hatar att lämna kameran hemma

Foto:Beatrice Jakobsson (jag)
kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Godmorgon, mina underbara läsare och besökare ♥ Har ni sovit gott? Idag är det tisdag, och jag är rätt taggad för att gå i skolan. sitta och hålla på med ett armband, hela dagen rätt soft. Imorgon åker Vitoria så det blir att säga hejdå till henne idag i skolan. Hon ska åka till london, avis jaaa det är jag. men min tur kommer någon gång, annars efter skolan händer inte så mycket.

Lite tråkigt att jag eller Elin inte hade med oss kameran när vi var på stan. hatar att lämna kameran hemma, iaf när man behöver den. men aja, nu ska jag fixa mig och dra iväg till skolan. ni får se en godis bild så länge, jag mår illa bara jag ser den. men har bildbrist, just nu.

ha en bra dag i skolan, jobbet och hemma.

Kommentarer

Sv: Yes! Just nu fixar jag mig lite. Själv då? :)

fan va gott med godis :O



ja allt är bra, dusj?:)

ska vi följa varandra på blogglovin ?

jätte fina bilder! :D:D



ha en bra dag!!

Gott med godis!§

mmums!

sv: eller hur! va haru för planer idag då=?

Gott :)

Sv: Hittar du på idag då?

sv: hur får du alla ideer till dina foton?

Dom ser verkligen så proffsiga ut :)

Tex bilden här ovan den är ju bara för cool :)

Hoppas din dag blir bra idag <3

GE MIG GODIS :D

Detsamma.)

aa jag fattar tack för rådet :)

gud vad gott det skulle vara med godis! :/

Hej! Nu är det dags igen för "veckans blogg", Det skulle vara jättekul om du ville vara med. Vinnaren dras på söndag. och får en fet länk i ett inlägg. Lycka till!!! Kram :)

jorå, ska snart putta ner pojkvännen från sängen haha ! :D

ja lonbdon hade man ju velat åka till ! :)

Vad gör du idag?:D

hah samma här :D

Intressant blogg du har! :D

sv; kul :) var med kompisar osv :)

Tack för tipset.<3

Du får ha en påminnelse i mobilen, glöm ej kameran

Det är gott med godis, fast inte om man ätit för mke av det xD

sv: Igår kväll var det soffläge som gällde för mig :) allt väl med dig? :)

sv' ja :)

Haha du mår illa men jag bli JÄTTESUGEN<3



vilken bra kamera d har!!!

göru då :) ?

guuuuud vad gott med godis :D

Mmm, godis :)



sv: Åh okej, jag har sportlov denna veckan :P<3

jag blir bara läskad av godiset :(



sv. ohja! :D

sv: Inte så mycket, kommit hem efter en förmiddagspromenad :) du dÅ?

ska du göra idag då ? :)

vad har du för kul lektion i skolan idag då? :)

sv. Ja, absolut!



Ha en bra dag i alla fall :)

håller på och gör mig klar för att åak in till stan och gå på utbildningsmessa. :P allt bra med finaste idag?

sv. jaaa :(

tack sötnos <3

Inte så mycket:) Har du lov?

jorå ! :)

Mums!

sv: Vad innebär handarbete då? :O :P

sv: bara fint här.. åhh, jag vill med åka till London, förstår att du är avundsjuk :P

helt ok här. kunde vara bättre men jaja.. :P

händer en sådan här solig dag då? :)

- Åh vad tråkigt:( hade du förra veckan?

Vill du kanske vara med i min blogg och vinna fem hela länkningar?

Kram

Japp! ;)

åh vad gott :)

Ha e bra dag! :) Kram

sv: okej :) samma här, ska strax gå och handla :P



ååh gott med godis (a)

Hah, jag har alltid kameran med mig, men tar typ aldrig upp den, men idag hade jag tänkt att göra det, för en gångs skull! :p

kika in min senaste tävling där du kan vinna ett eget designat örhänge!

http://fashiontwisted.blogg.se/2011/february/tavling-vinn-ett-orhange.html#comment



Kramar!

sv' allt bra idag då? :)

godis råtta

sv: vad ska du göra idag?:D

hon hälsar tack :)

Svar: Okej, jaa, mår du bra idag då? :)

är inte heller så sugen på godis.. eheee



puss

haha gör du? ;p

äälskar godis (a)

Hehe du är söötis :D <3

SvaR: Nä hittills har jag hunnit med att fixa mina kompletteringar och gått en powerwalk :) ska snart plugga lite=)

SV: Vara hemma och fixa lite..

sv.

händer idag då? :D

Vad gott det ser ut! :)

Titta in i min bloppis!

