fem inbrott på ett halvår


tidningen i fredags..

I onsdags fick jag veta att det vart inbrott i våran skola för femte gången bara på ett halv år. vi hade just fått tillbaka dom datorerna som var tagna från dom andra inbrotten. hade aldrig låst fast tre datorer, och i onsdags var dom och tog två datorer. dom hade dragit sönder lampan som börjar lyssa, och personalen kom när dom var borta. jag blir alltid lika sur när det händer, nu hoppas jag att dom låter bli att ta vara datorer. den här gången har vi kommit på en till idé, så dom aldrig kommer kunna ta datorerna. tråkigt att det ska ta sån tid och få tillbaka datorerna och allt sånt.

I torsdags var tidningen i skolan och pratade med våran rektor och lärare, och jag har tagit kort i tidningen som ni ser. iaf, i fredags satt jag och läste hela tidningen efter som jag aldrig orkade prata med mina lärare om dom hade hittat någon eller så.. det står iaf i tidningen, att dom hittar två stycken med datorer och tagentbord. så nu var den saken löst, eller vad jag tror iaf. efter alla stölder har vi alltid fått tillbaka datorerna, skönt. hoppas detta inte ska hända igen..

skaff er ett liv, polisen hittar er alltid.
har ni haft inbrott i eran skola någon gång?

Kommentarer

Fan vad jobbigt med folk som inte kan skilja på mitt och ditt :O sluta sno alltså...

:P

Gud vad trist! Jag vet faktiskt inte om vi har haft inbrott på min nuvarande skola.



Svar: Gudomligt!

Vad tråkigt att det sker så mycket inbrott och speciellt på så kort tid! Det finns väl många värdefulla datorer och sånt som de antagligen är ute efter?



sv: Jodå bara fint :) <3

Svarar på kommentarer dudå?:D

<3



oj vad läskigt;o och synd :(

låter helt okej :) jadu typ samma haha :)

Allt är bra med mig :)

Tråkigt dedär med stölder! :/

sv: snygga var de i alla fall! är de nyinköpta? :) isf får jag ge mig ut på jakt i stan hehe!

Gah vad irriterande! Vi har också haft riktigt mycket problem med stölder fast i ömklädningsrummen eftersom dom ligger i en annan byggnad än själva skolan. Trots att vi har övervakningskameror!



sv; Jag är bara lite irriterad, hur mår du själv? :)

nu har jag iaf druckit två stora glas med oboy :D

Det skulle i alla fall jag tycka vore skit skoj! :)

fina bilder du tar! :) vore kul om du kunde kommentera min blogg eller följa den via bloglovin! har så få besökare ;/

sv; jodå, allt är bara fint med mig. hur är det själv?



tråkigt när datorerna försvinner. :(

gå gärna in på min och svara på dagens fråga:D

sv: Men vad jobbiga katter då:O fast de kanske saknar något ämne som finns i de sladdarna, hehehehe. Finns ju också djur som äter saker för de är fustrerade men det tror jag inte de alltid är i dessa fall.

Aaaw tack:D

Det tar mycket tid att rita.

Kunde inte för att min dator hänger oftast upp sig på filmklipp:S

jsg gick och l mig halv tolm tror jag det va :p

Nu är dagens blogg uppe! Se om det var du som vann!

Hade du inte turen med dig så är det en ny tävling igång igen, idag drar jag 2 stycken som får chansen att öka sina besökare!



Sidan till Vinnarinlägget och den nya tävlingen hittar ni här:

http://beich.blogg.se/2011/february/dagens-blogg-1.html



Lycka Till!

Kram Bea

GODMORGON sötnos!

Men oj! Vilken skola är det du går på? Säve?

Jag går iallafall på Solberga, men där har det inte varit inbrott tror jag.. Har inte gått där så länge ännu :P

Ha det bra! :)

Men ååh vad jag läser sämst! Tänkte inte på att det stod Donnergymnasiet.. Hehe :)

Tråkigt med en massa inbrott.. Vilka personer det finns ibland alltså! :(

Fin blogg! :)

ha en fin söndag :)

Ja , alltför många gånger..

sv; yes 37 inbrott på lite över ett halv år tror jag!

