gör allt för dig, min underbara vän.


(vill ni veta vart jag köpt ringarna gå in i min kategori, det står längst upp shoppat)

Jag är lite för kär i ringar tror jag, däför bjuder jag på lite bättre bilder idag så ni kan få se ringarna. (igår hade jag inte riktigt tid att ta bra bilder) Just nu ska jag snart ta på mig skorna och springa bort typ några meter där Farre och Emma kommer hämta upp mig sen ska vi dra och se hockey. (det är våra vänner som spelar) Det känns som jag jämt ser hockey varje helg, men det är skönt att bara sitta i en ishall. När det slutar vid fyra, tror jag dom kör hem mig så får vi se vad vi gör.

Jag tror att jag åker hem till min pappa ikväll, inte helt säkert. men har lite tid att fundera så det är bra. Och sen tänkte jag bara lämna några ord till min vän. jag behöver inte säga något namn, man jag lovar att det kommer fixa sig. jag ska helt klart försöka göra allt jag kan. Det är verkligen jätte tråkigt som det är just nu, men jag ska verkligen försöka göra allt jag kan fast det är svårt. Älskar dig, min vän ♥

flera som gillar att se hockey?

Kommentarer

Coola ringar :-)

Söta ringar

Hockey är grymt kul att titta på! :D

Och ringarna var skit snygga!¨



sv, Jag ska spela match sen fest osv :)

Hej! Du vann tyvärr inte örhänget på min blogg MEN inom kort så kommer det att bli en ny tävling :) ha en underbar lördag!

sv: gött, händer idag? :)

SV: Läst mitt översta inlägg? <3

hehe ok..xD typ inget...lyssnar på lite musik just nu bara.

Svar: Så bra! :) Det ska du vara också.

Ja min kväll var bra, :)

Hitta på idag? Kram

åh dom är riktigt snygga !:)

sv; jo det är bra med mig, självdå?:)

JAJJAJAJJA

gd

g

dgs

dg

ga

agag

det funkar

sv: ja det blir mysigt:)

händer idag? :)

Nu har jag svarat på din fråga (frågestund)



http://chaiimphoemphon.blogg.se/2011/february/svar-pa-fragestund.html#comment

har gjort lite matte och jag tror nog att jag har råd att inhaldna..xD

SV: Hittar du på idag då ?

snygga :)

snygga ringar!

underbara! :)

- jaa absolut =)

gött, jag funderar på att käka något gott :)

sv: va härligt att höra! :)

sv: va härligt att höra! :)

superläckert :)

sv; nja, den var väl sådär<3

Ja det är bra med mig! så himla glad att det är helg =) hur är det med dig då?

Vad har du för kamera?:)

sv: okaj, inte mkt :)

vilket lag håller du på i hockeyn? :D

Fina :) Jag har också ett par nya ringar ^^

Hej, hur mår du idag? :)<3

Kram <3

En tävling på min blogg där du kan vinna en header gjord av mig!:D Läs mer på min blogg!:D

Frågestund på bloggen , ställ gärna några frågor!:)



(Ber om ursäkt om du inte gillar såna hära kommentarer!)

Bea <3 jag älskar dig

fina bilder du tar!

Ahhh vad fina ringa :)



Härligt! jo tack det är bra :)



Yes :) fina ringar

Så lite så! :D

sv: ingen orsak :)

Gud vilka fina ringar :)

fett snygga! ^^

okej vad bra! ;)

Hej!

Kan du rösta på mig i en tävling?

Lägg en röst på HANNAHERIKSSONENGMAN =) <3

http://kmill.blogg.se/2011/february/vinnarna-av-tavlingen.html



Om du inte gillar den här typen av kommentarer ber jag om ursäkt.

Svar: Okej så kul :D Nej jag har inget planerat :P Kram

sv kul att du är med :D<3

va görs ?

hoppas allt är bra med dig :)

ps. fin blogg!

SV: Okej! :) Jag ska snart ut en sväng i det härliga vädret! :D Är allt bra med dig? :)



Kram

Mm:)

SV: okej gör så <3

sv: Varse :-)

snygga!

ah, jah som trodde att våren kanske skulle komma men nääädå :/

sv: hehe ja det har jag :) händer det något roligt idag då? =)

svar: så lite så. åh, älskar alla ringar :D

Idag har vi varit på marknad och sen ätit lunch hos sambons föräldrar!



Vad gör du idag då?

Kram

shit va snygga ringar! ;o

fina ringar:D

älskar att se hockey! Dock riktig hockey, speciellt förlunda :) hehe

fina ringar! :)

snygga ringar :)

Allt bra idag då? :)



// fd louiseelinore.blogg.se

Så bra :}. Min kväll var också bra!

hur är det med dig då? :D

sv ja! :)

Snygg blogg!:)

i detta hu sär det hockey 24 timmar om dygnet 365 dagar om året!!! bror och pappa är just nu i globen i LG hockey games!!! :) heheh



PUSS

Hej!

Hoppas allt är bra?:)

Med mig är det bra!:)

Trevlig helg!:D

Kram

sv: hihi:D Jadå det hade jag allt, åt fruktsallad och så mums! Åh, du får ha det så kul på hockeyn då, eller den kanske är slut nu förresten... hehe♥

söt du e + snygg och fina ringar speciellt den som är med blå

svar: jadå ;) vet inte riktigt vilka det är idag, men vi får väl se (a)

sv: ja :D

Ja, allt är jätte bra här :)

HUr är det själv? =)

sv; ok , åh så fina ringa ;D

vart har du köpt...? ;DD

jaa!

sv tack! :)

Tack<3

de är bara braa:) dd? <3

HEJHEJ! :)

Rösta gärna på vem som ska bli nominerad till "Veckans blogg"!

HA EN BRA LÖRDAGKVÄLL!

snygga ringar :D

sv: jadå, det är bara fint! :D själv?

Åh du har två ugglor! :(

Häftiga ringar du ! =)

samma härx)

vad gör du? :)

Åh härliga ringar! H&M har fått in så många snygga (ser att några är därifrån :))

Duktig fotograf & sjukt fina ringar!" :)

Snygga ringar :)



kolla gärna in min blogg :)

grymt fina ringar!

Jag tycker om att se på hockey men jag gör det inte så ofta...ttyp ingen av mina kompisar gillar det, inte mina föräldrar & sen har jag ändå inge tid o kolla

FINA BILDER !

sjukt fina ringar!

jätte fina ringar :)

fina ringar!

Vilka snygga ringar!! :D























Follow my on Bloglovin







Trackback