färg eller svartvit?

Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm


vilken gillar ni mest, färg eller svartvit?

Som ni ser på bilden är mina läppar väldigt torra, men jag är väldigt känslig för sånt när det är vinter. Så nu när vintern börjar gå över så kommer det blir bra igen. (så ni behöver inte oroa er för mina läppar) Sitter hemma och hade tänkt sova en stund men jag ångrar mig lite nu. Kommer lyckas somna, men kommer inte vilja vakna sen.

Iskolan idag var vi och såg på några som skulle spela lite musik för oss, det var helt okej. Men som sagt väldigt tråkigt att nästan samma tjej sjöng hela tiden. Annars har jag inte så mycket på hjärtat just nu.

har ni haft en bra dag?

Kommentarer

fina bilder :)

Färg tycker jag :) Det är bara bra, vad gör du?

Kram

svartvit!



s;v; aha okej ja förstår! :D

Jag tycker oftast bättre om bilder med färg men i det här fallet tycker jag nog nästan att den svart vita är finare! :)

Sv: Hehe okej :) Svartvit!

Svar: Så lite så, hihi :)

sv. japp! :)

sv: okej tack för ditt svar!:)

sv; så lite så, hur länge ska du ha din tandställning? :)

Hejsan!

Jag tävlar ut andra boken i bokserien Pretty Little Liars och skulle bli glad om du ville ställa upp och tävla om den.

Länken till inlägget är: http://lexielinde.blogg.se/2011/february/vinn-andra-boken-i-serien-pretty-little-liars.html

Ha en bra dag!

Vaarse <3

din blogg du har! :D

hej hej

Fin blogg! Hur äre? :)



Kram

SV: :) Båda bilderna va fina, allt klär en skönhet.

hej hej

svartvit tror jag! ^^.

SV: Åh tack! :] Härligt! :D

Jodå bara bra! :)



Kram

pluggar ,sj+ :D

- allt bra då??♥

sv: hur e de?

sv: vad bra ^^

Jo men det är väl bra :) För tillfället liksom.

Btw, jag tycker svartvit, det ger lite mer effekt. :D

SV: Vad roligt att du ville vara med :)

sv: bra :)

känner mig lite stressad..

jag mycket att plugga, men jag orkar ej plugga nu :)

tackar :)

SV: :), skönt att det funkar :P

sv: yepp.. "/

sv: :D

Vad har du gjort idag då? :)

sv. svarar på kommentarer och ska snart plugga, dudå? :)

sv: jahp ..

Visst är dom snygga!

Krokodilen kostade inte mer än 60kr och är från Åhlens. Ormringen kostade 259kr och är från Guldfynd :)



Det låter mysigt det, ska plugga och träffa en härlig vän!

inget kan gå fel med svartvit! haha :)

Svar: Just nu svarar jag på kommentarer, snyter mig och ska snart duscha :P dudå? :)

Ja men ellehur! :D

allt bra?

Svartvitt

färg!

- hihi, vad gör du då? :D

Svartvitt helt klar, men då är så jäkla snygg på den översta också! =)

Halsbandet lär vara hos dej i helgen :) <3

sv det kanallar och gå

har nu en tävling i min blogg som fortsätter ett tag till kicka gärna in och var med

sv: Lagar middag :3

svartvitt :) villken tycker du ? :)

sv. okey, ska titta på tv typ (:

sv: ja allt e bara bra =) sj?

jodå de e bra!

svartvitt ;)

okej, ja vi får se vad jag gör i helgen !

jag tyckte att den bilden var finast med färg :)

jag tyckte att den bilden var finast med färg :)

jag tyckte att den bilden var finast med färg :)

Var mera en gärna med och tävla i våran tävling 'Dagens länkar'!

Alla som är med blir länkade,

men vi lottar förståss ut en vinnare som får tre länkkar och en andra platsare som får två länkar! (:

Hoppas du är med! (:

Ha en fortsatt bra dag nu då :)

Monokrom var nog finast :)

Svartvit :)

Haft en fin dag? :)

SV: Ja verkligen :)

båda var fina (:

ja ;)

Ja :)

det är bara bra,hur är det själv? kram!

svartvitt :)

svar: härligt :D

sv. skönt, jaoo det är bra (:



Båda bilderna var jättefina, men svartvit helt klart <3

Okej, jag tar med också lugnt och väntar på mat! :)

sv: Hihi ;)<3

Åh båda va fina ju, kan inte välja :D<3

Sv; ja det har jag :)

fina bilder, jag gillar den svartvita bäst :-)

okej :) jo samma här

Jag tycker färgbilden var snyggast :)

Svartvitt tycker jag :)

Svartvit tycker jag :)



Sv; Jag mår bra! Allt bra med dig?

färg såklart :)

Svartvit blir ju en helt annan version,helt klart positivt

Jag tycker att porträtt är mycket snyggare i svart/vitt. ;)

Kram

Den i färg :)

På just den bilden, svartvitt! :D

hej hej :) vilken fin blogg du har kolla o kommentera gärna min blogg :)

Svartvitt belv finast :) <3

Gillar svartvit mest, fast den med färg är också fin :)

du är så otroligt fin!

svartvitt =)

svartvitt är riktigt snyggt ;)

Absolut svartvitt! Snyggt som bara den... Fin blogg! :)























Follow my on Bloglovin







Trackback