Godmorgon, sovit gott? :)

vad tycker du om Britneys nya video? Har den på bloggen:)

Det var inbrott i min skola förra året också. De tog typ 40 datorer, eller något? :o



- Okej. Jag var också med en vän från fredag till lördag, sedan åkte jag hem och släkten från mammas sida kom hit på middag :)

Sjukt! :-(

sv: så lite så :)

tacktack :)

för femte gången ? vi har aldrig haft inbrott, våran skola är minst 100 år ;o

sv: allt bra?:D

hej, hur är läget? :)

usch :(

sv: ja dom är ju det. Men tråkigt att det ska behöva bli massa inbrott!:(

Usch, hoppas det icke blir några fler inbrott nu. Läskigt sånt där.

sv: haha det är ju bra och då är det ju ganska dumt och onödigt att ens försöka sig på det! :P

vad gör en sötnos som du en sånhär dag då? :)<3

Sv: Hihi :D <3

Hej du! Jag skulle bli jätte glad om du vill ge lite förslagtill olika teman! Läs här om du inte fattar: http://sarakillander.blogg.se/category/utmaningen.html

Tack på förhand! :D

gött du! :D

händer idag?

Fett synd, hmd?

ooj! det har varit inbrott hos oss 1 ggn



SV; haha okej, <3

sv' ja :) tack! :D

sv: Härligt:) är lite halvkrasslig men:)

ska tagga lite till skolan och senare blir det träning :) har sån där söndags plugg ångest.. fast egentligen behöver jag inte plugga någonting! :o

jag oxå. :)

kan vara skönt att bara ta det lungt ibland. <3

Godmorgon :) Allt bra idag ?

Sv; samma här :). gör du? <3

Sv: super sj?

Bara bra, bara bra :D

Såg du på melodifestivalen igår?

RE: ja men eller hur :) hihi.. vad ska du göra idag då babe?

haha ne, men det känns typ som.. eftersom jag pluggar varje söndag + träning så måste jag göra det nu också. haha xD ska inte plugga ett PISS :DD

hih, kan du svara på frågan i mitt senaste inlägg.

om frågestund alltså, skulle vara jättesnällt! :)

ofta fem ggr?! sjukt! :O



sv: tack detsamma :)

sv: tack detsamma ;D

Ojdå.

du verkar va en toppentjej förresten å din blogg

e asnice.. <3

ja, vi hade en del inbrott - på min gamla grundskola :o. dom krossade alltid våra rutor och eftersom våra datorer stog vid fönstrena så kunde dom ta dom jättelätt. det hände några gånger i 5an-6an, fast jag vet inte ifall det har hänt några fler gånger eftersom att jag började 7an i höstas. men jag tror att dom fick tag på tjuvarna varje gång, men tycker ändå att det är så tråkigt att det händer flera gånger till...

vad gör du? :)

tråkigt med inbrott:(

Din blogg är skitsnygg! :)

RE: vad skööönt :) jag ska snart trotsa kylan och fota en kompis hihi.

tack så mycket! :D

sv; tack , desamma :)

Tråkigt dedär med din skola föresten..

vår skola har haft inbrott en gång tror jag:)

tihi :D

Sv ; absolut! :(

fixar mig :)

Ja :D

vad gör du? :)

Fy vad tråkigt! Fattar inte hur människor kan ha liv att göra något sådant som inbrott! :s Själv har vi haft inbrott på ett eftis vid våran skola och de har tagit tv:n 4 gånger (minst) Det är jättetråkigt!



Kram ♥

har aldrig haft inbrott på skolorna jag gått på men jag har haft inbrott hemma. Så jäkla tråkigt :(























Follow my on Bloglovin







Trackback