fredag, skönt för min del!


Foto:Beatrice Jakobsson (jag)
kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Godmorgon, mina underbara läsare och besökare ♥ Har ni sovit gott? Idag är det äntligen fredag, för mig betyder det helg och sportlov. för några betyder det bara helg, men det är också skönt men inte lika skönt som sportlov. Vet inte alls vad som händer idag i skolan, men något händer det säkert.

Nu ska jag och Elin fixa oss och sen ska vi dra bort till bussen, efter skolan ska jag träffa min mamma och min bror och fika lite. ska bli underbart, men jag hör av mig senare när jag kommer hem eller om jag hör av mig i skolan.

en bild från några dagar sen.
ha en bra dag i skolan, jobbet och hemma

Kommentarer

God morgon!:D

Allt bra?

fredag för min deö med, jag är ledig :D såå skönt!!



ha en bra fredag sötis!

det var så lite så..

allt bra ? :) <3

gumman , bea :D Jag flyttar tsm med Rickard den 14 april :Dhihi. Vi fick lägenheten som vi kollade i veckan :D

sv' ja han är riktigt söt :)

några planer inför ikväll?

sv; hihi godmorgon! ;)

den bilden var fin! :D

okej,men har du något intresse?

hihi ok.. ^^ jag sitter och kollar bloggen och gör mig klar för att åka. åker halv tio. :P

SV, tack för kommentaren! Det går riktigt bra för vår blogg :D<3

MISS U TOO!



Det var länge sen nu! Sorry för segt svar, jag har ju precis kommit i gång i sthlm och allt. Nytt jobb och nya rutiner. :D Hoppas att allt är toppen med dig! :D



KRAM

Bara bra:)

Jag ser på tv :D

Sv: Planer för helgen ?

ha en bra dag du också :)

Det är den där man ställer frågor i typ elr hur man nu ska förklara det hoppas att du fick svaret :)

Gillar designen på bloggen :)

Vad ska du göra på sportlovet då? :D



sv: hihi ja :d

sv: förstår det :)

händer i helgen då? :)

ÄNTLIGEN SPORTLOV LIKSOM!!! som man längtat:)

Vad händer på lovet då?:)

Hej och god morgon!



Ser på fotot att du höll på med städning?? skrattar

Snygg färg på dammsugaren iaf ;)

Idag är det FREDAG ;)

Ha en underbar helg!

Titta gärna in hos mig med och svara på dagens fråga =)

Hej!

Vill du vara med och tävla om att bli dagens blogg?

Anmäl dig här: http://princessemelie.blogg.se/2011/february/dagens-blogg.html

Lycka till :)

Så lite så :) Allt är bara bra, lite ont i halsen efter operationen bara men det ger väl med sig tids nog :) Hehe. Dudå? Kram

godmorgon:D

sv: Lyssnar på lite musik och fått i mig en frukost. :) du då?

ja ;)

hehe:)

just nu flummar jag på datan, jag och faster ska snart ge oss iväg till trianglen . :)

svar: japp :) händer nåt skoj idag kanske? :)

godmorgon!

sovit bra? (:

jag kollar på tv, själv då? :)<3

okej haha :p

Hej! Allt bra med dig? :)

Okej :P



God morgon!

HAr nyss betalat massa räkningar... suck... MEn nu ska jag strax iväg och shoppa lite :D

fin blogg :)

För mig betyder det helg och jobb :P

Fin bloooooogg :D

Sv: okej nice.



snygg outfit :)

härligt:D

sv: okej :D händer till helgen då?? :b

Jag har sovit gott :) har du?

ser lite på tv, vad ska du göra idag då ? :D

Fin blogg ! :D

Allt bra ?

Det är något speciellt med första lov dagen :)

Jag älskar att gå ifrån skolan och känna mig fri .

Vad ska du göra under lovet? <3

sv okej va härligt :) jag mår jättebra!

gud så fin blogg!

i vilket program gör du din design? :)

kram!

Tack så mycket :)

har bloggsvar nu, passa på att ställ en fråga !:)

Vad ska du göra den här fredagen då?

visst varom :D!

:) vad hittas på idag annrs ?

