hjälp mig är ni snälla


Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Det här är min frukost super gott, vad tycker ni om risifrutti?

Jag behöver verkligen eran hjälp nu, jag är så glad om ni kan komma på så många förslag ni kan. Det är så att jag börjar tröttna på min header. Bilderna är från 2010 och jag hat nya bilder från 2011, hade tänkte och fixat en ny header. Men frågan är ska jag ha samma som nu och bara byta ut bilderna eller ska jag änra helt?

Jag vill att ni skickar några länkar på några snygga header som ni tycker jag ska ha på min blogg. Det hade verkligen var super snällt, tack till er alla som tänker göra det. Bara skicka blogg som ni tycker har en snygg header, det kan vara just din header som du vill tips om. (då tycker jag du gör det)

hjälp mig nu genom att skicka länkar ♥


Kommentarer

Hahah, älskar risifrutti, tycker det är fett gott ^^



sv: Varsegod :)

sv :D<3

ahr du tips på va ja kan ta kort på ??<3

sv: tack! :D

allt bra med dig denna lördagen? :)

sv: haha, jaa :) Tack ^^

jag är verkligen inte bra på att göra headers..

så kan tyvärr inte hjälpa dig :/

men min kompis gör jätte fina headers (tycker jag ;$) länkar:

http://ellineee.blogg.se/

http://photosbynikki.blogg.se/

http://ttjajohansson.blogg.se/



här är hon som gjort dom:

http://maxphotos.blogg.se/

hihi,varsegod :)<3

göra idag?:D

ska precis lägga ut en bildbomb från min semester i norrland från 2010 ;)

själv ?:D

vad bra! :)

det är superduper bra med mig :D

- blir det något smaskigt att äta.

va kul att du är med och tävlar om att bli dagens blogg hos mig. vinnarna kommer upp ikväll, håll utkik!:)

sv: okej :)

Börjar du tröttna på den borde du kanske göra om den helt och med nya bilder :D

Ja:) Vad ska du göra idag då?

- skönt! det är bra med mig med, händer idag då? :D

- japp, risifrutti är gott ;)

- hur många sidor ny?

sv: tack :)

- åtta, tor du jag har någon chans på aktivaste?

Kolla in videon när jag sitter och äter middag med mina vänner och en kille kommer förbi och upptäcker att jag är med i SLITZ! :) Mycket roligt!



http://thegamegirl.blogg.se/2011/february/fucked-for-life.html

sv: hihi :D

en fråga xd varför godkänner du inte kommentarerna ?:)

- haha, det gör jag ;) Puss

Kanske mera färgglada bilder? :D

det är nog kul om du ändrar helt, variation! :D

Svar: Jo det är bra:) händer idag?

Allt bra med dig?:)

a usch jag drömmer bara mardrömmar..:(<3

Allt bra idag? :D

Jag tycker att du ska byta ut bilderna på den du har nu & byta bakgrunden :) kanske en stor bild eller bara något som e snyggt att ha i bakgrunden =)

Jag skulle vilja att din bloggheader skulle vara något annulunda , ett extra klick , kanske några moseover , en ram sunt själva kanske hela bloggen , det skulle göramycket :)

Jag skulle vilja att din bloggheader skulle vara något annulunda , ett extra klick , kanske några moseover , en ram sunt själva kanske hela bloggen , det skulle göramycket :)

älskar risifrutti, så fett gott!! :D

sv: haha,okej ;)

- ja, hur många sidor nu?

i vilket program gör du dina headers?:)

sv: jag med..men som sagt suger på att göra headers xd heh. ;p vad heter ditt photoshop?:)

svar: ja! :D vilken är din favvo smak på risifrutti? ^^

Jag föreslår du googlar header och ser på bilderna och får inspiration. Enligt mitt tycke ska du ha kvar små bilder , gärna dina favoritbilder.Ha en bra bakgrundsfärg som inte tar över.

sv: okej :D



så söta!:)

HÄNDER IDAGF`?

sv: hihi vsg :D

hur är det idag då? :)

svar: det fanns med apelsinsmak för några år sen, det va min favvo smak :D

sv tack för tipsen hihi<3

allt bra?

- 10 :) Hur många får du i varje inlägg

sv. skönt! jodå (;

Vad händer idag då?

Okej kom nyss hem. :D

Yes! God frukost. ;)

sv: elements 7.0 :)

sv: okej :) jag planerar för ikväll, jag o två vänner ska nämligen ha födelsedagsfest :D

- det är ju bra ;)

Jag har börjar med "dagens blogg" igen och du får gärna vara med : >

nice :) städa,plugga,hcilla,bada, ska ort i morgon så bliratt ta dan som en söndag :)

sv samma <33

- ungefär 220 kommenatrer idag ;)

sv. okej, näee typ inget (:<3

härligt! :D jo det är bra!

Hjälpa mej välja film ? ;D

besök då gärna mej :))



förlåt om du inte vill ha sånt här :p

sv: ja de ska bli kul :D vad ska du göra ikväll? :)

mm

Jag tycker att du redan har en fin header/design! Ha en fin lördag :D

vgd?

Bara bra:)

jag älskar risifrutti:D

Det skulle vara kul med lite omväxling, så du kan ju ändra helt :)

sv; ja faktiskt:)<3



haha, gud vad svårt. Tror inte de spelar någon roll hur du gör headern, den lär bli fin iallafall :D du kommer nog på något<3

- okej :D ta det lugnt =)

mumsigt

Det är gott, fast jag gillar mannafrutti mer ;)

hoppas du får en fin lördag!

sv: ja men de är alltid mysigt :)

Oh tack för att du röstade på mig, hihi.

