helt okej kväll, men ge mig sommar!


orkade inte lägga ner tid för att ta kort på maten idag..

Ikväll blev det att äta tacos och fixat lite bilder och annat skoj. Kvällen bjuder inte på så mycket, kan välja att se på tv eller kanske spela kortspel med min familj. Har inte ork till något annat, det blir en lugn och skön kväll för min del och det gillas.

Något som jag tycker ät tråkigt är att vi inte har affären glitter på Gotland, jag som vill ha lite smycken där ifrån. jag har sett att det finns mycket snyggt där, men det tar nog ett tag innan jag åker från Gotland. Vill även ha sommar nu, orkar inte sitta inne och frysa. ska bli så skönt när sommaren kommer och bort med alla halsdukar och jackor.

hur blir eran kväll?


Kommentarer

:) du får be ngn skicka åt dig :)

Precis :) gott det ser ut :)

japp :)

Ställ gärna frågor till min frågestund

Yees :D

faktiskt...so far så är det riktigt bra låtar i mello idag. :)

Sv: Nej okej, låter som du ska ha en slapp kväll och lugnt. Samma här, faktiskt rätt så skönt! Så jag gör inte så mycket, myser. Ha det fint, kram

Sv; Vassegood =P. Gott med mat :) haha. Ja, glitter har massa snygga saker =).

sv: åh tack! :D

Åt oxå tacos idag,så himlans gott <3

Har du gjort något speciellt idag!?

Håller med !! Det är verkligen dags för sommaren att visa sig !

sv; tack :)



gott m tacos :)

- yes, aw tack så mycket :)

sv: Okej <3

Jag vet faktiskt inte. Det blir nog lite städning, plugg eller träffa vänner :D

Gooott med tacos!



Har en ny bloggdesign, kolla in vettja o lämna gärna en kommentar :D

visst e de bra saker på glitter ;D

sv: jo jag hade med mig kameran ute, men hade svårt att hitta inspiration idag...vad inspireras du av?:)<3

Hej! Du vann Gissa Kändis tävlingen! Grattis! :D Jag har länkat till din blogg nu :)

låter bra det!

händer i morgon?

Hoppas du får en trevlig helg! =)

haha, ja nästan var det :D



tack :)

såg du på melodifestivalen?:) <3

åh gott med tacos! åt dig igår! :)

haha, ja det låter bra :) var tacosen god då? ;)

ojj va fin blogg :D och fina bilder kolla gärna på min blogg :D <3

Härligt att höra! Med mig är det helt okej.

Vad har du för dig då? :)

mums vad gott :D

allt bra ? :D <3

jajjamen :D

Jag pluggar :( själv? ♥

mysig mat! :D



händer i morgon`:D kram<3

Hejsan!

Haft en bra lördagskväll? :)

Inget, är hos gäster sjdåå?:)<3

gud vilken fin blogg du har, superfina bilder! :)

Jag mår toppen :)

vad har du gjort idag?

ja sommaren får gärna komma på en gång, ush på vintern!!!

Mumsigt! :D Vad händer ikväll=

Jo jag mår fint ! <3

Hur många besökare har du ? (:

sv: Tack :) ♥

mumsigt med tacos :D



härligt!

Skönt att bara ta det lugnt!

Gott med tacos! :D

min kväll har varit mys med killen och chips och godis. xD

Jaa, verkligen :D



Hoppas att du har haft en bra lördag!

va gott

nä okej:) jo vart tacos och melodifestivalen mys med några vänner:)

Gud vad gott med tacos! :D

håller helt med, dags för lite sommar :)

okej! nu kör vi en 'kvällens blogg' på www.vjjosa.blogg.se



va med! vinnarna utses imorgon kväll! :)

sv, inga planer direkt :)

gott med tacos, åt också det idag!:)

åt också tacos idag, haha :D

nog bland det godaste! och så himmelskt gott att äta på en fredag också!:)

sv. jaa! :)

hej, hur är läget? :)

Det är snart mars...och likt som tusan så fortsätter vintern att hålla i sig! wtf liksom...

åh tacos e alltid gott! :)

HEJSAN! jag tänkte bara tipsa om två stycken pågående tävlingar på bloggen just nu där du bara behöver gilla facebooksidor för att delta i;



en valfri ear cuff från josign.se;

http://alexandraekstrand.blogg.se/2011/february/t-som-i-tavling-om-en-valfri-ear-cuff-fran-jo.html#comment



caroline winberg's resekitt;

http://alexandraekstrand.blogg.se/2011/february/t-som-i-tavling-om-ett-resekitt.html#comment



hoppas att någon utav tävlingarna föll dig i smaken. PUSS & KRAM























Follow my on Bloglovin







Trackback