♥ ca. 400 olika varor

Just nu även studentklänning och balklänningar + andra nya klänningar!

skor, kläder, smink, smycken, mobil, fingeravtrycksläsare, brevpapper, böcker, filmer m.m.

Som sagt, 400 olika varor till bra priser, organiserat (kategoriserat i högerspalten)



Säljer massor för att jag inom en snar framtid ska flytta hemifrån till min pojkvän och där får inte alla saker plats. Det kommer hela tiden komma upp fler saker där!



♥ 15% går till välgörenhet! Snacka om att shoppa med samvete (;



-->♥ http://xnathalie.blogg.se/buyyourstile/ ♥<--



(jag ursäktar om du har fått denna länk förut, men det är uppdaterat..)

jättefin blogg ! Och du tar fantastiska bilder ! :)<3

sv; hihi ja :D

Hoppas du får en härlig dag! Några planer för ikväll? :)

Var gärna med och svara på dagens fråga! Säg vad du tycker & tänker!

Ordet är ditt följande fråga vad tycker du om folk som förlovar sig under

18 år? *

sv; hihi, okej :)

jag ska nog bara ta det lugnt osv. suger att lovet är slut snart, haha :D<3

Tack ska du ha :D!

hur mår du idag då? <3

KRAM

:)

- the same ;)

tack :)

sv: ja här var de en bra dag igår :) händer idag då?



Hej alla glada människor!

Tänkte bara säga att jag har en tävling

där du kan vinna 5 valfria brillor från

barabrillor.se nu! Gå in & tävla

Kram Viktor!

Allting bra idag? :)

Gud vilken fin blogg du har!!! Själv har jag ingen kamera, ÄN ;) ska köpa en när jag reser aldeles nyligen!



Görs idag då??



Kram

hej:D



aa min har startat bra också.. mkt att göra nu när jag ska åka ti kina imorn.. hehe~~



ha en bra dag:D

porträtt-bilden är nu ute på bloggen !XD

Så bra :)

Jag hade också en bra gårdag! :D



Allt bra idag då? :D

sv; :).

sv: haha ellerhur :)

gott:)

Första bilderna från london kommer upp idag! Spana in min skitsnygga eclipse t-shirt jag hittade för endast 30 spänn!



http://linnfagerholm.blogg.se/2011/february/my-favorite.html

http://linnfagerholm.blogg.se/2011/february/my-favorite.html

Fin blogg du har!



Fråga gärna någonting i min frågestund på bloggen, jag svarar på allt i en videoblogg. + Alla som frågar får en länkning! : http://martinasalvadors.blogg.se/2011/february/nu-testar-jag-pa-detta.html



Dessutom glöm inte att vara med i Dagens blogg : http://martinasalvadors.blogg.se/2011/february/dagens-blogg-vinnare-2.html

sv ;)<3

allt bra m dig ?

jag har n en frågestund uppe på bloggen, skulle vara trevligt om du ville ställa en ELLER flera frågor. Hoppas du slänger in en fråga KRAM SANDRA SALINEN http://thecutieme.blogg.se/2011/february/fragestund.html#comment

SV; Jaha okej! :D händer senare då?

jag sitter o käkar choklad såhär prisis efter maten haha! själv då :D?

kram

Igår tror jag du menar? Gårdagen var helt okej och lugn!

hur mår dudå? :D

Var med & tävla om en "Bloggsvars inbjudan" :)



Klicka här om du är intresserad; http://ddeliciouus.blogg.se/2011/february/vinn-en-bloggsvars-inbjudan.html#comment

sv: okey :) ursäkta mitt sena svar hihi..

Allt bra med dej denna underbara dag?? :D

sv: jaa grymt söta :D

Hejsan, kolla gärna in min nya blogg där jag skriver recept på mat, kakor & godis med mera som jag gör som är värd att tipsa om :)

hoppas vi syns bland kommentarerna :)

svar: hehe :) händer idag då? :)

Jaa! :)

jag gillar din blogg väldigt mycket! mängden på texten är precis lagom så det blir inte jobbigt att läsa dina inlägg, sen tar du sjukt fina bilder =D

Sen får du ett extra plus i kanten för att du bor på Gotland, dock kommer inte jag inte där ifrån men jag bara älskar de :)



Kram Kram! <3

åh london tckar man inte nej till! jag tycker att godisbilderna ser hur goda ut som helst! :D

Svar:

Varsågod! :)

Sv:Kan du gissa rasen??

Va bra, min dag har varit dunder ;) planer för dagen då? :P kram

SV: Allt bra? :)

Ställ gärna frågor till min frågestund!

jappjapp:d

Nu blev jag lite sugen på godis :( haha

jättefina bilder du tar :)

åhh vilken nostalgi! tuggade alltid hubba bubba när jag var liten, haha :)

gott :D























Follow my on Bloglovin







Trackback