helt klart min bästa låt!


Bilderna är från google.

Dag 8- Min absoluta favoritlåt

Nu ska ni få veta min absolut favoritlåt, jag har inte tröttnat på den för jag lyssnade inte alls på den så mycket i början när jag hörde den. Fast när jag hör på musik på min mobil, brukar jag trycka bort den. Men inte när jag lyssnar på datan, då gillar jag den extra mycket. gubben i lådan av daniel adams-ray, helt klart en låt jag gillar.

Alla hans andra låter gillar jag också, jag gillar honom. Men många ha verkligen tröttnat på honom, men bara för man gillar en låt behöver man inte lyssna på den 24/7 för då förstår jag att man tröttnar på låten snabbt.

vad tycker ni om låten?



Kommentarer

hih, allt bra idag? :D

allt bra i kväll? :)

Nice att du ska byta header :)

Vad blir det för något?? :D



Vi har besök.

Lust att vara med och tävla om att vinna dagens blogg hos mig? ;)

http://louizes.blogg.se/2011/february/dagens-blogg-lordag.html

sv; azm:D

coolt

yes! :)

härligt att höra! jo allt e fint här :)

händer ikväll? :)

typ it så mycket sjäälv ? :)

SV: Du är duktig så du kommer nog på ngt snyggt <3 Säg te om du vill ha hjälp att ändra kodning :)

Är det färdigköpta köttbullar eller har du gjort dem själv? :D

sv; hur gick hockeyn igår då:D?

vas gör du? :)

Sv: Skönt :) Samma här!

x Angelina, http://aslanx.blogg.se/

trevligt! ska bara ta de lungt ikväll och kolla melodifestivalen (a



yes :D

okej kul ;)

väntar på att melodifestivalen ska börja :)

sv; okej, vad bra ;)

coola bilder då... ;D

Är de verkligen goda? :D

absolut :)

sv; jaha, tur att dom vann iallafall!

SV: Ja men precis det borde du.

sv; jo bara bra! :D

melodifestivalen ikv? :)

kram!

Hellu :)



Gå in på min blogg. Har frågestund

ni kan fråga mig frågor om ni vill :)

Men undvik att skriva Sv; och era frågor

skriv bara frågorna =) Herrå

Ny tävling!

Var med och tävla om en alla hjärtans dag present som är hemlig.

Det enda du behöver göra är att lämna en kommentar att du är med.



Lycka till!

Kram natalies.se

tror de , kanske dudå? :)

Hehe ja de är kul ;)

sv; ska du se melodifestivalen ikväll då:D?

ah det tror jag faktiskt! ;) :D

kram!

Ohja :D

Vad är det för märke? :P

åå, han är så jävla grym.. bästa ever! jag älskar alla hans låtar!

sv; varför inte:(?

såklart jag ska det, det är ju här uppe i luleå:D

Gillar den låten jag med :)



Sv: Inga problem:)

jag gillar INTE lååten ;/

Ja, okej ;)

Okej :D

HIH :D

sv; haha, du gillar verkligen honom va? ;D

SV: Behöver du hjälp med det?

sv; ja:D

jaså varför inte:(?

trist.. :/

sv; heh :)

OKej, har du aldrig gjort köttbullar själv? :D

Haha, nja. Hon är inte världens duktigaste på att INTE kasta saker i soptunnan -.-

jorå ;) tänkte se Trassel idag men krockar med melodifestivalen :$ brukar du också kolla på det eller? ;P

Blir det melodifestivalen ikväll? :)

SV: OKej vad trevligt :)

kolla på min blogg nu

har gjort en förklarning

sv; tack! ah har du oxå photshop eller? :D

jag kom åxå just hem, haha, var hade du varit? :)

Hej vännen! Händer idag då?

Kram

sv; hehe :)

du har en systemkamera va? (headern...)

:P

jag ska iaf se :D varför kan du inte kolla?

SV: :D vad ska ni göra då?

Jo det är bara bra!

sv; ja läste först att din brors tjej gick sönder, skrattade ihjäl mig, ahhah:$

sv: ska kolla tv nu :d sen daton. sjdå? :)

SV: hahah kan inte bloggen få vila lite då :P?

jag har explorer



Tack rara du, självklart förklarar jag så gott jag kan

sv tråkar mest hihi<3

så ska du se melodifestivalen ? <3

jag ska gå på hans konsert den 19 :D:D



sV; jag kollar på melodifestivalen :)självdå?:)

Ja, vad har du gjort idag? :-)

sv; nice! det har jag oxå fast jag har en sony! ;)

älskar systemisar! ♥

Jaha, så roligt. Vad ska ni göra då? :D

Älskar den låten också, helt klart en favorit fortfarande!

Låten är GRYM! Lite sönderspelad iof men ändå!

Han är underbar!

Han är underbart bra :D

den låten är asbra!























Follow my on Bloglovin







Trackback