Jag tycker din header är fin som den är nu, men kanske nyare bilder från 2011. :)

jo, jag skulle nog på min killes hocket match idag, men den blev inställd ;/

vilket lag hejar du på? ;)

jag hejar på brynäs (L)

sv: ja! :D

ha en fortsatt bra lördag!

skriver lite.

svar: :D

sv: javisst :)



Själv är jag laktosintolerant så jag undviker det där med risifrutti :)

sv: Det är iof sant. Ja tycker smycken i sig är väldigt dyrt! :(

Risifrutti är supergott, riktigt barnsligt gott skulle jag nog vilja säga :)

jag ÄLSKAR risifrutti!!!

självklart ska jag hjälpa dig vännen

kommer skicka lite länkar på din mejl

sv; så lite så :D du är sjukt duktig:D

- vad kul att du gillade ringen :D

planer för idag? ♥

sv; så lite ;) är allt bra annars?:)

ikväll kommer kanske en vän över också :) vad ska du och din vän hitta på?

Jag ska snart på kalas :)

Fin blogg!



Allt väl? :D <3

okej!

njaa, jag gillar inte färjestad så mycket, men en kille jag gilla förut, han är en riktig färjestadare ;)

haha :D

den på bilden är godast! :D

hehe aa :)

vilka spelar dom mot ? :) <3

Jag älskar risifrutti. hahah ;)<3

sv: tack så mycket :) jag gillar de jätte mycket :D

SV: okej, men vi har det aldrig hemma :/<3

Jo tack det är bra :D

Sv: Jo tack det är bra :D

vad ska du göra idag då? :D

Ja! Är det okej om jag sparar DAGENS FRÅGA bilden? :)

h akvar förra men byt ut bilder :)



PUSS

svar: min helg har varit ganska bra, denna helgen ska jag se på melodifestivalen och imorron blir det till lund, själv då? :D<3

ändra helt :d

Tack :)

sv: tack <3 ha bara en stor bild på dig :)

Javisst , kan visa några , som du kan få insperation från : Nevnarien.se , gerhard.blogg.se , iulia.blogg.se , http://itismoi.blogg.se/,http://stargrime.blogg.se/,http://rosehips.blogg.se/,http://picturefreak.blogg.se/,http://mariiaa.webblogg.se/,http://aredhel.blogg.se/ ... Det är några jag får mycket inspiration av , hoppas du får det med :) du känner säkert i gen alla , men endå :)

Sv:Vad har du gjort idag??

Hehe! hur mår du idag då? :)

okej :D

är det kul att bo på gotland då? :D

Sv: Tack :) Allt väl med dig idag? :)

Härligt! jo samma här! Hur spenderar du din lördag? :) Kram

sv: Hihi lugnt ;)<3

- tråkigt^^ pojkvän:D

Var gärna med på dagens blogg!;)



Några planer för veckan? =D



Några planer för veckan? =D

OKeej, men varför? den e ju skit snygg :D <3

jaa, älskar hans hår!

Sv:Jag har varit i stallet och skött om min skötponny!

sen så har jag inte gjort något mer!

Japp :p

Så trevligt! :D Jag ska ha en riktig hemmakväll framför melodifestivalen, kommer bli riktigt skoj! :D

Ja, yes det hade jag :)

jo jag ska se wallander ikväll=D

Svar-Vad roligt ! Bara roligt att hjälpa till , vill du ha mer tips eller hjälp , kontakta då mig på min msn :)

Jag älskar också risifrutti! :)

Ja, min dag har också bara varit bra :)

Jag är ganska trött på risifrutti men kan vara gott ibland :))

Söt design :)

Ja kommer bli så mysigt så! :D Avundsjuk på dig för att du bor på gotland. Älskar gotland, ska gå högskolan där :D

sv. japp, ikväll blir det väl mys igen?? Du tar sååååå fina bilder!!

risifrutti är gott :D

jag gillar din header, tycker bara du behöver byta ut bilderna, tycker om att komma in på en blogg och känna igen mig efter en ny design :)

Vackert på både vintern och sommaren :)

Sjävklart, massa mys, med GODIS!

Hur länge har du fotograferat? :)

risifrutti är världens bästa frukost (Y)



Kolla: Typsouie.blogg.se skulle jag passa som modell/ sångerska? Lyssna på klippen :)

Det är jätte gott!

Nej , jag tror inte det ^^ Men den finns med här ^^

Nu har jag skickat mejl till dig

Jag glömde en sak o skriva

Den listen nere, den man scrollar till höger.

Där finns ju inget idag, kanske ta bort den helt

Sv; Hm .. Asså jag vet inte :)

Den som du har nu är ju redan ganska färgglad, men nånting som passar in på dig själv kanske :)

Jag tycker din header är jättefin. Byt bara bilderna isåfall :D

åh, gott med risifrutti :)

Oh, risifrutti är supergottis! :) åt en häromdagen faktiskt, nya smaken vinter..nånting xD

ååh har varit sugen på risifrutti hur länge som hälst :(

Jag ÄLSKAR risifrutti!!!

Risifrutti är ju jättegott!:D

haft en bra dag?:)

kram

jag gillar faktiskt min header men det kanske inte du gör men du kan ju iaf kolla på den:D

Hoppas de blir några som kommer med idéer till dig

Som du kan göra bloggen hetare

Något som betyder, ett tips bara.

Shit vad snygg bloggdesign du har :O<333

Mums så gott det där är!

Gillar risifrutti ;)

Du kanske ska bara byta ut bilder än så länge?:) tycker den här headern är lekfull och snyggt.

Risifrutti är så galet gott - Det kan man äta på längden och tvären!

älskar risifrutti :D























Follow my on Bloglovin







Trackback