gillar min outfit


Min outfit idag, vad tycker ni?

Tänkte bara ta och kasta in ett inlägg och säga att jag lever. Hade tänkt fixa lite här hemma ikväll, ladda in lite nya låtar på min mobil och ta det lungt. Har inte så stor lust att sitta vid datan hela kvällen som jag brukar göra varje kväll.. Men jag ska svara på alla kommenater men vet inte när. Får se när jag har lust att svara på alla, och tack till mina underbara läsare.

Idag i skolan har jag inte gjort något alls, har inte fått något gjort alls idag. Skulle kunnat fixa bilder på datan hela dagen, eller kanske ta lite bilder eller något annat. Men jag valde att bara gå runt i skolan och vara social med dom som hade rast. Kunde också åka hem, men det blev inte så. jag hade riktigt trevlig med Viktoria och Elin idag i skolan. Fast vi inte gjort något alls mer än att prata och hänga i caffis.

Vad har ni gjort för något skoj idag?

Kommentarer

snyggt!

Fin tröja:)

sv. Så lite så :)

jodå det är bra med mig, lite förkyld men annars så :) självdå?

Bara bra:)

var är tröjan i från? :)

SV: Ja verkligen, fin tröja, vars är den ifråN?

Vad bra då :)

Svar: Tack igen :D

sv; Okej, jag förstår :) Kram på dig!

hihi, men ska vi följa varandra ? :*9

<3

yes, fin outfit. ;)<3

sv: kan tänka mig det :P

jo det är bara bra :)

Snygga ringar!

varit på minnesstund :P

Oh, vad mysig och fin de var :)!

sv:ja sjdå?:)

sv: jag också, verkligen :D

hääärlig kofta ;D

sv; Vet faktiskt inte. Ålänningar är lite roliga! Konstiga åsikter bara, haha ;) Det är inte många från Åland som har blivit något stort. Alla är typ på samma nivå ;P Svårt att förklara :)

sv: snygg kofta!

- myspys!

Så lite så ! <3

toppen själv?:P

fint :)



sv; jodå!

supermysig outfit dedär ;)

idag har jag bara varit hemma och vilat eftersom jag är sjuk, hur är det med dig?

kram!

Så lite så fina du! Hoppas du får en fortsatt fin dag :)

sv' varsågod :) allt bra?

mysig stil :)

sv: jodå, det är helt okej :)

Mysig tröja :D

- vad bra,



jag gillar också din outfit!

jaa :)

tack så mkt gumman

jaha okej.. :)

Hur är det? :D

Jag känner en kille som har en, sjukt grym på att rita! när jag såg hans bilder skämdes jag nästan för mina egna haha ;D

sv: okej =) jag har precis varit och tränat!

svar: jodå, helt okej men är sjukt less på min tenta och på snön :P sj?

Besök och kommentera gärna vår blogg skulle vara mycket uppskattat http://muminomimis.blogg.se

sv: okej, jag med :) och jobba och så har jag dans träning :)

mysig tröjan ser ut o va

fint :)

tack så mycket, det ska jag göra :)

mår bättre i alla fall! :D



händer imorgon? <3

Tröjan såg riktigt mysig ut!

Fint =)

sv: vsG:)

Tröjan ser sjukt mysig ut!

Hejsan, gillar du att skratt ? Jo men självklart, vem gör inte de ju. Kolla in min blogg & skratta lite om mina skämt är din humor :)



älskar tröjan :D

Oh, tack du :)

ok, jättefin outfit:P

HeJ! :D Allt bra med dig? :)

Nehe, vilket program går du? :)



Assnygg stickad tröja, från?

Gillar tröjan! :)



hehe okej ;)

ska vi följa varandra via bloglovin? :D

Bloggar :)

men du skulle ha tagit dig ett par tuggor, såg ju jättegott ut :)

Kram och ha den bästa kvällen

hemma pga av sjukdom :(<3

sv: ja, allt är bara bra med mig :D

Vad gör du? <3

oh så gos tröja :)

sv okej va härligt :) jag mår toppen!

Det är bra här med. Vad har du gjort idag då? :D

sv: hehe okej :) jag var hemma idag så har typ, diskat, städat lite i rummet och spelat haha..



åh, gillar tröjan! var köpte du den? :D

Jättesnyggt!! :D

gosi tröja och fin turkos ring:)

Jätte fin outfit :)

allt bra?

SV: Snygg var den <3

Mm:)

Så lite så :)

:)

tröjan ser sjukt mysig ut ! Allt väl med dej idag ? :)

Svar: Varsågod :)

allt bra? :)

Tröjan ser sådär otroligt skön ut :)

Snyggt!

Sv: Jaså? Varför blev det ingen frukost för dig då, är du sjuker? :( Skitsnygg tröja, älskar din turkosblåa ring!

skit snygg outfit, särskilt snygga ringar :D

Skitsnygga ringar!

Gud vilka snygga kläder :D

Gillar också din outfit, haha :)

Vart har du köpt tröjan och den tukosa ringen?

Jag har shoppat idag...



Ps gillar din outfit!

grymt snygg tröja! :)

tröjjan ser ju kalasmysig ut :))

Snyggt!

vad med i min tävling, vinnaren får en fet länk! lycka till.

super fint :D

Snyggt! Älskar ringarna :)

Hej, vad görs ?

så mysig den ser ut

Åh, mysig tröja, var finns den att köpa? :)

Ringarna var också snygga.

Skitmysig outfit, älskar att du har flera ringar!

åh vad mysig tröja!! var är den ifrån? :)























Follow my on Bloglovin







Trackback