen "Bolt" :D

Sjukt fin!

/Matilda

verkligen en jättefin bild. :)

hej på dig! fin blogg :)

allt bra idag?



kram!

vill du bli dagens blogg :)?

http://idaalundbeerg.blogg.se/2011/february/dagens-blogg-2.html#comment

fin bild :)

ååh, vad fin bild! :D

Ååå vilket fint foto! söt hund:)

jättefin bild!

hur är det med dig denna söndag? :)

SV: Okej! :D Jag väntar på att One tree hill ska börja!! ;) Är allt bra med dig idag? :)



Kram



PS. Har precis kört igång en smyckestävling, var gärna med om du är intresserad! :)

Fin!

Du gör rätt att vara nöjd med den :)

Nice pic =)

sv: va mysigt :) ne nu vet ja inte min pojke åkte precis så ja de blir la inte så mycket gjort

Ååååååååååååååååååh, så himla söt bild azzå!

Jag fattar absolut att du är nöjd med den!

Ger du ut inbjudningar till bloggsvar? :D

/ Matilda

Grymt intressant blogg :)

jättefin! :)

din hund? :D

sv: händer ikväll

fin hund :))

Grymt fin bild! o söt hund(: Bra blogg!:)

jätte fin bild =)

åååh gud! jättesöt!!

jäklar vad bra bild!

LIKE tröjan:):)

Svar: aw vad bra!

Ja för lite mer än ett år sen tror jag ^_^ sett mig innan? fin bild btw :)

Men guud va söt bild! :D

gryyymt fin bild :)

guud vad söt :)

Hmnade på din blogg,för det stod "foto" och just

det är också mitt intresse.



du har en trevlig blogg,och

även om jag är många år äldre,är det trevlig läsning

om vardag,och härliga bilder.

tack för jag fick titta in.

ha en bra dag.























Follow my on Bloglovin







Trackback