Just nu sitter jag och väntar på att en lektion ska börja. Vad gör du själv?:)<3

vad tycker du om färgen rosa som är vårens/sommarens färg? skulle du kunna tänka dig att gå klädd i rosa kläder, skor eller accessoarer?:D

svara gärna här:

http://liborius.blogg.se/2011/february/varens-heta-farger-del-2.html#comment

sv: jag gör inte mycket, ska äta frukost nu ! sj? :)

Awesome, ska till stan en snabbis och köpa sprit och så sedan hoppas jag verkligen på utgång ;) skönt med helg nu va eller vad säger du? :P

sv: Tack :"D

sv: hehehe nice;)

SV: Vad gott :D

sv ; brabra ;) dd ?

Dagenslänk på bloggen! Anmäl dig gärna, vinnare presenteras i morgon.

jo tack det är bra själv?

sv: jaa, fast igår fick jag en förkylning över mej. verifan vart den kom ifrån :S så idag är jag och killen sjuka :( inte alls kul :( händer för dej? trevlig helg! kram

Hejsan ! :)

allt bra ?

Det är toppen , själv ? :)

Det låter bra de :) hoppas att du har en bra dag!

Jo då :) Förlåt för sent svar, mår du bra idag? =)

fin blogg :)

du har två ringar på dig som jag har suktat efter huuuur länge som helst - den silvriga med röda stenar och den silvriga med en blå sten ;)



sv; jodå, allt är bra. hur är det själv?

sv; skönt med helg!

jag mår också bra!

fin du e <3

Snygg klocka! ;D

Sv:Okej....

Heelg ! ♥

sv; kom precis hem,s jälvdå?:D

Det funkar väl här, hur är det själv? :))

Vill du bli modell? Eller vill du bara ha fler besökare? Jag kommer ha en modelltävling på min blogg där vinnaren kommer att synas på min blogg med bild + länkning. Gå in på bloggen för att läsa mer!

hejsan!

allt bra med dig i dag? :D

härligt! :D



händer i helgen då?:D

sv; Gött!

Har du några planer för kvällen elr helgen? :)

ja då, själv gumman ?

Jättefin blogg! ♥ Skulle betyda sjukt mycket för mig om du kunde kika in på min blogg! ♥ Xoxo Nanga ♥

Har oxå en sådan där ring ;) men min är rosa :D

Sv: Varsegod Bea ;)

Då får du ha de så gött

- :P Fin bild!

Sv; :D. Hoppas allt är bra =)

vad händer i helgen? :)

Jag sitter och tittar på tv och svarar på kommentarer, du då? :)<3

Härligt med Sportlov :)

najs klocka, älskar såna klockor!

sv: händer i helgen?

du fotar otroligt braa!

sv: hade tvättstuga igår kväll så det blev rätt lungt!:P händer det nåt kul ikväll då?:)<3

Snygga ringar! :)

Hääärlig blogg :)

Sv: Inget sp.



Vad ska du göra ikväll? :)

hej! Nu är det ju äntligen lov, och det är ju aldrig fel! Tycker du att det är bra och i så fall vad ska du göra?

God kväll! :D

måste säga att din klocka är grymt snygg!

Nu är vinnaren av veckans blogg uppe :) kika in och se om det blev du annars finns det en ny chans redan nu, var gärna med igen! :) tack för att du var ´med !

sv: okok, jag hat praktiserat och köpt mys fö kvällen och sen ikv blire bara mys ;P

Snygg blogg du har, Älskar din header, skitfin! :)

skönt med lov =)

göru?:)

Härlig blogg du har tjejen! ♥

Har du fått sportlov än ? :-)



Xoxo / sofia

hej, är allt bra med dig? :D kram<3

Jag har också sportlov. Så skönt och framförallt efterlängtat!

skönt med lov :)

Ny helg = ny chans att bli denna helgens bloggprinsessa, klicka in och anmäl dej ;)

http://eemwas.blogg.se/2011/february/twbp-1.html#comment



ps. här hittar du också förra helgens prinsessa - http://eemwas.blogg.se/2011/february/denna-helgens-prinsessa.html#comment :)

veckansbloggvinnare dragna kika in o se om det blev du :D

okej vad bra. Allt är kanon med mig.

