fredag, det betyder att det är snart helg

 




Godmorgon, alla underbara läsare och besökare ♥ Har ni sovit gott inatt? Idag är det fredag det betyder att det är helg, skönt med lite helg. Idag blir det att åka till visby för att leka med Emma och Helena. Vi ska nog se hockey skulle jag kunna tro. Sen åker jag nog hem imorgon, annars lär jag få ångest och det vill jag inte ha!

Igår såg jag på tv och hade lite mysigt, fixade även mina iconer på min data. (kändes fel att ha jul iconer när det snart är vår) Nu är det fixat, skönt en sak är klar men det finns ännu små saker som jag känner att jag måste göra. Men får ta det en dag då jag sitter hemma själv. Här får ni se några av mina iconer, vad tycker ni?

ha en bra dag på jobbet, hemma och skolan.

Kommentarer

haha, ja :) va gör du nu då? :D

jag ska snart äta frukost haha :D

jappjapp :D

God morgon, händer idag? :)

YEA! hahha, sjukt skönt, har varit en asdryg vecka i skolan... massa prov, okej 1, men ändå, många läxor och så :/

hihihi :D :D

allt bra?:)

snygga är dom, hur gör du om dom :O ?! :P



PUSS

hihi

Jag sov himlans gott :D

haha inte illa! snyggt!

Så skönt med fredag :)

Allt bra? :)

Sv: Jaha jag ska dit på klassresa :)

Snygga ikoner! :) Fett najs med helg, äntligen får jag sova med min snuttis ^^

vad är din hemlighet ? du är så himla snygg & söt ! KrAmSiSaR <3

tack :D jaha, vad händer idag? :D

göru då :) ?

vad gör du? :)

vad gör du? :)

godmorgon :)

god morgon sötnos! :D

frågar samma som igår, bättre idag?

Händer i helgen ? :)

jo det är bra:) tack så mycket :)

yeaahhh snart helg :D händer i helgen?

DATOR! Inte "data". Ska det vara så svårt att förstå skillnaden?



Dessutom är det inte helg än, det är fredag. Inte lördag. Inte söndag.



Söta iconer var det i alla fall. :)

Ha en bra helg (:

Ha en dunderbra fredag

Nej ångest ska du slippa tycker jag

Få mer besökare till bloggen. http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=aannaniccolaysen

hej på dig vännen! :)

min dator har haft virus och sen har jag haft fullt upp de senaste dagarna..

men allt bra annars med dig denna fredag?

SV: Varsågod :)

åh, va skönt att höra! :D

här är det riktigt bra för en gångs skull!:D

Okey, hoppas du kommer på något kul i alla fall. Ikväll ska jag på fest hos min pojkvän med våra vänner och så blir det nog utgång efter det, annars blir det mycket plugg.

jag med :)

sv: varsegod :)

snygga ikoner!! :)

SV: :D planer för ikväll dÅ? <3

SV: nice :) Fest eller träffa simon <3

SV: :) Vore nice att lösa allt med han <3

Sv: Okej

allt bra idag? :)

japp

ha en toppen helge tjejen!

gillar ikonerna! :)

åh, så skönt det ska bli med helg.. jag fick lite extra lång. ledig idag tills måndag.























Follow my on Bloglovin







Trackback