Haft en bra dag ? :)

Okej :d

nu ska jag redigera lite bilder. :)

Mm:)

Hejsan , fin blogg :)

hur mår du ?♥

Haft en bra dag? ^^

.. Så fin bild :)

sv: njae, inte precis men det blir väl nån kompis eller liknande:)

:)

Härligt att du fått sportlov också :)



sv: Tack :p

sv: rätt bra ^^

vad gör du då? :)

sv. gött!

nja, det var sådär ^^ <3

snygga ringar! :)

sv: Japp, det är allt bra! Hur är det själv? :)

vad bra, samma här! :D

händer ikväll? kram hihi<3

sv : har ont i halsen :( men sådant är livet !

vad händer idag då ? <3

Vsg!

Jag mår toppen sjdåå?(:

var är den ifrån? :D

händer ikväll då? <3

Ha en bra kväll:D

sv: vad bra ^^ hihi, vet :)

sv; åh, ja byter gärna plats med dig denna dag!

hörde att håkan besöker visby!

Din fotoblogg är extremt fin! :D

så hur länge har du fotat?<3

sv : tack (L)

varit hemma och tjockat mej framför tv :)

vad är det för kamera du har ? <3

sv: Låter braaa! ;D

Hade inte ni redan fått sportlov ? :P♥

Sv: Vad görs ikväll då? :)

oj, min kommentar vart konstig skriven! :o ... skit samma. ♥

Gjort idag då? xd <3

Frisknar till lite nu :D Själv?

kolla på tv och små äter haha :P

Hej ! Haft en bra dag ?! :)♥

cool header! är "bakrunden" i headern penslar i ps eller en bild? :)

tack,komplimanger betyder mycket för självförtroendet :D

aha :D

då får jag kika in där!

jag vill ha en lila hihhi

Aha okej :S segt!

ne jag tror jag ska festa :) <3

sv: hihi ^^

sv : är den bra ? <3

sv: Jag vet inte :)

Jag mår toppen!<33

Har du sportlov?

du med va! :}

:D

Låter skönt! Jag har varit på kinabuffé och fikat hos farmor och farfar. Nu ikväll ska jag bara ta det lugnt hemma :)

sv; haha, ska vi byta platser med varann;D?

sv : okej , jag ska försöka spara till en systemkamera :)

<3

vad händer i helgen då?

- okey :)

allt bra idag då ?

Tack så jätte mycket :D aaw okej.. samma här sitter bara hemma och degar.. kram :)

jag grejar lite med designen,har fotat nya bilder hela dagen så nu funderar jag lite på vad jag ska göra med dom.själv då? :) <3

Vad ska du äta då?:) Jag väntar på min pojkvän :)

Jag mår suverääänt :) LOV NU!!

Sv: Mys! ;)



Vilken fin bild! :)

dubbelcheckar när filmen går. :P

sv : absolut ingenting :)

<3

- det är bra här med :)

Sv: JApp, det är underbart! :D sj då?

ok,hur gör man en footer? vet du om det står någonstans? din är så fin :)

Ja :)

Har du en studio?

Gaah, visst är det skönt? =D

:D

hur lärde du dig? :)

sv; ja, såklart:$..

fin bild :)

jaa du :D

Ska du hitta på något speciellt nu under lovet?

Va, :O vrf?:(<3

sv. yao :D

HEEEJ gumman det var länge sen :)

e allt bra då ;(

kram

åh fitusan får dra dit o kolla :D hihi

Allt bra idag? :D

sv, härligt! Jodå, bara bra :).

Hur är det? :D

hehehe ja..xD lika bra så att man inte står där och är typ 10 minuter sen eller nåt..xD

sv: Har ätit precis, och nu småtittar jag på tv :P

själv då? :D <3

jaså,vem köpte du av? :)

Yes! ;)

okej vad bra . min dag har varit toppen :) <3

Planer för ikväll ?

sv. händer ikväll då? :)

Jo dte är kanon :D

Hejj! Nu är vinnaren korad som blev veckans blogg, om du vill så kan du även anmäla dig till nästa blogg tävling redn nu! =)

sv: Tack tack!:) vet int ja heller...kanske kolla på film eller nåt...orkar inget annat ikväll tror ja!:P va har du för planer i helgen då?:)<3

JA det är riktigt underbart :D

hihi, tack:)

sha !

sry om du tycker att detta är reklam, eller någonting, men ja.

Titta gjärna på min blogg! :D

SUGEN PÅ NY DESIGN? KLICKA HÄR!: http://veys.blogg.se/2011/february/lottar-ut-en-design.html#comment



Lycka till!

fin blogg :D























Follow my on Bloglovin







Trackback